Bekijk volle/desktop versie : Wie kent deze schaamte?



Pagina's : [1] 2

10-03-2009, 14:17
Een vriendin van mij heeft een vriend die internationaal vrachtwagenchauffeur is en als onbekende vragen wat hij doet zegt ze: intenationaal handelaar..

Dus maw, ze schaamt zich voor de baan van haar vriend.

Vind ik best triest eigenlijk, lullig tegenover haar vriend.

Wie heeft ook wel eens dat gevoel gehad?


Ik als kind wel. Vond het in de brugklas voor schut om te zeggen dat mijn vader in de aow zat.

10-03-2009, 14:20


hahaha ja idd in de brugklas schaamde ik me om te zeggen dat mijn mams in de uitkering zat,

maar ik vind dat juist stoer als ik een vriendje zou hebben die pizzakoerier is (H)

10-03-2009, 14:20
Ohw mij vriend is chirurg ik schaam me erg voor , durf niet aan mij vriendinnen te vertellen de één zegt mij vriendje is stratenmaker de ander zegt mij vriend is rioolverschoner.

10-03-2009, 14:22
De mijne doet drugs handelen .

Ze hoeft zich nergens voor te schamen.

10-03-2009, 14:22


Niks om je voor te schamen toch hij doet gewoon zijn werk en verdient eerlijk zijn geld

10-03-2009, 14:29
ik ben bananen plukker, wanna get married?

10-03-2009, 14:29

Citaat door GE-WEL-DIG:
De mijne doet drugs handelen .

Ze hoeft zich nergens voor te schamen.

oh das wel erg..

10-03-2009, 14:30

Citaat door Zara_Zara:
Ohw mij vriend is chirurg ik schaam me erg voor , durf niet aan mij vriendinnen te vertellen de één zegt mij vriendje is stratenmaker de ander zegt mij vriend is rioolverschoner.


10-03-2009, 14:34

Citaat door freemale:
Een vriendin van mij heeft een vriend die internationaal vrachtwagenchauffeur is en als onbekende vragen wat hij doet zegt ze: intenationaal handelaar..

Dus maw, ze schaamt zich voor de baan van haar vriend.

Vind ik best triest eigenlijk, lullig tegenover haar vriend.

Wie heeft ook wel eens dat gevoel gehad?


Ik als kind wel. Vond het in de brugklas voor schut om te zeggen dat mijn vader in de aow zat.


Hij is tenminste een echte man. Waar ze trots op zou moeten zijn.

10-03-2009, 14:38

Citaat door freemale:
oh das wel erg..


Inderdaad, ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik niks over zijn werk wil horen, en al helemaal geen cadeautjes wil ontvangen die gekocht zijn van het geld die hij daarmee verdient..

ontopic ;$, ze hoeft zich er echt niet voor te schamen, er zijn veel ergere baantjes.

10-03-2009, 14:52

Citaat door zwietienie:
Hij is tenminste een echte man. Waar ze trots op zou moeten zijn.

ja dat vind ik dus ook..

10-03-2009, 14:54
Hij werkt tenminste, moet ze trots op zijn..

genoeg marokkanen die levenloos rondhangen

10-03-2009, 15:00



Citaat door freemale:
Een vriendin van mij heeft een vriend die internationaal vrachtwagenchauffeur is en als onbekende vragen wat hij doet zegt ze: intenationaal handelaar..

Dus maw, ze schaamt zich voor de baan van haar vriend.

Vind ik best triest eigenlijk, lullig tegenover haar vriend.

Wie heeft ook wel eens dat gevoel gehad?

Ik als kind wel. Vond het in de brugklas voor schut om te zeggen dat mijn vader in de aow zat.


Ze doet er goed aan om het niet te zeggen, ze kan beter zeggen dat hij in de WAO zit.

10-03-2009, 15:04

Citaat door Jedwane:
Ze doet er goed aan om het niet te zeggen, ze kan beter zeggen dat hij in de aow zit.


Bedoel je niet de WW, want de aow is voor 65 + ers

10-03-2009, 15:05

Citaat door sima_forever:
Bedoel je niet de WW, want de aow is voor 65 + ers


Bedoelde WAO, nam het over uit beginstuk

Pagina's : [1] 2