Bekijk volle/desktop versie : Dames wie heeft dit ook!

Pagina's : [1] 2 3

01-04-2004, 17:25
Salaam allemaal!

Wie heeft het probleem ook dat als je op vakantie naar Marokko gaat dat je ontzettend veel afvalt! En dat je zomer kleding in Marokko allemaal te groot worden, en dat je dan geen leuke kleding in Marokko kan vinden om te kopen Of als je terug komt in Nederland allemaal nieuwe kleding koopt van jou vakantie maat noem ik het dan maar, en naar 2 maanden zit alles er weer aan! Mag je weer nieuewe kleding kopen

In marokko val ik altijd zeker si 10 kilo af!!!

01-04-2004, 18:16

ja erg is dat , ik val ook heel erg af in marokko niet normaal gewoon, ben vorig jaar 20 kilo afgevallen was echt een ramp, echt niks pas de me, moest echt kleding van me nichtjes aan trekken.

weer in hollanda al die kilo's terug,

01-04-2004, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door PobriSita
Salaam allemaal!

Wie heeft het probleem ook dat als je op vakantie naar Marokko gaat dat je ontzettend veel afvalt! En dat je zomer kleding in Marokko allemaal te groot worden, en dat je dan geen leuke kleding in Marokko kan vinden om te kopen Of als je terug komt in Nederland allemaal nieuwe kleding koopt van jou vakantie maat noem ik het dan maar, en naar 2 maanden zit alles er weer aan! Mag je weer nieuewe kleding kopen

In marokko val ik altijd zeker si 10 kilo af!!!
Dat was nou ook bij mij het geval....ten eerste door de klimaat verandering, het eten....etc...!!!

Ik ben vorig jaar ook shi 8 kilo afgevallen....maar nu in Nederland ben ik weer met wat kilo's aangekomen

Op den duur kom je gewoon weer aan doordat je gewend raakt aan de je Nederlandse eet patroontje...

02-04-2004, 15:37
...Kindermaatje Nemen He..

02-04-2004, 15:43

Minza

Pff ben nie de enige!!

02-04-2004, 15:49
WAAAT Tien kilo, 20 kilo afgevallen, damn ik bedoel hoeveel wogen jullie dan ? Als ik 10 of 20 kilo afval dan blijft er niets meer van me over.

In marokko val ik 1 a 2 kilo af..Dat komt door het trappen lopen, en veel water drinken !

02-04-2004, 17:28
Salaam 3leikoem

Ik ben 8 kilo afgevallen en weeeg sindsdien nog steeds 50 kilo. Ik kan nu eten wat ik wil, maar bijkomen o nee, dat zit er van mij niet in. Misschien wel beter, elhamdolillah.

Wa3leikoem salaam

02-04-2004, 17:58

Citaat:
Origineel gepost door cheima
[B]WAAAT Tien kilo, 20 kilo afgevallen, damn ik bedoel hoeveel wogen jullie dan ? Als ik 10 of 20 kilo afval dan blijft er niets meer van me over.

In marokko val ik 1 a 2 kilo af..Dat komt door het trappen lopen, en veel water drinken ! [/B]
Hahahahaha je wilt niet weten....ik woog voordat ik naar marokko ging 54 en toen ik terug kwam 46

En nu 50 weer .....en dat komt door Mac Donald

02-04-2004, 18:14
Ik weeg nu 68 kilo in marokko 60 kilo

02-04-2004, 18:17

Citaat:
Origineel gepost door lela_Hanan
Hahahahaha je wilt niet weten....ik woog voordat ik naar marokko ging 54 en toen ik terug kwam 46

En nu 50 weer .....en dat komt door Mac Donald
Ohh..!

02-04-2004, 18:18

Citaat:
Origineel gepost door PobriSita
Ik weeg nu 68 kilo in marokko 60 kilo
Jij bent zeker een lange dame

02-04-2004, 18:42
cheima ben 178 cm

02-04-2004, 20:05

Hahaha ben ik de enigste die in marokko bijkomt

02-04-2004, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door bnita
ja erg is dat , ik val ook heel erg af in marokko niet normaal gewoon, ben vorig jaar 20 kilo afgevallen was echt een ramp, echt niks pas de me, moest echt kleding van me nichtjes aan trekken.

weer in hollanda al die kilo's terug,
20 kg is dat neit een beetje overdrijvend

02-04-2004, 22:20
ik kom juist alleen dan pas een paar kilootjes aan maar ja dan ben ik dus ook echt op vakantie lekker niks doen zon,strand,en zee en niet te vergeten buitenshuis eten ik kom dan echt een paar kilootjes bij en zo gauw ik weer hier ben is het in een mum van tijd af gelopen met de pret dan pas ik de kleren die van daar heb gekocht me dus niet meer oja ik heb dat wel heel erg met ringen als ik een paar ringen heb gekocht passen ze me daar perfect en kom ik hier heen zijn ze me na een tijdje te groot maar dat het is het enige

Pagina's : [1] 2 3