Bekijk volle/desktop versie : Belgjes help me out



Pagina's : [1] 2

01-04-2004, 08:07
Hilouuuuuuuuuu


Ok people in the House


Kent iemand een goede zaal in Antwerpen (niet te duur en die aan Marokkanen verhuurt :maf.

En goede anasheedbands (waar je mag dansen )?


en en... dat is het voorlopig.




01-04-2004, 09:41


Soeboel eens geprobeerd? anasheedgroep van A'pen

01-04-2004, 09:51
heb je al Nibras geprobeerd van Antwerpen - borgerhout

en er zijn goeie zalen in kiel, antwerpen zuid ...
maar de mooiste zalen zijn die van Hotels maar die zijn duur:melig:





01-04-2004, 10:06

Citaat:
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC
heb je al Nibras geprobeerd van Antwerpen - borgerhout

en er zijn goeie zalen in kiel, antwerpen zuid ...
maar de mooiste zalen zijn die van Hotels maar die zijn duur:melig:




Nibras.... daar mag je toch ni op dansen?

01-04-2004, 10:29


Thnx meisjes

Soeboel zou niet meer zijn zoals vroeger m.a.w. niet meer goed
En Nibras heb ik gehoord dat je nie op mag dansen

Zijn er nog andere?


Hotels die zijn veels te duur.. wil liefst een bescheiden feest hebben inshAllah.
Er zou een zaal zijn ergens in deurne bij Colruyt? maar ik ken de naam niet . Jullie misschien Belgskes ino

ik heb nog geen datum zenne, maar wil nu al op uitkijk staan niet in paniek slagen wanneer het zover komt. :schok:


Alvast bedankt




01-04-2004, 10:44




Nog vergeten te vragen.. waar kan je mooi maar simpel trouwkleedjes huren in Antwerpen en/of Brussel? of elders in Belgie? Liefst in Belgie want ik kom de grens echt niet over .





01-04-2004, 10:55

Citaat:
Origineel gepost door Mysticalia
Thnx meisjes

Soeboel zou niet meer zijn zoals vroeger m.a.w. niet meer goed
En Nibras heb ik gehoord dat je nie op mag dansen

Zijn er nog andere?


Hotels die zijn veels te duur.. wil liefst een bescheiden feest hebben inshAllah.
Er zou een zaal zijn ergens in deurne bij Colruyt? maar ik ken de naam niet . Jullie misschien Belgskes ino

ik heb nog geen datum zenne, maar wil nu al op uitkijk staan niet in paniek slagen wanneer het zover komt.


Alvast bedankt



Salaam, Ik heb Nibras vastgelegd voor m'n trouw inchallah,had gevraagd of er mag gedanst worden en blijkt dat ze niet meer zo streng zijn als vroeger en luisteren naar de wensen van de bruid,dus als de bruid ambiance wil en toelaat dat de mensen dansen ( binnen de grenzen dan ) dan laten ze dat toe.Ze zijn alleszins mashallah goed, een aanrader, alleen raad ik je aan goede afspraken te maken wat betreft alles wat je vastlegd voor je trouw.Allah Y kemel Belghair inchallah.Oh ja, in Brussel zijn er ook veel,heb geen nr.'s maar als je eens naar Rue de brabant gaat,daar hebben de meeste kledingwinkels e.d. wel kaartjes en nr's inchallah.

Die zaal in Deurne noemt "Centrum",zal t nr's ns voor je opzoeken inchallah.Waar zoek je juist een zaal,heb wel nr's voor je

Trouwjurken huren bij Orchidée in Brussel, Rue Gaillant,dicht bij Rue de Brabant, bij Sirine Brussel,Chaussée de Gand,Jagré in Antwerpen...deze winkel verhuren,dat weet ik zeker.

Zoek je nog info,geef dan maar een gil

01-04-2004, 11:20
Myaaaaaaaaaaaaaaaaaa (dat is dus mijn gil )

Als ze voor een goede ambiance zorgen, PERFECT! Ok, een zorg minder dan inshAllah


Ja dat is em.. Centrum als het een kleine moeite is voor jou om me het nr te bezorgen zal ik je eeuwig en altijd dankbaar zijn Anders zoek ik het op
Ik vond het een mooie zaal vandaar. Ik zoek een zaal liefst centraal (Deurne-Borgherhout-Berhcem) gelegen en vlakbij de snelweg voor Brussel omdat ik die route zal nemen en veel familie in Brussel zit .

Verder... serveersters? decoratie (niet moeskroen, ik vind dat ze flink overdrijven met hun prijzen ) Bestaat er zoiets als goedkope decoratie? of gewoon bv ik wil dat 'salonetje. verhuren iemand die apart? of laat ik het zelf in elkaar steken, heb wel een creatieve familie .

Mya amine inshAllah. Allah ikemmel bighier!

01-04-2004, 11:31

Citaat:
Origineel gepost door mya
Salaam, Ik heb Nibras vastgelegd voor m'n trouw inchallah,had gevraagd of er mag gedanst worden en blijkt dat ze niet meer zo streng zijn als vroeger en luisteren naar de wensen van de bruid,dus als de bruid ambiance wil en toelaat dat de mensen dansen ( binnen de grenzen dan ) dan laten ze dat toe.Ze zijn alleszins mashallah goed, een aanrader, alleen raad ik je aan goede afspraken te maken wat betreft alles wat je vastlegd voor je trouw.Allah Y kemel Belghair inchallah.Oh ja, in Brussel zijn er ook veel,heb geen nr.'s maar als je eens naar Rue de brabant gaat,daar hebben de meeste kledingwinkels e.d. wel kaartjes en nr's inchallah.

Die zaal in Deurne noemt "Centrum",zal t nr's ns voor je opzoeken inchallah.Waar zoek je juist een zaal,heb wel nr's voor je

Trouwjurken huren bij Orchidée in Brussel, Rue Gaillant,dicht bij Rue de Brabant, bij Sirine Brussel,Chaussée de Gand,Jagré in Antwerpen...deze winkel verhuren,dat weet ik zeker.

Zoek je nog info,geef dan maar een gil
Centrum is het dit dat je bedoelt?

Hallerhofstraat 14
2100 deurne
tel 03/ 324 61 24

01-04-2004, 11:34

Citaat:
Origineel gepost door Mysticalia
Hilouuuuuuuuuu


Ok people in the House


Kent iemand een goede zaal in Antwerpen (niet te duur en die aan Marokkanen verhuurt :maf.

En goede anasheedbands (waar je mag dansen )?


en en... dat is het voorlopig.




01-04-2004, 11:37
vergissing

Ga via http://www.goudengids.be naar feestzalen te Antwerpen dan krijg je een lijst met alle zalen in Antwerpen

01-04-2004, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door Shaimaa
vergissing

Ga via http://www.goudengids.be naar feestzalen te Antwerpen dan krijg je een lijst met alle zalen in Antwerpen
Voila se,zo gaat het veel makkelijker en het was idd die zaal dat ik bedoelde,was er in september naar een trouw geweest en het is idd een mooie,nette zaal.


01-04-2004, 12:38





Bedankt meisjes!



01-04-2004, 12:43

Citaat:
Origineel gepost door Mysticalia



Bedankt meisjes!


Mysticalia en Shaimaa

heb gisteren een nr. gekregen van mijn schoonzus van een decorateur uit Berchem. Ze heet ChebaaDecoratie, haar ne. 0497/342.505

Zij hebben ook serveersters.Weet wel niet wat ze kosten,maar hun kaartje ziet er goed uit

01-04-2004, 12:48

Citaat:
Origineel gepost door mya
Mysticalia en Shaimaa

heb gisteren een nr. gekregen van mijn schoonzus van een decorateur uit Berchem. Ze heet ChebaaDecoratie, haar ne. 0497/342.505

Zij hebben ook serveersters.Weet wel niet wat ze kosten,maar hun kaartje ziet er goed uit
heb net een paar keren gebeld, maar ze nemen niet op
Ik ben benieuwd naar de prijs. De zus van Souad doet ook decoratie... bij haar was het voor max 150mensen kost het 500EUR
Ik ga dit weekend eens zien voor foto's ben benieuwd... Decoreurs vragen meestal veeeeeel geld

Pagina's : [1] 2