Bekijk volle/desktop versie : Het is me opgevallen dat..



Pagina's : [1] 2

09-03-2009, 16:34
Meisjes steeds serieuzer zijn gaan denken. Ik was 3 jaar geleden op het strand in marokko. Zoveeel meiden in bikini.. Leek net baywatch Een jaar later zag ik ze met hoofddoek lopen.. Wat voor gedachten spoken in hun hoofden eigenlijk? In bikini maak ik weinig kans op het vinden van een serieuze man of zijn ze meer gaan practiseren..

x

09-03-2009, 16:35


Allah oe 3lem...

09-03-2009, 16:37

Citaat door karim_026:
Meisjes steeds serieuzer zijn gaan denken. Ik was 3 jaar geleden op het strand in marokko. Zoveeel meiden in bikini.. Leek net baywatch Een jaar later zag ik ze met hoofddoek lopen.. Wat voor gedachten spoken in hun hoofden eigenlijk? In bikini maak ik weinig kans op het vinden van een serieuze man of zijn ze meer gaan practiseren..

x




wrm zo negatief ik vind dat alleen maar goed klinken

09-03-2009, 16:38

Citaat door maroccain_dream:
wrm zo negatief ik vind dat alleen maar goed klinken

Waar concludeer je uit dat ik het negatief bedoel?

09-03-2009, 16:40



Citaat door karim_026:
Waar concludeer je uit dat ik het negatief bedoel?




nou, misschien omdat je der vanuit gaat dat ze het alleen maar doen om een man te krijgen in plaatst van dat ze het doen voor allah

09-03-2009, 16:42

Citaat door maroccain_dream:
nou, misschien omdat je der vanuit gaat dat ze het alleen maar doen om een man te krijgen in plaatst van dat ze het doen voor allah



Nee hoor, die puntjes achter aan mijn zin hebben ook nog een betekenis

09-03-2009, 16:42

Citaat door karim_026:
Meisjes steeds serieuzer zijn gaan denken. Ik was 3 jaar geleden op het strand in marokko. Zoveeel meiden in bikini.. Leek net baywatch Een jaar later zag ik ze met hoofddoek lopen.. Wat voor gedachten spoken in hun hoofden eigenlijk? In bikini maak ik weinig kans op het vinden van een serieuze man of zijn ze meer gaan practiseren..

x



in bikini maak je weinig kans dat klopt

als een man een beetje dien heeft dan zal hij dat ook weten

09-03-2009, 16:43

Citaat door maroccain_dream:
nou, misschien omdat je der vanuit gaat dat ze het alleen maar doen om een man te krijgen in plaatst van dat ze het doen voor allah



idd...


een vriendin van mij droeg hoofddoek omdat ze ging trouwen.. verloving verbroken hoofddoek uit

09-03-2009, 16:44

Citaat door karim_026:
Nee hoor, die puntjes achter aan mijn zin hebben ook nog een betekenis



ok

09-03-2009, 16:46

Citaat door fatimake:
idd...


een vriendin van mij droeg hoofddoek omdat ze ging trouwen.. verloving verbroken hoofddoek uit





dat moet ieder voor zich weten. dat zijn zielige meisjes die in de goot belanden

09-03-2009, 16:46
omdat het koud is.

09-03-2009, 16:50
Wow je theorie is wel vergezocht.. hoofddoek = serieus, bikini = slet?


09-03-2009, 16:51



Citaat door fatimake:
idd...


een vriendin van mij droeg hoofddoek omdat ze ging trouwen.. verloving verbroken hoofddoek uit


Weet ze wel dat je het vindt? Of had je zin om te roddelen?

09-03-2009, 17:09

Citaat door ..Batata..:
Weet ze wel dat je het vindt? Of had je zin om te roddelen?





09-03-2009, 17:16

Citaat door karim_026:
Meisjes steeds serieuzer zijn gaan denken. Ik was 3 jaar geleden op het strand in marokko. Zoveeel meiden in bikini.. Leek net baywatch Een jaar later zag ik ze met hoofddoek lopen.. Wat voor gedachten spoken in hun hoofden eigenlijk? In bikini maak ik weinig kans op het vinden van een serieuze man of zijn ze meer gaan practiseren..

x


Arnhem?

Pagina's : [1] 2