Bekijk volle/desktop versie : email



10-03-2009, 11:26
ik wil geen berichten meer van marokko.nl krijgen op mijn email ook al reageer ik op een topic . hoe doe je dat

10-03-2009, 12:29


ga naar mijn hoekje en dan wijzig opties

Wijzig opties:
Login & Privacy
Gebruik verborgen modus"Verborgen modus" stelt je in staat om door het forum te surfen zonder dat je in de "Actieve gebruikers" lijst wordt genoemd.
Gebruik verborgen modus
Zet vCard optie aanJe kan er voor kiezen voor de mogelijkheid voor andere gebruikers om een vCard te downloaden met daarin je e-mailadres en gebruikersnaam.
Als je je e-mailadres privé wilt houden, gebruik deze functie dan niet.

Zet vCard optie aan


Berichten en notificatie
Ontvang e-mail
Je kan toestaan dat andere gebruikers je kunnen mailen via het forum.
Ontvang mailtjes van andere gebruikers.
Standaard notificatie instellingAls je een nieuw onderwerp aanmaakt of reageert op een al bestaand onderwerp, kan je instellen dat je op de hoogte wordt gebracht van nieuwe reacties in dat bepaalde onderwerp.
Geen notificatie Geen e-mail notificatie Directe e-mail notificatie Dagelijkse e-mail notificatie Wekelijkse e-mail notificatie Standaard notificatie instelling:
Privé berichtenOp dit forum is er de mogelijkheid om privé berichten te lezen en bekijken.
Schakel privé berichten in

Je kunt je profiel zodanig instellen dat je enkel Privé Berichten kunt ontvangen van leden uit je vriendenlijst en beheerders. Andere leden zien een mededeling dat je enkel Privé Berichten ontvangt van vrienden en beheerders.
Ontvang alleen Privé Berichten van je vrienden en van beheerders

Het forum kan je een mailtje sturen zodra je een privé bericht hebt ontvangen.
Ontvang deze melding

Als je door het forum surft, kan je het forum zo instellen dat je een popup krijgt zodra je een nieuw privé bericht hebt gekregen.
Meldt nieuwe privé berichten met een pop-up