Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren.. een bijzondere mededeling!



Pagina's : [1] 2

09-03-2009, 23:11
- Hebben jullie dat ook? Wanneer je met een vriendin/vriend bent, en je loopt ene winkel in, je ziet iets leuks en je vriendin/vriend vliegt er ook op af, alsof zij/hij nog nooit iets heeft gezien? Alles wilt na-apen? Kortom zo'n irritante vriendin/vriend die geen gevoel heeft voor style?

Of ben ik de enigste?

09-03-2009, 23:12


Had ik, inmiddels uit mijn leven gebannen. En het bevalt ZO goed!

09-03-2009, 23:13
Vroeger wel. Ik shop nu bij andere winkels waar niet iedereen zijn kleren koopt.

09-03-2009, 23:14

Citaat door Diamondgirl_me:
Had ik, inmiddels uit mijn leven gebannen. En het bevalt ZO goed!


Ik vind het zó erg he. Dit is iemand trouwens die ik in een korte tijd heb leren kennen. Mijn andere vriendinnen zijn totaal niet zo.

Ik lijk wel getrouwd, wordt elke ochtend helemaal gek gebeld, als ik pauze heb wordt ik gebeld. Moet altijd met haar zijn, kan nooit met andere vriendinnen iets doen. Grrr.. Wat moet ik doen?

09-03-2009, 23:15



Citaat door zwietienie:
Vroeger wel. Ik shop nu bij andere winkels waar niet iedereen zijn kleren koopt.


Ik normaal gesproken ook hoor, alleen nu zij aan mijn reet geplakt is stap ik normale winkels in, waar wél iedereen komt. En zelfs DAN neemt ze alles aan wat ik wil..

09-03-2009, 23:18
zeg dat wel

09-03-2009, 23:22
Zielig he voor mij..

09-03-2009, 23:27
Nee gelukkig ken ik zulke dames niet

09-03-2009, 23:33
loop een tattoe shop naar binnen kijken of ze dan nog steeds mee wilt


of een coffe shop


vraag of je de wc mag gebruiken en blijf daar bel je andere vriendin dat ze precies over 5 min moet bellen


en als jebuiten met der staat als ze nog niet geschrokken is van de tattoo en de shoppa

belt je vriendin als of er wat thuis is en ze zijn boos jij snel naar huis

13-03-2009, 20:02

Citaat door poebri:
loop een tattoe shop naar binnen kijken of ze dan nog steeds mee wilt


of een coffe shop


vraag of je de wc mag gebruiken en blijf daar bel je andere vriendin dat ze precies over 5 min moet bellen


en als jebuiten met der staat als ze nog niet geschrokken is van de tattoo en de shoppa

belt je vriendin als of er wat thuis is en ze zijn boos jij snel naar huis


Wat ik ook doe, ik lijk getrouwd!

13-03-2009, 20:06


Ik zou gelijk afknappen wollah! Gooi haar de maas in

13-03-2009, 20:13

Citaat door Supafly:
- Hebben jullie dat ook? Wanneer je met een vriendin/vriend bent, en je loopt ene winkel in, je ziet iets leuks en je vriendin/vriend vliegt er ook op af, alsof zij/hij nog nooit iets heeft gezien? Alles wilt na-apen? Kortom zo'n irritante vriendin/vriend die geen gevoel heeft voor style?

Of ben ik de enigste?



Had er ook zo één. Kapot irritant. Ze belde mij continue, van waar ben je? Met wie ben je? en dat soort dingen. Werd de hele tijd door haar gecontroleerd, geen ruimte om te ademen.

13-03-2009, 20:15



Citaat door riffia_ouarda:


Ik zou gelijk afknappen wollah! Gooi haar de maas in


Als dat kon? Graaaaaaag!

Citaat door fatima4life:
Had er ook zo één. Kapot irritant. Ze belde mij continue, van waar ben je? Met wie ben je? en dat soort dingen. Werd de hele tijd door haar gecontroleerd, geen ruimte om te ademen.
Hoe heb je het uiteindelijk afgehandeld?

13-03-2009, 20:21

Citaat door Supafly:
Als dat kon? Graaaaaaag!

Hoe heb je het uiteindelijk afgehandeld?


Er speelde ook wat meer dingen, het sletterige gedoe enzo.

Ik haar gewoon even laten weten dat ze even normaal moest doen, dat ik geen vriendinnen heb die zich zo gedragen als zij doet. Ik kreeg al gelijk een jaloerse blik te zien. Blijkbaar dacht ze dat ik het niet meende.

Toen ik geen verandering zag, heb ik haar maar laten weten dat ik onze vriendschap wou beëindigen, ze vonde het niet leuk natuurlijk. Maar goed, ik lig er in ieder geval niet wakker van.

Ik denk zelf dat zulke meiden geen vriendinnen hebben en dolgraag een beste vriendin willen, waardoor ze zichzelf erg opdringen.

13-03-2009, 21:06

Citaat door fatima4life:
Er speelde ook wat meer dingen, het sletterige gedoe enzo.

Ik haar gewoon even laten weten dat ze even normaal moest doen, dat ik geen vriendinnen heb die zich zo gedragen als zij doet. Ik kreeg al gelijk een jaloerse blik te zien. Blijkbaar dacht ze dat ik het niet meende.

Toen ik geen verandering zag, heb ik haar maar laten weten dat ik onze vriendschap wou beëindigen, ze vonde het niet leuk natuurlijk. Maar goed, ik lig er in ieder geval niet wakker van.

Ik denk zelf dat zulke meiden geen vriendinnen hebben en dolgraag een beste vriendin willen, waardoor ze zichzelf erg opdringen.


A gatver. Deze integendeel draagt juist een hoofddoek. Ze heeft iets schijnheiligs en ik houd daar totaal niet van.

Ik kan toch moeilijk zeggen, ik wil niet meer met je omgaan omdat je me na-aapt?


Citaat door Phoenix_:
Komt me heel bekend voor.

Afstand nemen van dat plaksel, dan zul je je bevrijd voelen.


Ja, ben deze week al begonnen haha.

Pagina's : [1] 2