Bekijk volle/desktop versie : Mijn papa..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-03-2009, 19:52
Aloe,

Mijn papa heeft gezegd dat hij liever Jbella en Souassa als schoonfamilie ziet, in plaats van Rouaffa.



Yes! Nou hoef ik mij dus niet meer te focussen op Rouaffa!
Ik dacht eerlijk gezegt dat mijn papa zich ook altijd aan dat ''stam-relaties'' hield. En dat we dus echt niet met een Jeblie of een Soessie thuis hoeven te komen. Maar mijn papa is modern aan het worden.


Wiens papa ook?

09-03-2009, 19:53


Mijn papa ziet mij het liefst over twintig jaar nog steeds thuis.

09-03-2009, 19:53

Citaat door Victoire:
Mijn papa ziet mij het liefst over twintig jaar nog steeds thuis.



ben jij ook de laatste dochter thuis..

09-03-2009, 19:56

Citaat door Victoire:
Mijn papa ziet mij het liefst over twintig jaar nog steeds thuis.



Ruilen van papa? De mijne vind het wel tijd. Alleen zegt hij het op een ander manier. Mag namelijk ook met een Jeblie of een Soussie thuis komen. Za3ma de kans op het vinden van een man vergroten... ....hij denkt dat ik hem niet door heb.

09-03-2009, 19:59



Citaat door __Esmaatje__:
ben jij ook de laatste dochter thuis..


Zijn oogappeltje.


Citaat door Hmeds_Daughter:
Ruilen van papa? De mijne vind het wel tijd. Alleen zegt hij het op een ander manier. Mag namelijk ook met een Jeblie of een Soussie thuis komen. Za3ma de kans op het vinden van een man vergroten... ....hij denkt dat ik hem niet door heb.


Haha! Je pa is niet modern aan het worden, hij wil je gewoon zsm weg hebben .

Náh, just kidding. Heb je the right one nog steeds niet gevonden?

09-03-2009, 20:00
Mijn ouders zien de Souessa als aardige, goed ontwikkelde en gastvrije mensen, maar met meerdere vrouwen.
De Roueffa als mensen die veel waarde hechten aan famillie, gastvrijheid en islam. Maar te strenge en soms wel bizarre regels opleggen naar hun schoondochters.
De arabieren ook aardig, maar te vlotjes en het niet altijd nauw nemen met geloof en cultuur. Soms zelfs te verwesterd.

Eindconclusie van mijn vader: trouw met wie je wilt en wie je gelukkig kan maken. Dan is mijn papa ook gelukkig.

09-03-2009, 20:00

Citaat door Victoire:
Zijn oogappeltje.



Haha! Je pa is niet modern aan het worden, hij wil je gewoon zsm weg hebben .

Náh, just kidding. Heb je the right one nog steeds niet gevonden?



Dat bedoel ik.


Nee, jij wel dan?

09-03-2009, 20:01
Ik heb geen idee hoe mijn vader erover denkt! Maar, ik heb hem nooit horen zeggen dat hij liever dit of dat heeft als schoonfamilie. Het maakt hem nie uit zolang ik maar gelukkig zal zijn.

09-03-2009, 20:02

Citaat door HaagseHout:
Mijn ouders zien de Souessa als aardige, goed ontwikkelde en gastvrije mensen, maar met meerdere vrouwen.
De Roueffa als mensen die veel waarde hechten aan famillie, gastvrijheid en islam. Maar te strenge en soms wel bizarre regels opleggen naar hun schoondochters.
De arabieren ook aardig, maar te vlotjes en het niet altijd nauw nemen met geloof en cultuur. Soms zelfs te verwesterd.

Eindconclusie van mijn vader: trouw met wie je wilt en wie je gelukkig kan maken. Dan is mijn papa ook gelukkig.


Soussa staan bekend om het goed behandelen van hun vrouwen.
Rouaffa staan bekend om streng en afgunst
Jbella staan inderdaad bekend als vlotjes.

09-03-2009, 20:03

Citaat door riffiaatje:
Ik heb geen idee hoe mijn vader erover denkt! Maar, ik heb hem nooit horen zeggen dat hij liever dit of dat heeft als schoonfamilie. Het maakt hem nie uit zolang ik maar gelukkig zal zijn.



Allah Yawadie, zolang je maar gelukkig bent... ...kom maar thuis met een Toerkie. Gaan we zien hoe gelukkig je gaat worden...

09-03-2009, 20:03

Citaat door Folklore:
Mijn vader doet er niet moeilijk over, zolang het maar geen neger of egyptenaar is.



Waarom geen Egyptenaar?
Bang voor ontvoering?

09-03-2009, 20:05

Citaat door HaagseHout:
Mijn ouders zien de Souessa als aardige, goed ontwikkelde en gastvrije mensen, maar met meerdere vrouwen.
De Roueffa als mensen die veel waarde hechten aan famillie, gastvrijheid en islam. Maar te strenge en soms wel bizarre regels opleggen naar hun schoondochters.
De arabieren ook aardig, maar te vlotjes en het niet altijd nauw nemen met geloof en cultuur. Soms zelfs te verwesterd.

Eindconclusie van mijn vader: trouw met wie je wilt en wie je gelukkig kan maken. Dan is mijn papa ook gelukkig.

Wie houd je voor de gek? Roueffa hoort Arabieren te zijn en Arabieren roueffa.
90% van de Marokkanen hier zijn Roueffa.

09-03-2009, 20:05



Citaat door Hmeds_Daughter:
Soussa staan bekend om het goed behandelen van hun vrouwen.
Rouaffa staan bekend om streng en afgunst
Jbella staan inderdaad bekend als vlotjes.


Oke, dat weet ik dan ook weer...

En wat ben jij eigenlijk?

09-03-2009, 20:05
Dat deert mijn papa eigenlijk niet zolang hij een goede mens is (qua met alles) en voor mij goed ga zorgen .

09-03-2009, 20:06

Citaat door HaagseHout:
Oke, dat weet ik dan ook weer...

En wat ben jij eigenlijk?



Ik ben een pure Riffia uit Beni Touzine,..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6