Bekijk volle/desktop versie : Opnieuw albino vermoord



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2009, 08:35
Een achtjarige albinojongen is in het noorden van Burundi vermoord en aan stukken gesneden. De jongen is het zoveelste slachtoffer van geweld tegen albino's in Burundi en andere Afrikaanse landen.

Het ernstig toegetakelde stoffelijk overschot zonder ledematen werd gevonden in de provincie Kayanza.

Afgelopen half jaar zijn zeker acht albino's - vaak met witblond haar, roze ogen en een lichtroze huid - gedood in het Centraal-Afrikaanse land. De politie denkt dat hun ledematen en organen over de grens naar Tanzania worden gesmokkeld en voor duizenden euro's worden verkocht aan medicijnmannen. Die gebruiken de lichaamsdelen om magische drankjes te maken, waarvan mensen rijk zouden worden

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2009/03/opnieuw_albino_vermoord.html



Verschrikkelijk....

10-03-2009, 08:36


Omg Vreselijk

10-03-2009, 08:38
Achterlijke idioten!

10-03-2009, 08:45
Wat vreselijk en zonde! Ik zou zo`n albino met met witblond haar, roze ogen en een lichtroze huid wel willen tegenkomen.

10-03-2009, 08:56


arm kind....

10-03-2009, 09:08
Neeeee. Alweer?

Dat is zo zielig.

Het zijn zulke mooie en
bijzondere mensen...

10-03-2009, 09:11

10-03-2009, 09:15


http://www.afrikaansealbinos.nl/Ned/index_ned.html Meer informatie over Albino's.....

10-03-2009, 09:21

Citaat door Tanit:


http://www.afrikaansealbinos.nl/Ned/index_ned.html Meer informatie over Albino's.....


Huh ??

Maken ze nou reclame voor zonnecrème?

10-03-2009, 09:22
Soubhan'Allah. Het zijn blanke negers.

10-03-2009, 09:23
Mensen zijn echt ziek.

Voor mij een extra reden om te twijfelen aan een schepper ..

10-03-2009, 09:24
Die stichting zorgt ervoor dat die mensen zonnecreme krijgen....


------
Het doel van de stichting is de kwaliteit van leven van Afrikaanse albino's te verbeteren.
Deze mensen verbranden dagelijks onder de felle tropische zon in Afrika. Het doel wordt bereikt door flessen zonnebrandcrème naar contactpersonen in diverse landen in Afrika te sturen. Deze contactpersonen zorgen voor distributie van de zonnebrandcrème en voor voorlichting.

Albino’s in Afrika verbranden dagelijks onder de felle tropische zon. Een tweedegraads verbranding is geen uitzondering. Ze hebben dan ook een knalrood verbrandde en pijnlijk gezwollen huid.

Vaak hebben ze zelfs blaren. Deze huid is natuurlijk erg kwetsbaar. Hierdoor ontstaan snel wondjes die vervolgens kunnen gaan ontsteken.Verder veroudert de huid snel en uiteindelijk ontstaat op jonge leeftijd huidkanker.





----------

10-03-2009, 09:27



Citaat door pseu:
Mensen zijn echt ziek.

Voor mij een extra reden om te twijfelen aan een schepper ..


atheisten moeten altijd god de schuld geven als er zulke dingen gebeuren....

10-03-2009, 09:30

Citaat door pseu:
Mensen zijn echt ziek.

Voor mij een extra reden om te twijfelen aan een schepper ..


Dit heeft helemaal niks met god te maken, lees het artikel eens goed, zonder je atheïstische brilletje als je wilt.

10-03-2009, 09:33

Citaat door pseu:
Mensen zijn echt ziek.

Voor mij een extra reden om te twijfelen aan een schepper ..


Goedemorgen lieve Pseu.

Mensen zijn idd ziek en ver heen.
Misschien wordt het tijd
voor het einde..

Pagina's : [1] 2 3