Bekijk volle/desktop versie : Als je word betast:



Pagina's : [1] 2 3 4

09-03-2009, 18:34
Salem wa3laikoem.

Ik laatst kwam een 16jarige meisje naar mij toegelopen.
Ik ken haar wat haar zus is een goede vriendin van mij.

Ze word betast door haar oom, ze wilt het niet vertellen.
Volgens haar was ik het eerste persoon waaraan ze dit verteld, ze is niet een persoon die over haar gevoelens durft te praten.
Ze heeft heeft een hele moeilijk tijd gehad, steeds speelt het af.
Ze word aangeraakt 'gevoelige plekken' Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik er op moest reageren. Ik weet wel dat zij zich zelf kapot maakt om het aan niemand te vertellen. Ze zit er erg mee, ik help graag mensen. Maar bij haar is het moeilijk ze is kwetsbaar.
Ze wilt het niet aan haar familie vertellen, dat weet ze 100%. Aan een kant begrijp ik haar ik zou me dan ook wel schamen.

Heeft iemand misschien goede tips, hoe ik dat arme meisje kan helpen?

09-03-2009, 18:38



Citaat door Warda_Raihana86:
Salem wa3laikoem.

Ik laatst kwam een 16jarige meisje naar mij toegelopen.
Ik ken haar wat haar zus is een goede vriendin van mij.

Ze word betast door haar oom, ze wilt het niet vertellen.
Volgens haar was ik het eerste persoon waaraan ze dit verteld, ze is niet een persoon die over haar gevoelens durft te praten.
Ze heeft heeft een hele moeilijk tijd gehad, steeds speelt het af.
Ze word aangeraakt 'gevoelige plekken' Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik er op moest reageren. Ik weet wel dat zij zich zelf kapot maakt om het aan niemand te vertellen. Ze zit er erg mee, ik help graag mensen. Maar bij haar is het moeilijk ze is kwetsbaar.
Ze wilt het niet aan haar familie vertellen, dat weet ze 100%. Aan een kant begrijp ik haar ik zou me dan ook wel schamen.

Heeft iemand misschien goede tips, hoe ik dat arme meisje kan helpen?


Wat een klootzak..notabene de broer van haar vader/moeder. Iemand die juist haar moet beschermen.

Ze moet het zeker aan haar familie vertellen en als zij het niet doen, dan doe jij het. Dit is een monkar die je ziet en je moet er iets aan doen om het te veranderen. Er zou wel ruzie komen en dergelijke, maar op de lange termijn is dat niet goed voor de meid zelf, want ze zal de schuld steeds bij zichzelf zoeken.

Anders kun je een brief/email naar hem toesturen dat je alles weet en dat hij onmiddelijk moet stoppen of anders wordt alles aan haar ouders verteld.

Ik wens jou en die meid veel sterkte inshallah en die mafkees één plaats richting hel!

09-03-2009, 18:45

Citaat door moonwalker:
Wat een klootzak..notabene de broer van haar vader/moeder. Iemand die juist haar moet beschermen.

Ze moet het zeker aan haar familie vertellen en als zij het niet doen, dan doe jij het. Dit is een monkar die je ziet en je moet er iets aan doen om het te veranderen. Er zou wel ruzie komen en dergelijke, maar op de lange termijn is dat niet goed voor de meid zelf, want ze zal de schuld steeds bij zichzelf zoeken.

Anders kun je een brief/email naar hem toesturen dat je alles weet en dat hij onmiddelijk moet stoppen of anders wordt alles aan haar ouders verteld.

Ik wens jou en die meid veel sterkte inshallah en die mafkees één plaats richting hel!


Het is de broer van haar vader.
Ik had haar verteld, je moet het vertellen. Maar ze sprong en smeekte me dat dit gewoon tussen ons bleef, ze wilde zijn huwelijk niet verpesten.
Ze wilt zich niet schuldig voellen als zijn vrouw van hem scheid.
Dat is het probleem bij haar, maar ze eerlijk gezegd ook erg bang hoe haar ouders gaan reageren.
Zij is echt gevoellig voor alles, en nu helemaal wat haar oom doet.
Ze had me ook verteld, dat ze niet normaal kan slapen ze lucht haar hart alleen als ze alleen is 'huilen'

Ik durf het eerlijk gezegd ook niet, om het te gaan vertellen aan haar familie.
Ik weet wel dat hij laatst naar haar toe kwam, en bood zijn excusses aan. Ze vergaf het hem, maar dat deed ze gewoon zodat hij haar met rust ging laten. Maar ze zwoor dat ze het hem nooit gaat vergeven zelfs op de dag des oordeels niet!

09-03-2009, 18:45
opgeven bij de politie..vieze pedo!!!!

09-03-2009, 18:47



Citaat door Dina_lady:
opgeven bij de politie..vieze pedo!!!!



Dat is ook een optie, maar ik weet dat het laatste is wat ze doet.

09-03-2009, 18:48
ik weet niet hoe oud jij bent, maar idd ik zou hem gewoon waarschuwen dat je het weet, ik denk dat ie dan het lef niet meer heeft ook al ontkent hij zwaar waarschijnlijk..

en als je niet durft door een man laten doen, neef vriend ofso

maar wel nadrukkelijk zeggen dat hij met haar helemaal niet erover moet praten, anders doe jij persoonlijk aangifte en zeg je het tegen haar ouders..

of geef zn adres dan komt het ook wel goed..

09-03-2009, 18:48

Citaat door Warda_Raihana86:
Het is de broer van haar vader.
Ik had haar verteld, je moet het vertellen. Maar ze sprong en smeekte me dat dit gewoon tussen ons bleef, ze wilde zijn huwelijk niet verpesten.
Ze wilt zich niet schuldig voellen als zijn vrouw van hem scheid.
Dat is het probleem bij haar, maar ze eerlijk gezegd ook erg bang hoe haar ouders gaan reageren.
Zij is echt gevoellig voor alles, en nu helemaal wat haar oom doet.
Ze had me ook verteld, dat ze niet normaal kan slapen ze lucht haar hart alleen als ze alleen is 'huilen'

Ik durf het eerlijk gezegd ook niet, om het te gaan vertellen aan haar familie.
Ik weet wel dat hij laatst naar haar toe kwamen, en bood zijn excusses aan. Ze vergaf het hem, maar dat deed ze gewoon zodat hij haar met rust ging laten. Maar ze zwoor dat ze het hem nooit gaat vergeven zelfs op de dag des oordeels niet!


Kijk...dat is juist wat ik bedoel:

Citaat:

Ze wilt zich niet schuldig voellen als zijn vrouw van hem scheid.
Ik heb meiden gekend met hetzelfde probleem en wat zij doen is de schuld altijd zoeken bij zichzelf in plaats van de idioot die ze betast of andere dingen met ze doet.

Hier gaat het niet om zijn huwelijk, want al laat hij haar met rust, zal hij een andere slachtoffer gaan zoeken. Dus hij is al niet trouw aan zijn vrouw en ze doet de vrouw juist een plezier om haar van die man te laten scheiden.

Maar als hij echt spijt heeft en zijn excuses echt gemeend zijn, dan zou ik het hierbij laten. Op voorwaarde dat hij haar niet meer aanraakt. Doet hij dat toch gelijk stappen naar de ouders. En ze heeft gelijk dat ze het hem niet vergeeft. Hoelang gebeurt dit al eigenlijk?

Heb echt te doen met dat meid.

09-03-2009, 18:49
tfoeee dat er zulke mensen nog bestaan

09-03-2009, 18:52

Citaat door Mr-X-:
ik weet niet hoe oud jij bent, maar idd ik zou hem gewoon waarschuwen dat je het weet, ik denk dat ie dan het lef niet meer heeft ook al ontkent hij zwaar waarschijnlijk..

en als je niet durft door een man laten doen, neef vriend ofso

maar wel nadrukkelijk zeggen dat hij met haar helemaal niet erover moet praten, anders doe jij persoonlijk aangifte en zeg je het tegen haar ouders..

of geef zn adres dan komt het ook wel goed..


Hij gaat zeker ontkennen, dat is duidelijk.
Er zijn zoveel dingen, waarvan zei niet durft.
Ze is zo bang, dat hij gaat ontkennen en ze gaan haar niet geloven.
Ik weet het echt niet meer, ze wilt er niks aan doen.
Ze wou gewoon haar hart aan luchten bij mij, ik vind dat er wat gedaan moet worden aan zulke mannen. Het is te erg voor woorden, dat arme meisje gaat bijna dood van het huilen entc.

Ik zal er inschaAllah werk van maken, hij moet weten dat het niet KAN.

09-03-2009, 18:55
Tfoe vieze pedofiel.. ookal wil ze dat je het aan niemand verteld maar als ik jou was zou ik toch maar actie ondernemen want voor je het weet is het te laat en heeft haar verkracht :S ofzo

09-03-2009, 18:55

Citaat door moonwalker:
Kijk...dat is juist wat ik bedoel:


Ik heb meiden gekend met hetzelfde probleem en wat zij doen is de schuld altijd zoeken bij zichzelf in plaats van de idioot die ze betast of andere dingen met ze doet.

Hier gaat het niet om zijn huwelijk, want al laat hij haar met rust, zal hij een andere slachtoffer gaan zoeken. Dus hij is al niet trouw aan zijn vrouw en ze doet de vrouw juist een plezier om haar van die man te laten scheiden.

Maar als hij echt spijt heeft en zijn excuses echt gemeend zijn, dan zou ik het hierbij laten. Op voorwaarde dat hij haar niet meer aanraakt. Doet hij dat toch gelijk stappen naar de ouders. En ze heeft gelijk dat ze het hem niet vergeeft. Hoelang gebeurt dit al eigenlijk?

Heb echt te doen met dat meid.


Ze kan heel goed met zijn vrouw opschieten.
Ik weet niet of hij het echt meende toen hij zijn excuses bood.
Ik heb het haar niet gevraagd, of hij haar nog had aangeraakt.
Dit is al meer dan 5jaar aan de gang.

Ja het is ook zo'n lieve meid wollah!

09-03-2009, 18:56

Citaat door parra_zinnaa:
Tfoe vieze pedofiel.. ookal wil ze dat je het aan niemand verteld maar als ik jou was zou ik toch maar actie ondernemen want voor je het weet is het te laat en heeft haar verkracht :S ofzo

Inderdaad, als ze word verkracht dan is het echt te laat.

09-03-2009, 18:58



Citaat door Warda_Raihana86:
Inderdaad, als ze word verkracht dan is het echt te laat.


Ja inderdaad. en dan ga jij er ook kapot aan omdat je het gewoon al die tijd wist en er niks mee gedaan hebt omdat zij het niet wou.

09-03-2009, 19:00

Citaat door parra_zinnaa:
Ja inderdaad. en dan ga jij er ook kapot aan omdat je het gewoon al die tijd wist en er niks mee gedaan hebt omdat zij het niet wou.



Pfff wollah dit is echt erg moeilijk!

09-03-2009, 19:01

Citaat door Warda_Raihana86:
Dat is ook een optie, maar ik weet dat het laatste is wat ze doet.



daarom zou ik t voor haar doen

hij chanteert haar natuurlijk..en miskina ze is vast bang en psychisch in de war..

stel je voor dat het je zusje nichtje ofzo was

Pagina's : [1] 2 3 4