Bekijk volle/desktop versie : Omg Voorschut Voorschut Voorschuttttt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

09-03-2009, 09:20
ik voelde me niet helemala lekker toen ik wakker werd.. maar ik d8 gaat zo wel over.. had bonkende koppijn.. in iedergeval ik was de trein in gegaan en het was superdruk.. hij stond er weer op de zelfde plek zoals altijd.. voorin.. een hele leuke jongen van rond de 24.. volgende halte kwame dr steeds meer mensen instappen.. ik kreeg het echt benauwd.. en deed me jas een beetje open.. t hielp niks. ik werd duizelig.. en langzamerhand werd het zwart voor mijn ogen.. ik voelde een arm op mijn arm die me vast hield.. ik hoorde n vrouw zeggen dit gaat niet goed.. ik werd helemaal slap ..hij hield me stevig vast en hielp me bij de volgende halte uit te stappen en liep me op een bankje zitten.. die vrouw ging weg.. hij vroeg of ik wat wilde drinken..ik zei nee.. ik ging dood van de schaamte.. ik wou gewoon door de grond zakken zo'n leuke jongen en dan ontmoet ik hem op zon rampzalige manier..

hij vroeg waar ik naartoe moest.. en hij bracht me tot aan de tramhalte.. was zoo lief.. hij dat dat als het niet meer ging dat ik m moest bellen.. hij deed zijn nummer in mijn jaszak.. &xxxx& stond er

ik bedankte hem.. en hij verliet me

09-03-2009, 09:26


Echt gebeurt?

09-03-2009, 09:26
daarom dat je niet op nam
safi ik weet genoeg

09-03-2009, 09:27
Bel hem op en zeg : Ik wil je heel erg bedanken dat je me hebt geholpen. Daarom wil ik je graag uitnodigen om een keer wat te gaan drinken

09-03-2009, 09:27



Citaat door seniorita1988:
Echt gebeurt?

vanochtend

09-03-2009, 09:28

Citaat door Idjis_n_Arif:
Bel hem op en zeg : Ik wil je heel erg bedanken dat je me hebt geholpen. Daarom wil ik je graag uitnodigen om een keer wat te gaan drinken

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA333 HEEEEEEELLL NO

ik ga m wel een smsje sturen met bedankt enzo.. maar ik ga hem echt niet vragen of wat te gaan drinken ik schaam me al de pleuris..

09-03-2009, 09:29

Citaat door ghallill:
daarom dat je niet op nam
safi ik weet genoeg

ik was mijn lader op stage vergeten.. daarom heel het weekend zat ik zonder telefoon.. had ik toch al verteld gek... en btw dit is vanochtend pas gebeurd

09-03-2009, 09:29

Citaat door Lella_Fatima:
ik voelde me niet helemala lekker toen ik wakker werd.. maar ik d8 gaat zo wel over.. had bonkende koppijn.. in iedergeval ik was de trein in gegaan en het was superdruk.. hij stond er weer op de zelfde plek zoals altijd.. voorin.. een hele leuke jongen van rond de 24.. volgende halte kwame dr steeds meer mensen instappen.. ik kreeg het echt benauwd.. en deed me jas een beetje open.. t hielp niks. ik werd duizelig.. en langzamerhand werd het zwart voor mijn ogen.. ik voelde een arm op mijn arm die me vast hield.. ik hoorde n vrouw zeggen dit gaat niet goed.. ik werd helemaal slap ..hij hield me stevig vast en hielp me bij de volgende halte uit te stappen en liep me op een bankje zitten.. die vrouw ging weg.. hij vroeg of ik wat wilde drinken..ik zei nee.. ik ging dood van de schaamte.. ik wou gewoon door de grond zakken zo'n leuke jongen en dan ontmoet ik hem op zon rampzalige manier..

hij vroeg waar ik naartoe moest.. en hij bracht me tot aan de tramhalte.. was zoo lief.. hij dat dat als het niet meer ging dat ik m moest bellen.. hij deed zijn nummer in mijn jaszak.. Tarik stond er

ik bedankte hem.. en hij verliet me


en toen ging de wekker! en rende je naar m.nl om te kijken of je niet echt had gedroomd!

09-03-2009, 09:30

Citaat door Lella_Fatima:
ik was mijn lader op stage vergeten.. daarom heel het weekend zat ik zonder telefoon.. had ik toch al verteld gek... en btw dit is vanochtend pas gebeurd

had het over in de ochtend
safi weet genoeg



09-03-2009, 09:31

Citaat door tangericomefrom:
en toen ging de wekker! en rende je naar m.nl om te kijken of je niet echt had gedroomd!

het is echt gebeurd

hallo wat moest hij dan.. mij daar flauw laten vallen? en dan over me heen lopen ?

09-03-2009, 09:32

Citaat door ghallill:
had het over in de ochtend
safi weet genoeg



ik ben pas een halfuur geleden hier aangekomen.. mijn telefoon zit in de lader beetje ver van mij vandaan en hij staat op stil

09-03-2009, 09:34

Citaat door Lella_Fatima:
ik ben pas een halfuur geleden hier aangekomen.. mijn telefoon zit in de lader beetje ver van mij vandaan en hij staat op stil

smoesjes

09-03-2009, 09:35


waaaa t lijkt net een sprookje

09-03-2009, 09:39
wat ga je smsen

09-03-2009, 09:43
gewoon.. He Tarik, nog bedankt voor je hulp.. voelde me niet helemaal goed vandaag.. Groetjes Faatje


Thats it

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11