Bekijk volle/desktop versie : weet je wat ik me afvraag?



09-03-2009, 20:43
Ken en zie veel vrouwen(dan heb het ook voornamelijk over getrouwde) zo onbedekt lopen, dus blote/strakke kleding dat ik denk van joh vinden hun mannen het dan goed dat hun vrouwen zo naar buiten gaan?ik weet het laat en laat leven, maar vraag me dit eigenlijk altijd af

09-03-2009, 20:46


T zal toch wel..kan me niet voorstellen dat je elke dag met geruzie de deur uit gaat..aan de andere kant denk ik dat de man van tevoren al wist hoe zijn vrouw erbij wilt lopen dus als hij zich voor het huwelijk er bij had neergelegd kan hij weinig mopperen als ze eenmaal getrouwd zijn..

09-03-2009, 20:46
wat noem je bloot en wat noem je strak?

09-03-2009, 20:48

Citaat door Maroc_Meissie:
T zal toch wel..kan me niet voorstellen dat je elke dag met geruzie de deur uit gaat..aan de andere kant denk ik dat de man van tevoren al wist hoe zijn vrouw erbij wilt lopen dus als hij zich voor het huwelijk er bij had neergelegd kan hij weinig mopperen als ze eenmaal getrouwd zijn..



09-03-2009, 20:51



Citaat door 30april:
wat noem je bloot en wat noem je strak?



denk dat wel begrijpt wat ik bedoel

09-03-2009, 20:52

Citaat door Maroc_Meissie:
T zal toch wel..kan me niet voorstellen dat je elke dag met geruzie de deur uit gaat..aan de andere kant denk ik dat de man van tevoren al wist hoe zijn vrouw erbij wilt lopen dus als hij zich voor het huwelijk er bij had neergelegd kan hij weinig mopperen als ze eenmaal getrouwd zijn..



deze mannen moeten verboden zijn

09-03-2009, 21:52

Citaat door paradijs79:
denk dat wel begrijpt wat ik bedoel



Nee anders zou ik het niet vragen

Je hebt strakke skinny met een leuk tuniekje.. (sommigen vinden dit al extreem)... of een minirokje ...

09-03-2009, 21:55

Citaat door paradijs79:
deze mannen moeten verboden zijn


het is nog altijd de vrouw zelf die verantwoordelijk is voor wat zij draagt buitenshuis, hij kan wel van alles roepen.. maar het is haar lichaam
als zij het islamitische advies van haar man (ervanuitgaande dat hij haar dit gegeven heeft) niet wenst op te volgen dan doet ze dat niet

als ze al niet eens naar haar eigen pappa luistert of de bevelen van haar Heer wenst op te volgen, waarom denk je dat ze dan naar haar man zal luisteren...

of mss kickt haar man erop dat zijn vrouw er halfnaakt bijloopt, dat kan natuurlijk ook nog

09-03-2009, 21:57

Citaat door NuFFniet:
het is nog altijd de vrouw zelf die verantwoordelijk is voor wat zij draagt buitenshuis, hij kan wel van alles roepen.. maar het is haar lichaam
als zij het islamitische advies van haar man (ervanuitgaande dat hij haar dit gegeven heeft) niet wenst op te volgen dan doet ze dat niet

als ze al niet eens naar haar eigen pappa luistert of de bevelen van haar Heer wenst op te volgen, waarom denk je dat ze dan naar haar man zal luisteren...


Helemaal mee eens.

09-03-2009, 21:59

Citaat door paradijs79:
deze mannen moeten verboden zijn



waarom zou het aan de mannen liggen?Die vrouwen hebben toch ook hersens gekregen en vrees moeten hebben voor Allah??

09-03-2009, 22:09
Allah iehdiena!

09-03-2009, 23:19
de ander is natuurlijk altijd weer verkeerd
jeejtje hee neem je eigen mankementen onder de loep en laat een ander zelf beslissen wat die draagt !!!!!!!!!!