Bekijk volle/desktop versie : liefde en genegenheid



Pagina's : [1] 2

09-03-2009, 12:48
Liefde is in essentie de belangrijkste bron van het leven,het begrip liefde betenkend in mijn opinie geven en nemen vinden jullie dat ook.

09-03-2009, 12:49


Helaas geeft niet iedereen evenveel.
Helaas komt het geven van een kant en neemt de ander alleen maar.

09-03-2009, 12:50
vertrouwen is de basis...

09-03-2009, 12:50

Citaat door Vichy:
Helaas geeft niet iedereen evenveel.
Helaas komt het geven van een kant en neemt de ander alleen maar.


Het woordje ''geven'' komt niet voor in het woordenboek van onze marokkaanse mannen

09-03-2009, 12:50



Citaat door loved_and_lost:
vertrouwen is de basis...



Soms is dat niet eens genoeg.

09-03-2009, 12:51

Citaat door Vichy:
Helaas geeft niet iedereen evenveel.
Helaas komt het geven van een kant en neemt de ander alleen maar.


Jou maar de bedoeling van ons humaan bestaan is het voorzetten in de leer der liefde mochten wij niet de eerste zijn wie dan wel.Laten wij bij ons beginnen en als daaruit dan de positivisme onstaat dan volgen de anderen.

09-03-2009, 12:52

Citaat door super..T:
Jou maar de bedoeling van ons humaan bestaan is het voorzetten in de leer der liefde mochten wij niet de eerste zijn wie dan wel.Laten wij bij ons beginnen en als daaruit dan de positivisme onstaat dan volgen de anderen.


Ik begrijp het niet.

09-03-2009, 12:56

Citaat door sima_forever:
Het woordje ''geven'' komt niet voor in het woordenboek van onze marokkaanse mannen



Haha

09-03-2009, 12:57

Citaat door Vichy:
Ik begrijp het niet.


wat ik bedoel is het conform tot betrekking met de liefde wij die voorgang zullen zetten omtrend de liefde moeten beginnen met het fundament leggen tot betrekking met de bassis. In essentie is het eigelijk het laten zien aan de mensheid hoe je liefde moet geven en daarvan de beste aanpak dat doormiddel van geven en nemen.

09-03-2009, 12:59

Citaat door super..T:
wat ik bedoel is het conform tot betrekking met de liefde wij die voorgang zullen zetten omtrend de liefde moeten beginnen met het fundament leggen tot betrekking met de bassis. In essentie is het eigelijk het laten zien aan de mensheid hoe je liefde moet geven en daarvan de beste aanpak dat doormiddel van geven en nemen.



Okee, ik begrijp het

09-03-2009, 13:06

Citaat door Vichy:
Okee, ik begrijp het

Hoe zit het dan met de kwestie liefde wat voor visie heb jij op de vraag liefde en genegenheid zou je daar een benkopte toelichting over willen geven zodat ik wellicht daar les uit kan trekken die ik kan prakterseren in de maastschappij.

09-03-2009, 13:07

Citaat door super..T:
Jou maar de bedoeling van ons humaan bestaan is het voorzetten in de leer der liefde mochten wij niet de eerste zijn wie dan wel.Laten wij bij ons beginnen en als daaruit dan de positivisme onstaat dan volgen de anderen.


Citaat door super..T:
wat ik bedoel is het conform tot betrekking met de liefde wij die voorgang zullen zetten omtrend de liefde moeten beginnen met het fundament leggen tot betrekking met de bassis. In essentie is het eigelijk het laten zien aan de mensheid hoe je liefde moet geven en daarvan de beste aanpak dat doormiddel van geven en nemen.

Jij cijfert jezelf een eind weg met jouw woordgebruik en zinsconstructie..
Wat meen je zoal te zeggen meneer Super ? Ik merk een filosofisch attitude, maar op een vrij frappante mislukte wijze.


Citaat door Vichy:
Okee, ik begrijp het


09-03-2009, 13:11



Citaat door super..T:
Hoe zit het dan met de kwestie liefde wat voor visie heb jij op de vraag liefde en genegenheid zou je daar een benkopte toelichting over willen geven zodat ik wellicht daar les uit kan trekken die ik kan prakterseren in de maastschappij.



Liefde bestaat niet. Dat is mijn visie.

09-03-2009, 13:11

Citaat door intissare:
Jij cijfert jezelf een eind weg met jouw woordgebruik en zinsconstructie..
Wat meen je zoal te zeggen meneer Super ? Ik merk een filosofisch attitude, maar op een vrij frappante mislukte wijze.




Ik vindt het onberispelijk dat u de woorden gebruik tot betrekking met een mislukte citaat op schrift naar u terwijl de intensie is om zoveel mogelijk curaat ten plichte te vervolgen voor een zoveel mogelijke evenwichtige bassis betreffende de liefde ik vind het danwel echoistische danwel recpectloos om de context te vervorming naar uwe beleid.

09-03-2009, 13:16
love is just like gambling you never now how it end unlish you keep loving

Pagina's : [1] 2