Bekijk volle/desktop versie : Live Congres van D66 Alexander Pechtold!!



08-03-2009, 21:44
kijk de congres van Pechtold
http://www.nos.nl/politiek24/

08-03-2009, 21:52


Pechtold

08-03-2009, 21:54

Citaat door Mr_Bruinsma:
Pechtold

inderdaad!! hij krijgt mijn stem

08-03-2009, 21:57

Citaat door mourri:
inderdaad!! hij krijgt mijn stem


Ik ga ook voor hem stemmen

08-03-2009, 21:58


Het worden spannende tijden.
Gaan veel van de moslims overstappen naar D'66 vanwege zijn standpunten tegen Wilders
Of blijven ze hangen in de PvdA omdat ze daar het gratis geld kunnen krijgen.

Wat wint
Overtuiging
Of centjes.

Ik vermoed uiteindelijk het laatste.

Wanneer wordt er eindelijk eens een moslim-partij opgericht zodat iedereen duidelijkheid krijgt.

08-03-2009, 21:59
Als je kijkt naar wat D66 bereikt heeft zijn dat nou niet echt hele Islamitische dingen..

Abortus, euthanasie, homohuwelijk....

08-03-2009, 22:04

Citaat door Duitscher:
Als je kijkt naar wat D66 bereikt heeft zijn dat nou niet echt hele Islamitische dingen..

Abortus, euthanasie, homohuwelijk....


En volgens mij willen ze tornen aan de uitkeringen.
Auw

Zouden ze dat allemaal wel weten.
Bij de PvdA zitten ze veiliger, de PvdA beschouwt hen wel als minderwaardig maar net als bedreigde diersoorten, zielige lepra-kindjes en aangespoelde dolfijnen worden ze wel financieel vertroetelt.

Kiezen voor het zalvende glijmiddel Pechtold
Of voor de betuttelings-racist Wouter
dat worden spannende tijden.

09-03-2009, 18:43

Citaat door deDesman:
Het worden spannende tijden.
Gaan veel van de moslims overstappen naar D'66 vanwege zijn standpunten tegen Wilders
Of blijven ze hangen in de PvdA omdat ze daar het gratis geld kunnen krijgen.

Wat wint
Overtuiging
Of centjes.

Ik vermoed uiteindelijk het laatste.

Wanneer wordt er eindelijk eens een moslim-partij opgericht zodat iedereen duidelijkheid krijgt.


Citaat door Duitscher:
Als je kijkt naar wat D66 bereikt heeft zijn dat nou niet echt hele Islamitische dingen..

Abortus, euthanasie, homohuwelijk....


Citaat door deDesman:
En volgens mij willen ze tornen aan de uitkeringen.
Auw

Zouden ze dat allemaal wel weten.
Bij de PvdA zitten ze veiliger, de PvdA beschouwt hen wel als minderwaardig maar net als bedreigde diersoorten, zielige lepra-kindjes en aangespoelde dolfijnen worden ze wel financieel vertroetelt.

Kiezen voor het zalvende glijmiddel Pechtold
Of voor de betuttelings-racist Wouter
dat worden spannende tijden.



jullie gedragen je als een kwakzalver.
Smeer toch een end op!

09-03-2009, 18:55

Citaat door David:
D66!


Pechtold ...

Dat is toch die mongool die vindt dat je Donner (minister van ASOCIALE zaken) de kans moet geven om de arbeidsmarkt te "moderniseren" ?

Kortom: dat alle werknemers op straat kunnen worden geschopt zonder enige ontslagvergoeding en misschien nog een paar maandjes een WW-uitkerinkje kunnen krijgen alvorens ze ALLES moeten accepteren als werk?
Ook als je al 40 jaar onafgebroken maximaal hebt bijgedragen aan deze KUT samenleving die blijkbaar vindt dat je wel 40 jaren rechten op mag bouwen (voor een ander) maar er zelf nooit meer aanspraak op mag maken?

Wat een KUT LUL!

http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvi0vj881cqtt/vhpetyxwtpg1

09-03-2009, 18:59

Citaat door Tat twam asi:
Pechtold ...

Dat is toch die mongool die vindt dat je Donner (minister van ASOCIALE zaken) de kans moet geven om de arbeidsmarkt te "moderniseren" ?

Kortom: dat alle werknemers op straat kunnen worden geschopt zonder enige ontslagvergoeding en misschien nog een paar maandjes een WW-uitkerinkje kunnen krijgen alvorens ze ALLES moeten accepteren als werk?
Ook als je al 40 jaar onafgebroken maximaal hebt bijgedragen aan deze KUT samenleving die blijkbaar vindt dat je wel 40 jaren rechten op mag bouwen (voor een ander) maar er zelf nooit meer aanspraak op mag maken?
Wat een KUT LUL!


Welke (opgebouwde) rechten ben je volgens jou dan kwijt?

09-03-2009, 19:10

Citaat door Tat twam asi:
Pechtold ...

Dat is toch die mongool die vindt dat je Donner (minister van ASOCIALE zaken) de kans moet geven om de arbeidsmarkt te "moderniseren" ?

Kortom: dat alle werknemers op straat kunnen worden geschopt zonder enige ontslagvergoeding en misschien nog een paar maandjes een WW-uitkerinkje kunnen krijgen alvorens ze ALLES moeten accepteren als werk?
Ook als je al 40 jaar onafgebroken maximaal hebt bijgedragen aan deze KUT samenleving die blijkbaar vindt dat je wel 40 jaren rechten op mag bouwen (voor een ander) maar er zelf nooit meer aanspraak op mag maken?

Wat een KUT LUL!

http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvi0vj881cqtt/vhpetyxwtpg1

pas op je hart anders kun je je zorgtoeslag wel vergeten

09-03-2009, 19:40
Amerikanen zijn uitbuiters..