Bekijk volle/desktop versie : Top 10 Redenen waarom mannen vreemdgaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-03-2009, 13:15
Heeft jouw partner weleens wat uitgespookt buiten jullie relatie om? Vraag je je af hoe dat heeft kunnen gebeuren? Wij verzamelden de top 10 redenen waarom mannen vreemdgaan.

Waarom moest hij vreemdgaan?
Als jouw man of vriend bij jou weleens is vreemdgegaan heb je je vast afgevraagd waarom hij dat in godsnaam deed. Had zijn vreemdgaan te maken met liefde voor een ander, ging het puur om de seks of was het misschien een andere reden? Hoe dan ook, hij ging niet vreemd voor niets.

Veel mensen gooien het op de reden dat mannen een natuurlijke drang hebben om zichzelf voort te planten en daarom de neiging krijgen om vreemd te gaan. Maar zijn we inmiddels niet ver genoeg ontwikkeld als mensen om die drang te beheersen? Misschien niet. Wij presenteren je de top 10 redenen waarom mannen vreemdgaan.

De top 10 redenen waarom mannen vreemdgaan!
Dit zijn de 10 belangrijkste redenen waarom mannen ervoor kiezen om hun huidige liefde al dan niet tijdelijk in te ruilen voor iemand anders.

1. Vreemdgaan omdat hij de mogelijkheid had.
Mannen krijgen minder vaak seks aangeboden dan vrouwen, en zodra een vrouw laat blijken geïnteresseerd te zijn dan is het voor veel mannen moeilijk om te weerstaan. Zeker als er bijvoorbeeld alcohol in het spel is.

2.Vreemdgaan omdat jullie uit elkaar gegroeid zijn. Misschien passen jullie toch niet zo goed bij elkaar als je eerst dacht. Hij vond iemand die meer interesse in hem toonde, en waar hij meer raakvlakken mee had.

3.Vreemdgaan omdat het goed was voor zijn ego.
Mannen zijn ook weleens onzeker over hun uiterlijk en sex-appeal. Wanneer een andere vrouw laat merken dat ze van hem gecharmeerd is kan het zijn dat hij zijn ego (uitgebreid) laat strelen.

4.Vreemdgaan omdat jullie seksleven zuigt (figuurlijk gezien).
Het komt veel voor dat de man een hoger libido heeft dan de vrouw. Wanneer er naar zijn gevoel te weinig seks plaatsvindt wordt de kans groter dat hij zijn behoeftes 'buiten de deur' gaat vervullen. Dat jullie een relatie hebben en al lang bij elkaar zijn wil niet zeggen dat alles vanzelfsprekend wordt. Jullie moeten beiden je best blijven doen om de pit in jullie seksleven te houden. Ga minimaal 1 tot 3 keer per week met elkaar aan de slag! Lees ook De Waarheid Achter De Sekssleur!

5.Vreemdgaan omdat jullie veel ruzie maken.
Mannen vluchten soms weg voor de conflicten die jullie thuis hebben. Een nieuwe partner die minder kritisch is en waarmee minder wrijving ontstaat kan een prettig alternatief zijn en een reden om vreemd te gaan.

6.Vreemdgaan om wraak te nemen.
Ben jij zelf weleens vreemdgegaan? Dan kan het zijn dat je partner ook is vreemdgegaan om wraak te nemen. Hoewel het niets oplost kan het voor hem een manier zijn om de balans te herstellen in de relatie, en te laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen.

7.Vreemdgaan omdat hij niet meer van je houdt.
Het kan zijn dat je man of vriend tijden bij je blijft terwijl hij eigenlijk niet meer zoveel van je houdt als goed zou zijn voor jullie relatie. Misschien dat kinderen of de financiële situatie jullie kunstmatig bij elkaar hield.

8.Vreemdgaan om te zien of hij er mee weg kan komen.
Hij kan vreemdgaan omdat hij het idee heeft dat jij er nooit achter zal komen. "Zolang zij het niet weet zal het haar geen pijn doen." Hij kan het leuk vinden om te kijken of hij slim genoeg is om de boel verborgen te houden terwijl hij zijn seksleven uitbreidt.

9.Vreemdgaan omdat het nieuw, opwindend en spannend is. Het is bekend dat slippertjes spannend zijn. Het is nieuw, onbekend en opwindend. Het kan zijn dat hij op zoek is naar meer spanning en opwinding, niet zozeer naar een meer aantrekkelijke sekspartner.

10.Vreemdgaan omdat jij het toeliet in het verleden. Wanneer je je vreemdgaande partner in het verleden te makkelijk hebt vergeven zal hij minder weerstand voelen om het nog eens te doen.
Uiteraard zijn deze 10 redenen om vreemd te gaan vereenvoudigd en zal het in de praktijk vaak neerkomen op een combinatie van meerdere redenen om vreemd te gaan.

Goed communiceren binnen jullie relatie, ook op het gebied van seks, is in ieder geval ontzettend belangrijk. Wanneer jullie van elkaar weten wat jullie willen, lekker vinden en niet prettig vinden is de kans groot dat hij niet op zoek gaat naar 'variatie'. Een gevarieerd seksleven is leuk en niet moeilijk, maar je moet er wel in investeren.

09-03-2009, 13:28


Welke reden(en) vinden jullie begrijpelijk of terecht ????? Dat je het niet moet doen, weten we neem ik aan allemaal wel maar toch gebeurt het. Sommige dingen kan je niet altijd tegenhouden of voorkomen. En is het niet zo dat elke man wel een keer in zijn leven vreemd is gegaan. Of bestaan er ook daadwerkelijk ook mannen die nooit vreemd zijn gegaan of vreemd kunnen gaan ? En kan je voorkomen dat je partner vreemdgaat ?

09-03-2009, 13:29
mannen die met een marokkaanse hebben gaan vreemd vaak genoeg mee gemaakt en waarom omdat de marokkaanse vrouwen niet deugen

09-03-2009, 13:35

Citaat door EZERKIN:
mannen die met een marokkaanse hebben gaan vreemd vaak genoeg mee gemaakt en waarom omdat de marokkaanse vrouwen niet deugen

Verklaar je nader. In welke opzicht deugen zij niet dan ?

09-03-2009, 13:37



Citaat door Naughtygirly:
Verklaar je nader. In welke opzicht deugen zij niet dan ?

kijk maar naar mijn topics die ik heb geopend ... dan heb je een antwoord op je vraag

10-03-2009, 22:33

Citaat door Voorspelbaar:
Dit is typisch weer een topic dat je aan het denken moet zetten om een slechte daad te begaan. Heeft niet echt meerwaarde, wat ze ook doet je moet gewoon NOOIT vreemdgaan. !

Dat is totaal niet de intentie van deze topic. Het is maar hoe je het interpreteerd. Het zet tot niets aan. Er staan redenen op waarom mannen vreemd gaan. Er staat niet aangegeven dat je vreemd moet gaan.

10-03-2009, 22:35

Citaat door EZERKIN:
kijk maar naar mijn topics die ik heb geopend ... dan heb je een antwoord op je vraag

Ik heb 1 van je topics bekeken en ik vind het nogal negatief, jij doet het voorkomen alsof alle Marokkaanse vrouwen niet te vertrouwen zijn. Jij hebt niet alle vrouwen meegemaakt dus jij kan daar ook niet over oordelen.

10-03-2009, 22:37

Citaat door Naughtygirly:
Om welke redenen zouden jullie vreemdgaan In welke situatie kan jij je voorstellen dat je vreemd zou gaan. En ga niet allemaal zeggen: nee ik ga niet vreemd.



Nee, meid ik zal nooit vreemd kunnen gaan, allah hifad..

10-03-2009, 22:37
haha die topic had je een tijdje geleden al geplaatst

10-03-2009, 22:42

Citaat door __Esmaatje__:
Nee, meid ik zal nooit vreemd kunnen gaan, allah hifad..

Ik geloof ook niet dat vrouwen snel zullen vreemdgaan maar eerder de mannen.

10-03-2009, 22:44

Citaat door hoofdpijn:
haha die topic had je een tijdje geleden al geplaatst

Nee hoor Dat was welke groepen mannen vreemdgaan. Dus niet echt wat de redenen zijn.

10-03-2009, 22:45

Citaat door rijnbaan:
egoïsme

Denk je Of lust hè.

10-03-2009, 22:48



Citaat door Naughtygirly:
Nee hoor Dat was welke groepen mannen vreemdgaan. Dus niet echt wat de redenen zijn.



dus dat

Je had er zoveel geplaatst over relaties
maar ga vooral zo door
leerzaam

10-03-2009, 22:53
hahahahah

Dames 'Wij' Marokkaanse vrouwen... Missen vaak de 'Good Good'..
hahhhahahhh Clipje van Ashanti

Een vent valt zo te temmen joh!

10-03-2009, 23:06

Citaat door hoofdpijn:
dus dat

Je had er zoveel geplaatst over relaties
maar ga vooral zo door
leerzaam

Oke gelukkig maar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10