Bekijk volle/desktop versie : HELP!!!wat moet ik doen



01-04-2004, 14:23
ik zal maar beginnen bij het begin,want ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik hoop gewoon echt dat jullie mij wat advies kunnen geven....
ik heb een half jaar geleden een jongen leren kennen over de telefoon,die beweerde dat hij me kende en dat ik mijn telefoon nummer aan hem heb gegeven(wat overgens niet waar was).ik negeerde hem en legde de telefoon neer,ik vergat dat hele gesprek tussen hem en mij en 2 dagen later belde hij me weer op.ik waagde een kans en begon een gesprek met hem aan te gaan,het was gezellig en heel erg leuk want ik niet had verwacht hij beloofde me een over een paar dagen op te bellen en dat deed hij ook.hij begon steeds vaker te bellen en we begonnen mekaar steeds leuker te vinden maar goed we hadden mekaar verder nog nooit gezien.wat bleek toendertijd dat hij mijn telfoon nummer van een vriendin van mij(zijn schoonzusje)gekregen met de bedoeling om me gewoon gek te maken,maar wat hij niet had verwacht is dat hij verliefd op me worden en dat hij gehecht aan me zou raken.ik was echt kwaad en wilde hem gewoon niet meer spreken want ik voelde me gewoon zwaar geflasht door hem.ik begon hem na 2,3dagen te missen en hij bleef het maar proberen en hij smeekte als het ware om een nieuwe kans om het deze keer goed te doen.die kans heb ik hem gegeven en sindsdien zijn we dolgelukkig op mekaar en kunnen we niet zonder mekaar,hij is echt mijn leven en ik weet ook echt dat hij van mij houdt.maar het hele probleem is dat niemand ons maar met rust wil laten.iedereen bemoeit zich ermee.diezelfde vriendin is het ergst,eerst belt ze mij op om me te vertellen hoe slecht hij wel niet is en vervolgens belt zij hem op om hem te vertellen hoe slecht ik wel niet ben.en via mijn familie heeft ze het ook gespeelt en hun verteld hoe slecht hij wel niet is,met andere woorden het lijkt alsof iedereen ertegen is terwijl we zielsvee lvan mekaar houden en echt niet meer zonder mekaar kunnen...het is een lang verhaal geworden sorry daarvoor,maar ik hoop echt dat jullie ons een advies kunnen geven van hoe wij hiermee om kunnen gaan....
alvast bedankt lieverds....

01-04-2004, 14:59


Beter uit de buurt blijven van jaloerse mensen..NEGEREN!!
En als die jaloers wijf die smerig spelleke blijft spelen
Confronteer haar ermee!!!

01-04-2004, 22:30
Volg jullie eigen hart en negeer die onwetende mensen. Ze weten niet beter. Breek met die zogenaamde vriendin. In mijn ogen is ze jouw vriendschap totaal niet waard.
Ik wens jullie beiden alle geluk toe!

Mvg
Arabian Pearl

01-04-2004, 23:52
ik weet niet wat jouw 'vriendin' haar probleem is maar zij is gewoon jaloers!! als jullie van elkaar houden kan niemand daar tussen komen hoor.. en zij dus al helemaal niet. Misschien denken mensen nu nog negatief, maar op een gegeven moment draaien zij bij als ze zien dat jullie echt voor elkaar gaan!
geduld...

kus

02-04-2004, 01:40


lekkere vriendin heb jij zeg...vraag me af waarom ze je in eerste instantie gek wou maken...weird

02-04-2004, 08:51
Salaam Meid

Jullie moeten zo min mogelijk aandacht/tijd vrienden en vriendinnen gegeven,
tegenwoordig weet je toch niet wie ECHT je beste vriend of vriendin is het beste wat jullie kunnen doen is helemaal niks over elkaar aan anderen vertellen..

En die zogenaamde vriendin van je moet je negeren want als je met haar blijft omgaan en haar dingen over jullie verteld zal ze voor heel veel problemen tussen jullie zorgen.

Ik wens je heel veel wijsheid en heel veel geluk met je vriendtje..

Groetjes San

02-04-2004, 12:56
hoi meid!

ik weet heel goed wat je bedoelt, maar lieve meid ik geef je één goede raad : ga verder met je leven samen met hem. jij bent tenslotte de enige die weet hoe hij in elkaar zit! jij weet dat die dingen dat je zogenaamde vriendin vertelt niet waar zijn. trek je er niets van aan en doe gewoon verder met wat je begonnen bent.
en die vriendin van je (tot zover je dat nog een vriendin kunt noemen) ... als het een echte vriendin was dan zou ze je steunen en achter je keuze staan en je niet dieper in de put duwen!!! ik weet één ding, ze is jaloers en laat haar dat niet toe om jullie relatie stuk te krijgen!!!
tegenwoordig kun je je eigen vrienden al niet vertrouwen, ze denken alleen nog maar aan zichzelf!!!

dus meid: VOLG JE HART EN TREK JE NIETS AAN VAN DE ANDEREN!!!
IK WENS JE ALVAST ZEER VEEL GELUK MET HEM EN HOPELIJK ZAL HET NOG LANG DUREN EN MAAK JE DE JUISTE KEUZE!!!

kisses

03-04-2004, 13:10
dank jullie wel lieverds,jullie hebben me echt geholpen met de juiste te msken hoop ik.ik weet ook dat het een teringwijf,maar goed het is wel zijn schoonzusje en daar kunnen we gewoon niet omheen,want ze hoort nu eenmaal bij de familie..ik weet gewoon niet of ik dat kan accepteren...maar dank jullie wel
kus....

03-04-2004, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Beter uit de buurt blijven van jaloerse mensen..NEGEREN!!
En als die jaloers wijf die smerig spelleke blijft spelen
Confronteer haar ermee!!! [/B]
Precies

03-04-2004, 14:04
negeer heel de situatie en ga ervoor als het echt is dat jullie voor elkaar zijn en van elkaar houden

zolang jij hem begrijtp en hij jou en jullie beide heel de situatie kennen kan er niets tussen komen maar ook niets ook geen poeppraat van je vriendin
geen woord dat ze slecht verteld over jullie kan die hechte band van jullie beide breken

geloof er gewoon in en vertrouw elkaar en alles gaat weer in orde komen

inchallah



Hakim

03-04-2004, 14:07

Citaat:
Origineel gepost door miriamm
dank jullie wel lieverds,jullie hebben me echt geholpen met de juiste te msken hoop ik.ik weet ook dat het een teringwijf,maar goed het is wel zijn schoonzusje en daar kunnen we gewoon niet omheen,want ze hoort nu eenmaal bij de familie..ik weet gewoon niet of ik dat kan accepteren...maar dank jullie wel
kus....
zij is maar zijn schoonzusje
aangetrouwd familie dus
wat gaat ze nu ook voor hem beginne praten en beslissen?
als hij weet dat zij slecht is kan er niets fouts gaan
hij moet het haar vlakaf zeggen
en jij afstand nemen
of ze nu familie is of niet


03-04-2004, 18:39
dank jullie wel voor jullie reacties,ik weet ook dat jullie gelijk hebben,maar toch.
ik vind het echt zwaar klote dat ze ze met ons bemoeien alsof ze geen eigen relatie hebben.maar ik heb al nieuws want ik heb het mijn ouders verteld en hij heeft het ook aan zijn ouderes verteld over onze relatie en ze komen volgende week zaterdag om mijn hand vragen.alleen op deze manier zullen we misschien insha alah van alle ellende verlost zijn en kunnen we weer normaal doorgaan hoop ik.maar echt bedankt lieverds.als de bruiloft zover is dan zal ik jullie uitnodigen!
veel liefs...... :blauwkus:

04-04-2004, 11:02


zo zie je maar zuster...alles komt goed insha allah..maak je nou nergens druk over...ware liefde overwint alles...moge allah swt jullie alle geluk geven insha allah...heb vertrouwen in alles meisje, en volg je HART...

liefs een zuster