Bekijk volle/desktop versie : Love.



09-03-2009, 15:11
-











Wanneer kun je zeggen dat je echt van iemand houdt, en het ook echt menen?
Hangt het af van de tijd, of van het gevoel?

09-03-2009, 15:20


Ik weet het niet... het kan ook gezegd worden in een opwelling..
In ieder geval zou ik het niet vertrouwen.

09-03-2009, 15:28
Tijd en gevoel

09-03-2009, 15:28

Citaat door Unreachble:
-











Wanneer kun je zeggen dat je echt van iemand houdt, en het ook echt menen?
Hangt het af van de tijd, of van het gevoel?


Ik zou dat allemaal weglaten als ik jouw kop voor me zou zien...

09-03-2009, 15:30


Ik zei het na acht maanden. Ik ken mensen die het na twee weken zeggen. Het heeft zeker met gevoel te maken maar je hebt tijd nodig om achter je gevoelens te komen. Dus tjah.

09-03-2009, 15:33

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik zei het na acht maanden. Ik ken mensen die het na twee weken zeggen. Het heeft zeker met gevoel te maken maar je hebt tijd nodig om achter je gevoelens te komen. Dus tjah.



Ja kan ik best begrijpen.
Maar ik zelf ben iemand die dat zelden uit,ik wil het wel maar ik weet niet hoe.
Het gewoon zeggen, heeft niet veel effect op mij dus waarom zou ik het gebruiken tegen iemand anders?

09-03-2009, 15:47

Citaat door Unreachble:
Ja kan ik best begrijpen.
Maar ik zelf ben iemand die dat zelden uit,ik wil het wel maar ik weet niet hoe.
Het gewoon zeggen, heeft niet veel effect op mij dus waarom zou ik het gebruiken tegen iemand anders?


Je hoeft het niet te zeggen je kunt het laten zien met daden. Als je werkelijk van elkaar houdt van hoef je het niet te zeggen, je voelt het gewoon van elkaar.

09-03-2009, 15:49
FU.CK LOVE

spel het achterstevoren en je hebt EVOL.....




(jaa jaa je spelt het niet zo, maar daar gaat het niet om)

09-03-2009, 15:49

Citaat door MossibaElKe7la.:
Je hoeft het niet te zeggen je kunt het laten zien met daden. Als je werkelijk van elkaar houdt van hoef je het niet te zeggen, je voelt het gewoon van elkaar.


Ja dat vind ik ook, maar wat nou als de andere persoon het niet voelt van mijn kant?

09-03-2009, 15:50

Citaat door sjaheed:
FU.CK LOVE

spel het achterstevoren en je hebt EVOL.....




(jaa jaa je spelt het niet zo, maar daar gaat het niet om)




Ah zahma evil? !

09-03-2009, 15:53

Citaat door Unreachble:
Ja dat vind ik ook, maar wat nou als de andere persoon het niet voelt van mijn kant?


Dan moet je er volgens mij echt over praten, het is hartstikke belangrijk om elkaar aan te voelen.
Maar jongens over het algemeen willen het liever horen. Toen ik met mijn vriend ging, twijfelde hij soms wel even hoor. Omdat ik het volgens hem niet vaak genoeg zei of aantoonde. Terwijl dat volgens mij wel het geval was, vooral het aantonen deed ik vaak dacht ik altijd.

09-03-2009, 15:59

Citaat door MossibaElKe7la.:
Dan moet je er volgens mij echt over praten, het is hartstikke belangrijk om elkaar aan te voelen.
Maar jongens over het algemeen willen het liever horen. Toen ik met mijn vriend ging, twijfelde hij soms wel even hoor. Omdat ik het volgens hem niet vaak genoeg zei of aantoonde. Terwijl dat volgens mij wel het geval was, vooral het aantonen deed ik vaak dacht ik altijd.



Voila dit is nou net wat er bij mij aan de hand is.
Hij wil het steeds aanhoren maar eerlijk gezegd daar bewijs je toch niet veel mee.
Als je het elke dag gaat zeggen,dan gaat de echt echte betekenis van die woorden verloren, vind ik dan.