Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek op het werk niet gewaardeerd!



Pagina's : [1] 2 3 4

09-03-2009, 19:05
Salaam zusters en broeders,

Ik ben deze maand begonnen met hoofddoek dragen waar ik heel erg trots op ben...het heeft mij veel moeite gekost om het ook op het werk te dragen, ik droeg het wel in mijn vrije tijd en na het werk om aan het idee te wennen.

Ik heb het netjes op mijn werk aangegeven dat ik heel graag hoofddoek wil dragen en heb netjes naar hun mening gevraagd en de meningen waren positief zoals bv ( je mag zelf weten hoe je erbij wilt lopen/ als je het graag wilt dragen dan moet je het doen en van zulke opmerkingen ). Dus ik was wel blij met zulke meningen.

Dus ben ik een week na het gesprek op mijn werk met het hoofddoek verschijnen en ik moet zeggen dat de reactie niet positief waren,
van mijn werkgever heb ik wind van voren gekregen sindsdien negeert hij me ontzettend....Ik vind dit heel erg, ik werk al 8 jaar bij deze bedrijf en
dat ze alleen om een hoofddoekje zo met me omgaan!!!

Hebben jullie hiermee ervaring en wat kunnen jullie mij adviseren, graag jullie hulp!!

09-03-2009, 19:27



Citaat door aardbeien:
Salaam zusters en broeders,

Ik ben deze maand begonnen met hoofddoek dragen waar ik heel erg trots op ben...het heeft mij veel moeite gekost om het ook op het werk te dragen, ik droeg het wel in mijn vrije tijd en na het werk om aan het idee te wennen.

Ik heb het netjes op mijn werk aangegeven dat ik heel graag hoofddoek wil dragen en heb netjes naar hun mening gevraagd en de meningen waren positief zoals bv ( je mag zelf weten hoe je erbij wilt lopen/ als je het graag wilt dragen dan moet je het doen en van zulke opmerkingen ). Dus ik was wel blij met zulke meningen.

Dus ben ik een week na het gesprek op mijn werk met het hoofddoek verschijnen en ik moet zeggen dat de reactie niet positief waren,