Bekijk volle/desktop versie : zadermia fel magrib (verhaaltje ........)

21-02-2002, 13:54
Kadoefâ¦en dat was weer een kuil. We zijn in marokko met ons typisch macrobusje. Grote bus waar 8 personen in zitten, met een estah van hier tot Tokio en de bekende âânog net geen bloemetjesâgordijnen voor de ramen.

Autoâs die lichtseinen geven als we voorbij komen. âWaarom is dat papa? Ze zijn zeker blij dat we hier zijn?â. Hahahhahaaa, ja, ze zullen wel blij zijnâ¦..maar ik denk dat ze seintjes geven dat we te hard rijden en er iets verderop een agent staat te wachten. Oh, wat aardig dat ze ons seinen dan.

We rijden verder en zien dat er een agent voor de auto springtâ¦vanuit de bosjes!!. Pa haalde snel zijn voet van het gaspedaal en remde dat de sporen op de weg te zien warenâ¦â¦. Aaaah wajew ja egjoerâ¦.ja lehmar⦠wat is dat voor sukkel? Moet ik hem aanrijden of zo?

Ik nog niet bijgekomen van de schrik zie dat de agent gewoon doodnormaal blijft staan en toen de auto tot stilstand kwam heel rustig naar het raampje liep waar mijn vader zatâ¦
âEssalaam oe halikomâzegt de agentâ¦.Oe halikom salaam zegt mijn vaderâ¦

A sidie, je rijdt veel te hardâ¦â¦ fin gadie, fin gadie mha hed zerja?
âLuister eens meneer de agent: ik kom van ver en ben moe, hier kijk maar in mijn paspoort, vandaag ben ik binnengekomen en bismillah, ik rij bekant een agent aan?â¦.waarom spring je zo voor de auto, wil je aangereden worden?

De agent bekijkt bedenkelijk de paspoort van paâ¦â¦ ja, okee je bent vandaag marokko binnengekomen, maar je reed te hard, dat wordt dus eigenlijk een boete van mjet elef â¦.. maar okee: Kejen sjie kehwa wella?!
Mijn vader rood van woede, waarvan de agent dacht dat het door de warmte kwam, pakt zijn portomonee waar alleen hollands geld in zitâ¦.pakt een tientje en geeft het die agent met een pakje marlboro: De agent pakt het pakje aan en vraagt tegelijkertijd: hedsie li kejen??
âhedsie li kejen?? zegt pa, het is wel tien gulden, dat is veel waard hoor⦠Oh ja, zegt de agent en wist niet hoe snel hij het aan moest pakken, wenste ons een prettige reis en ging maar weer eens in de bosjes te gaan zitten om zijn leven te riskeren en voor een auto te springen zodat ie een volgend slachtoffer kan vinden voor zijn kehwageldâ¦â¦.
Jippie jee, we zijn in marokkoâ¦

21-02-2002, 18:11

hahahahahahaahah

WOullah yasmina hed shi kena fi maghreb......

26-02-2002, 12:24
yep...... Je bent inderdaad in marokko!

26-02-2002, 12:49
ja dat is marokko dat gebeurt zo vaak daar verdienen ze aan.
als ze moesten leven hun slaris zou hij daar niet meer staan.

groetjes

27-07-2002, 12:43

xzuchtx (ze3ma )

Wat ik mis ik Maroc zeg

Insha Allah volgend jaar weer

27-07-2002, 13:59
dom dom dom waarom heb je 'm geld gegeven, laat 'm eerst maar eens bewijzen dat je te hard hebt gereden...hij wachtte daar gewoon op een buitenlands plakaat en vervolgens kwam ie jullie bestelen......moet je bij ons niet proberen..........hebben ze een keer gedaan.............maar toen ze in het paspoort van mijn pa keken werden ze lijkbleek en lieten ons gewoon gaan.......hehehehehehehe..................

26-09-2006, 19:31
getver je vader is vies

hij rookt.