Bekijk volle/desktop versie : Vriendin verliefd op me broer. :stoned:



Pagina's : [1] 2

09-03-2009, 22:07
Ik heb een vriendin die helemaal gek is op mijn broer

Elke keer zegt ze, kom gaan we naar jou huis vandaag Ik heb denya henya neem haar zoiezo wel mee, maar nu wil ze dus elke keer mee

& ze heeft het 24 uur over mij broer, hij is kapot mooi, wejoowh vooral zijn glimlach, de vorige keer zegt ze zelf: Wanneeer is tie jarig? Dan ga ik petje voor hem kopen want hij draagt ze vaak & moet je zeggen je hebt van .... Gekregen

Oke, mensen wat moet ik hiermee?

09-03-2009, 22:08


Als het een goede meid is en jouw broer een goede jongen..

Ik zou zeggen, waarom niet allah damkran...

of wees eerlijk tegen haar

09-03-2009, 22:09
nou als ze bij elkaar passen koppel ze...ben ik ook aan het doen met mijn broer maar die sukkel wil het maar niet, ik denk dat die al bezet is

09-03-2009, 22:10

Citaat door __Esmaatje__:
Als het een goede meid is en jouw broer een goede jongen..

Ik zou zeggen, waarom niet allah damkran...

of wees eerlijk tegen haar

Mijn broer is niet toe aan iets serieus en zkr niet zijn zusje de vriendin

& al zou het zo zijn, mijn broer met mijn vriendin?

09-03-2009, 22:10



Citaat door qwerty23:
nou als ze bij elkaar passen koppel ze...ben ik ook aan het doen met mijn broer maar die sukkel wil het maar niet, ik denk dat die al bezet is

Haha, met jou vriendin

Laat em meskien mischien is tie al helemaal in love

09-03-2009, 22:11

Citaat door Hijaab_meisje:
Mijn broer is niet toe aan iets serieus en zkr niet zijn zusje de vriendin

& al zou het zo zijn, mijn broer met mijn vriendin?


Ik zou het leuk vinden hoor, om mijn vriendin als mijn schoonzusje te hebben..geen geheimen voor elkaar, elkaar meer als alleen schoonzusjes zien..

maar dat vind ik..

09-03-2009, 22:12

Citaat door Hijaab_meisje:
Haha, met jou vriendin

Laat em meskien mischien is tie al helemaal in love



ja ik heb kei mooi vriendinnen en ook nog eens goed dus ik zo gisteren nog je wordt een oude opa als je wil mag je 1 van me vriendinnen...zegt meneer ik heb genoeg aanbod ik zo je hebt nog 1jaar te gaan en dan kun je het vergeten

maar jah hij wil niet...ik denk dat die al bezet is maar krijg maar niets uit hem.

09-03-2009, 22:13

Citaat door __Esmaatje__:
Ik zou het leuk vinden hoor, om mijn vriendin als mijn schoonzusje te hebben..geen geheimen voor elkaar, elkaar meer als alleen schoonzusjes zien..

maar dat vind ik..

Zo heb ik het niet bekeken, alleen wel erg raar. zegt ze daarlijk tegen me.. Ik moet gaan heb afsproken met (mijn broer:gniffel


09-03-2009, 22:14

Citaat door qwerty23:
ja ik heb kei mooi vriendinnen en ook nog eens goed dus ik zo gisteren nog je wordt een oude opa als je wil mag je 1 van me vriendinnen...zegt meneer ik heb genoeg aanbod ik zo je hebt nog 1jaar te gaan en dan kun je het vergeten

maar jah hij wil niet...ik denk dat die al bezet is maar krijg maar niets uit hem.

Smsjes? zijn gesprekjes? verliefdd?

De mijne zijn ook best wel leuk hoor, alleen zie het gewoon niet samen, lijkt mij erg raar

09-03-2009, 22:16

Citaat door Hijaab_meisje:
Smsjes? zijn gesprekjes? verliefdd?

De mijne zijn ook best wel leuk hoor, alleen zie het gewoon niet samen, lijkt mij erg raar



nee heb zo vaak zen smsje stiekem gelzen zie niets...en ze msn ook niets maar dat komt omdat die meerder meiden heeft en jah hij zit er nooit op...ik weet niet zie wel

09-03-2009, 22:18

Citaat door qwerty23:
nee heb zo vaak zen smsje stiekem gelzen zie niets...en ze msn ook niets maar dat komt omdat die meerder meiden heeft en jah hij zit er nooit op...ik weet niet zie wel

Haha, die van hem lees ik zo vaak dan zie ik soms nederlandse meisjes staan bel ik ze Moet je doen, kapot leuk

Niet als je zo een erge broer hebt die je gaat afmaken

09-03-2009, 22:20

Citaat door Hijaab_meisje:
Haha, die van hem lees ik zo vaak dan zie ik soms nederlandse meisjes staan bel ik ze Moet je doen, kapot leuk

Niet als je zo een erge broer hebt die je gaat afmaken



nee dat moet je bij de mijne niet doen want hij maakt me echt af
1keer had die zijn msn aangelaten dus mensen spraken tegen hem ik ging antwd...die stinkerds hebben me verraden bij hem hij zo waag het niet volgende keer te praten als ik er niet ben

09-03-2009, 22:23



Citaat door qwerty23:
nee dat moet je bij de mijne niet doen want hij maakt me echt af
1keer had die zijn msn aangelaten dus mensen spraken tegen hem ik ging antwd...die stinkerds hebben me verraden bij hem hij zo waag het niet volgende keer te praten als ik er niet ben

Haha die van mij hebben denye henye ik vraag me dus altyd af waarom er bij hun als ze aanmelden zoveel praten en bij mij na 70 jaar,

Niet doen Wil niks op me geweten hebben

09-03-2009, 22:27

Citaat door Hijaab_meisje:
Haha die van mij hebben denye henye ik vraag me dus altyd af waarom er bij hun als ze aanmelden zoveel praten en bij mij na 70 jaar,

Niet doen Wil niks op me geweten hebben



nee heb er 1 en hij telt voor 10..ik doe altijd ze3ma kei stoer tegen hem dat ik niet bang ben maar geloof me ik ben echt wel bang...hahahahah nee wees maar niet bang als ik iets wil doen doe ik het toch maar meiden bellen uit zen tel weet niet mischien wel 1keer

09-03-2009, 22:28

Citaat door qwerty23:
nee heb er 1 en hij telt voor 10..ik doe altijd ze3ma kei stoer tegen hem dat ik niet bang ben maar geloof me ik ben echt wel bang...hahahahah nee wees maar niet bang als ik iets wil doen doe ik het toch maar meiden bellen uit zen tel weet niet mischien wel 1keer

Haha heb er 3 meer dan jou and I love it!

Haha, kijk uit hoor.. Wel heel slim doen, zodat hij niet kan weten dat jij het was

Pagina's : [1] 2