Bekijk volle/desktop versie : Bruidschat inclu poll!



Pagina's : [1] 2

10-03-2009, 11:21
Daar komt ie weer de bekende vraag, waar vele meiden mysterieus over doen. Toch vraag ik me af wat nu tegenwoordig het meest voorkomende bedrag kwa sadaka aan hun vrouwtjes. Ik zelf denk tussen de 1000 a 3000!

Daarom ga ik er een poll over openen waar je anoniem kan stemmen, voor de bruidjes die daar geheimzinnig over doen nee hoor kan de 7ak ma3aak. Dit is nuttig voor de meiden die dit gaan bespreken met hun as en de mannen die opzoek gaan naar informatie wat nu redelijk is kwa bedrag.

Tuurlijk is het per persoon anders, maar het is wel grappig om te weten wat nu een gangbaar bedrag is!

En daarnaast, wat gaan jullie met het bedrag doen?

- Goud halen
- Opsparen

Ik vind trouwens boven de 3000,- niet normaal veel maar goed dats mijn mening.

Und ciao ciao!

10-03-2009, 11:31


Upper-de-pup!

10-03-2009, 11:42
Ik vind een bedrag tussen de 2000 a 3000 euro voldoende.

10-03-2009, 11:42

Citaat door Chicola:
Ik vind een bedrag tussen de 2000 a 3000 euro voldoende.



Meer dan!!!

10-03-2009, 11:45


Een bedrag boven de 2000 zou ik niet eens aan willen nemen.
Is ook mijn toekomst wat er gaat komen..kan zijn geld beter investeren in het huis waar ik toch ook ga wonen!

10-03-2009, 11:45

Citaat door Marokkaanse20_:
Meer dan!!!


Je moet ook goud hebben neem ik aan. Daar heb je minimaal dit bedrag voor nodig, maar ligt er ook aan wat je met het bedrag wil gaan doen.

Waar besteed jij het aan?

10-03-2009, 11:46

Citaat door Chicola:
Je moet ook goud hebben neem ik aan. Daar heb je minimaal dit bedrag voor nodig, maar ligt er ook aan wat je met het bedrag wil gaan doen.

Waar besteed jij het aan?


Ik wil gewoon een simpele zilver setje halen of witgoud! En de rest, wil ik sparden voor mijn inrichting.

10-03-2009, 11:47

Citaat door miszyiman:
Een bedrag boven de 2000 zou ik niet eens aan willen nemen.
Is ook mijn toekomst wat er gaat komen..kan zijn geld beter investeren in het huis waar ik toch ook ga wonen!



Ik ook niet hoor, stel je voor hou zou zeggen 5000,- ik had gelijk gezegd : Sorry, maar ik ga niet akkoord.

10-03-2009, 11:48
Ik vind het verschut om te zeggen van je moet me zoveel geven als sdaq. Wesh verkoop je koe oela

10-03-2009, 11:50

Citaat door mevrouwtje20:
Ik vind het verschut om te zeggen van je moet me zoveel geven als sdaq. Wesh verkoop je koe oela



Afschuwelijk, idd! Ik neem aan dat je als jonge niet eens weet wat een gangbare bedrag is tegenwoordig. Zoiets bespreek je dan wel met je vrouw is doodnormaal. Misschien dat zij er beter van af weet, ofso!

Maar ik zou nooit never e3lla voorschutheid tegen hem zeggen ; Ik wil zoveel en zoveel. Net of je een Royalty bent ofso. Ik heb altijd gezegd ik hoef niks joh, k wil alleen jou..

10-03-2009, 11:53
Ik ga er insha Allah goud van kopen. Goud behoudt z'n waarde, en is nu zelfs in waarde aan het stijgen. Mijn vriendin noemde me gold digger, letterlijk

10-03-2009, 11:55
Mwuahahahah ja daarom! GOLDDIGGGGAAA!
Even tussendoor k had net wat grappigs joh! Ik dacht dat me manlief voor me deur stond met de nieuwe auto ik keek echt zo s niki door de lamelle boven ik d8 NEEEEEEKAN NIET K MOET ME OMKLEDEN ALLESK GING W8TEN TOT ER IEMAND UIT KWAM WAREN HET NEGERS

10-03-2009, 11:56



Citaat door Marokkaanse20_:
Afschuwelijk, idd! Ik neem aan dat je als jonge niet eens weet wat een gangbare bedrag is tegenwoordig. Zoiets bespreek je dan wel met je vrouw is doodnormaal. Misschien dat zij er beter van af weet, ofso!



Vergis je niet, mannen hebben het er onderling ook over. Een x ging me verloofde met een groep vrienden uit eten en toen hadden ze het erover. hahaha 1tje had gehoord van een bruidsschat van 10.000 euro, ze piste bijna in hun broek

10-03-2009, 11:57

Citaat door Marokkaanse20_:
Afschuwelijk, idd! Ik neem aan dat je als jonge niet eens weet wat een gangbare bedrag is tegenwoordig. Zoiets bespreek je dan wel met je vrouw is doodnormaal. Misschien dat zij er beter van af weet, ofso!

Maar ik zou nooit never e3lla voorschutheid tegen hem zeggen ; Ik wil zoveel en zoveel. Net of je een Royalty bent ofso. Ik heb altijd gezegd ik hoef niks joh, k wil alleen jou..



Tuurlijk bespreek je het met elkaar

maar ken zat meiden die het niet voldoende vinden wat hun man geeft, God wat vind ik het dan verschut om te zeggen, nee vind het TE weinig. Wil zoveel omdat me nicht Fatima meer heeft gekregen en wil beter als haar zijn en blabla

10-03-2009, 11:57

Citaat door Marokkaanse20_:
Mwuahahahah ja daarom! GOLDDIGGGGAAA!
Even tussendoor k had net wat grappigs joh! Ik dacht dat me manlief voor me deur stond met de nieuwe auto ik keek echt zo s niki door de lamelle boven ik d8 NEEEEEEKAN NIET K MOET ME OMKLEDEN ALLESK GING W8TEN TOT ER IEMAND UIT KWAM WAREN HET NEGERS


hahaha yek ma je zag shi porshe dat je opeens zo snel je ging omkleden!

Pagina's : [1] 2