Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik doen? Brief van mijn autoverzekeraar gekregen..



08-03-2009, 11:26
dat ik aansprakelijk ben voor schade die door mij zou zijn veroorzaakt op 10dec2008...wtf kan me daar niks van herinneren k ga tog niet doorrijden na schade en bovendien k heb deze verzekering expres gekozen om die een keer per jaar ofzo claimen van schade zonder verdere gevolgen er zit dus een schadeformulier bij die ik moet invullen en ondertekenen

08-03-2009, 11:37


Morgen even bellen met je verzekering en zeggen dat je nergens van af weet. Ze sturen je een claim wanneer de verzekering van de tegenpartij hen heeft ingelicht over een schade/ongeluk. In ieder geval niets ondertekenen als jij zeker weet dat je geen schuld hebt.

08-03-2009, 11:41
Jep inderdaad.

Morgen even een belletje...

Wat was er dan op 10 december?

08-03-2009, 11:45

Citaat door vivre:
Jep inderdaad.

Morgen even een belletje...

Wat was er dan op 10 december?



Ik d8 ik schrijf een briefje terug, maar bellen is sneller dus zal morgen even bellen..

Op 10dec heb ik gewerkt van 9 tot half6 en verder staat er niks bijzonders in mn agenda en als dat zo is reed ik gwn gelijk naar huis ik vind het echt raar hoor Vorig jaar heb ik ook zoiets meegemaakt maar dat was een ander verhaal..ik had schade door iemand en die wilde niet meewerken met schadeformulier invullen maar had wel zn gegevens aan mij gegeven en ik had met hem gesproken via de telefoon en achteraf ging die ontkennen maar k had bewijzen (telnr op mijn telefoonrekening en in zijn handschrift zijn adres) maargoed hier weet ik dus echt niet van zeker wahed ouwe mannetje die altijd loopt te koekeloeren uit een van die huisjes tegenover mijn werk (rasist)

maar ik ga morgen even bellen ik wil in ieder geval de plaats waar de schade is veroorzaakt willen weten dan weet ik meer...

08-03-2009, 11:52



Citaat door dounjasj:
dat ik aansprakelijk ben voor schade die door mij zou zijn veroorzaakt op 10dec2008...wtf kan me daar niks van herinneren k ga tog niet doorrijden na schade en bovendien k heb deze verzekering expres gekozen om die een keer per jaar ofzo claimen van schade zonder verdere gevolgen er zit dus een schadeformulier bij die ik moet invullen en ondertekenen


heb jij je auto uitgeleend misschien?
en waarom komen ze na ruim 3 mnd na dato.

bel ze eerst! en informeer!

08-03-2009, 11:55

Citaat door faith77:
heb jij je auto uitgeleend misschien?
en waarom komen ze na ruim 3 mnd na dato.

bel ze eerst! en informeer!


noppe heb mijn auto nooit uitgeleend behalve aan mijn vader maar op die dag zeker niet had gewerkt...

dat vind ik ook vreemd...ik bedoel k kan me niet eens herinneren wat ik vorige week gegeten heb laat staan nog drie maanden geleden gebeurd is...de brief van de verzekeraar dateert van 6 maart dus precies zowat drie maanden geleden

08-03-2009, 12:00

Citaat door dounjasj:
noppe heb mijn auto nooit uitgeleend behalve aan mijn vader maar op die dag zeker niet had gewerkt...

dat vind ik ook vreemd...ik bedoel k kan me niet eens herinneren wat ik vorige week gegeten heb laat staan nog drie maanden geleden gebeurd is...de brief van de verzekeraar dateert van 6 maart dus precies zowat drie maanden geleden


als jij zegt dat jij het nooit geweest ben, dan zou ik voet bij stuk houden.
bel ze op en doe jou verhaal.
ze zullen van je vragen dit op op papier te doen.
tevens zullen ze ook graven of je daadwerkelijk die dag gewerkt hebt.
dus ga naar P&O en bekijk goed of je die dag geen vrij hebt genomen.

dus actie ondernemen en jezelf goed indekken, dit gaan ze graven tot de bodem.

trouwens heb je zelf ook schade? zoja, dit zullen ze dan ook natrekken

08-03-2009, 12:03

Citaat door QueenDihya:
Als je 100 % zeker weet dat je geen schade hebt veroorzaakt dan gewoon ff met ze bellen.
En laat ze maar bewijzen dat jij het was geweest.

Want je hebt tegenwoordig ook van die smiechten waar de auto van beschadigd wordt terug gevonden en ze dan gewoon willekeurig van iemand anders het kenteken noteren en gaan beweren dat die persoon doorgereden is na zijn/haar schade.

Heb je zelf je auto bekeken of je niet ergens toch lakschade hebt opgelopen?



mijn auto is een en al lakschade maar die komt door 2gebeurtenissen die ik zelf heb veroorzaakt maar ik heb geen enkele schade aan mijn auto waar ik niets vanaf weet...

ja drm ik kan dat ook zo doen en beweren dat mijn schade door die en die is veroorzaakt en dan een paar getuigen erbij zoeken maargoed eerlijkheid duurt het langst...ik ga in ieder geval achterhalen waar de schade dan is veroorzaakt door mij en wat de omvang is van die schade, want een paar krasjes dan kan ik nog wel denken misschien parkeerschade zonder gemerkt te hebben maar verdere schade dan krasjes kan ik me 100% niet herinneren...

08-03-2009, 12:06

Citaat door faith77:
als jij zegt dat jij het nooit geweest ben, dan zou ik voet bij stuk houden.
bel ze op en doe jou verhaal.
ze zullen van je vragen dit op op papier te doen.
tevens zullen ze ook graven of je daadwerkelijk die dag gewerkt hebt.
dus ga naar P&O en bekijk goed of je die dag geen vrij hebt genomen.

dus actie ondernemen en jezelf goed indekken, dit gaan ze graven tot de bodem.

trouwens heb je zelf ook schade? zoja, dit zullen ze dan ook natrekken


ik heb 100% gewerkt die dag van 9 tot half6 heb nog mn ondertekende werkbriefje en salarisstrook...wat hebben ze dan aan mijn schade? ik heb alleen schade aan de zijkant van mijn auto schat en die kan niet zijn veroorzaakt doordat ik schade aan een andere auto heb veroorzaakt maar alleen andersom dus een auto heeft schade aan mijn auto veroorzaakt...

08-03-2009, 12:30
ik zou de gegevens opvragen waar zou deze schade opgelopen zijn en aan welke auto kleur etc kunnen ze bij jou auto onderzoeken en zou zeker niet zomaar toegeven

08-03-2009, 13:13
En vraag ook in welke straat het gebeurt is en om welk uur