Bekijk volle/desktop versie : Neggafa Chida Amsterdam



Pagina's : [1] 2

09-03-2009, 17:53
Salaam Alaikoum,

Wie heeft er ervaring met deze neggafa?

09-03-2009, 17:55


Ik heb daar ook al een keertje een topic over geopend, maar kreeg geen reacties

Ik hoop dat jij wat meer geluk hebt. Ik zal je helpen uppen

09-03-2009, 18:02
ze is echt slecht gwoon niet normaal ze maakt heel wit op met felle lippestift en overdreven kapsels...

09-03-2009, 18:04
slechte mensen verdienen een slechte leven

09-03-2009, 18:12



Citaat door Misss_Dina:
ze is echt slecht gwoon niet normaal ze maakt heel wit op met felle lippestift en overdreven kapsels...



Oh, heb je haar zelf gehad? Op haar site is het heel mooi opgemaakt vind ik: http://www.chida.nl

09-03-2009, 18:13

Citaat door _Anisa_:
Ik heb daar ook al een keertje een topic over geopend, maar kreeg geen reacties

Ik hoop dat jij wat meer geluk hebt. Ik zal je helpen uppen



Dankje
Heb je al een neggafa gevonden?

09-03-2009, 18:16

Citaat door Smiley-Lover:
Oh, heb je haar zelf gehad? Op haar site is het heel mooi opgemaakt vind ik: http://www.chida.nl


ja ik heb haar ook gehad ze heeft echt me bruiloft verpest.. ik was lelijker dan ooit en die site is gewoon nep ze bewerkt het tot het er perfect uitziet.. ik zal haar nooit vergeven je kan beter touria nemen... die werkt pas echt top..

09-03-2009, 18:16

Citaat door Smiley-Lover:
Dankje
Heb je al een neggafa gevonden?


Ik ben nog aan het oriënteren. Ik ga een afspraak maken met Chida, Sara (Bab Marrakech) en Rkia (uit A'dam) inshaAllah.

Heb jij al een voorkeur?

Ik heb Chida trouwens 1 keertje meegemaakt en ik vond de jurk, kapsel en make-up juist prachtig! Helemaal niet wit...

09-03-2009, 18:18

Citaat door _Anisa_:
Ik ben nog aan het oriënteren. Ik ga een afspraak maken met Chida, Sara (Bab Marrakech) en Rkia (uit A'dam) inshaAllah.

Heb jij al een voorkeur?

Ik heb Chida trouwens 1 keertje meegemaakt en ik vond de jurk, kapsel en make-up juist prachtig! Helemaal niet wit...



Ja zij is tot nu toe de enige waarbij ik de make-up mooi vond.
Die rkia kan ik niet bereiken..die wil ik ook insha Allah bezoeken.

09-03-2009, 18:19

Citaat door Misss_Dina:
ja ik heb haar ook gehad ze heeft echt me bruiloft verpest.. ik was lelijker dan ooit en die site is gewoon nep ze bewerkt het tot het er perfect uitziet.. ik zal haar nooit vergeven je kan beter touria nemen... die werkt pas echt top..


SubhanAllah, wat erg voor je meis!

Begin nu toch wel te twijfelen Daarom wil ik gewoon wat meer ervaringen van mensen...

Ik heb Touria laatst nog meegemaakt, maar ik vond het niets bijzonders. Het bruidje is een prachtig meisje mashaAllah, maar Touria had haar wit gemaakt met rode lippen en de jurken leken allemaal op elkaar.

09-03-2009, 18:21
Je Moet Zelf Je Jurken Uitkiezen Dus Het Lach Aan Het Meisje En Als Je Niet Zo Wit Wilt Dan Moet Je Het Tegen Haar Zeggen.

09-03-2009, 18:21
Ja nog meer ervaringen graag. Plaatsen aub.

09-03-2009, 18:21



Citaat door Smiley-Lover:
Ja zij is tot nu toe de enige waarbij ik de make-up mooi vond.
Die rkia kan ik niet bereiken..die wil ik ook insha Allah bezoeken.


Ja ik vind haar make-up ook heel mooi!

Hmm raar van Rkia, ik heb haar zelf nog niet gebeld. Ik heb een drukke periode nu, dus ik wacht nog ff met afspraken maken. Ik heb nog ruim 5 maandjes. Wanneer trouw jij inshaAllah?

09-03-2009, 18:23

Citaat door Misss_Dina:
Je Moet Zelf Je Jurken Uitkiezen Dus Het Lach Aan Het Meisje En Als Je Niet Zo Wit Wilt Dan Moet Je Het Tegen Haar Zeggen.



Dus dan lag het ook aan jou dat Chida je te wit heeft gemaakt ?

09-03-2009, 18:24

Citaat door Misss_Dina:
Je Moet Zelf Je Jurken Uitkiezen Dus Het Lach Aan Het Meisje En Als Je Niet Zo Wit Wilt Dan Moet Je Het Tegen Haar Zeggen.


Dat geldt dan toch ook voor jou? Jij hebt toch zelf je jurken uitgekozen en als je haar make-up niet mooi vond dan had je dat tegen haar moeten zeggen...

Geloof mij: als ik in de spiegel kijk en het bevalt me niet wat ik zie, dan mag ze opnieuw gaan beginnen! Als mn hele bruiloft dan in de soep loopt, dan krijgt ze haar geld niet hoor...

Pagina's : [1] 2