Bekijk volle/desktop versie : Alle moskeegangsters verzamelen!



07-03-2009, 20:55
Drop hier al jouw leuke moskeeverhaaltjes. Van kattekwaad tot de klappen die je hebt gehad. Muhim, als we maar kunnen lachen!

07-03-2009, 21:41


Upaaaaaaaaaaa..

07-03-2009, 22:11
correctie Moskee is geen Buurthuis

08-03-2009, 15:23

Citaat door mevr0uw-AitSaid:
correctie Moskee is geen Buurthuis


Ik weet niet of jij naar de moskee ging, maar het ging er hard aan toe. Soms leek het wel een chaos tijdens de les.

09-03-2009, 19:47



Citaat door zwietienie:
Ik weet niet of jij naar de moskee ging, maar het ging er hard aan toe. Soms leek het wel een chaos tijdens de les.


Ja hamdoelilah wel, maar werd te vaak geslagen door de meester.

Toen was ik er vanaf gegaan, maar ik vind het zo jammer dat sommige het niet serieus nemen. Maar goed ik wilde alleen zeggen dat het geen buurthuis is. Die ene keer nog bij de heilige nacht was ik naar de moskee gegaan. Niet normaal gewoon tijdens het bidden waren er kleine meisje die de lichten uit en aan deden. Als we gingen bukken hoorde je ze heel hard lachen, dan denk ik van waar gaat dit naar toe?

Maar goed

09-03-2009, 20:39
Meester Goofy, !!!

09-03-2009, 20:39
Hahaha ik weet nog dat ik op een moskee zat in rotterdam was in een kelder ofsw in zuidplein volgens mij had les van zo n een vrouw zat in een klas met kleuters,, die mohalima gooiden telkens met krijten als iemand niet luisterde

09-03-2009, 20:43

Citaat door Misz_Soumia:
Hahaha ik weet nog dat ik op een moskee zat in rotterdam was in een kelder ofsw in zuidplein volgens mij had les van zo n een vrouw zat in een klas met kleuters,, die mohalima gooiden telkens met krijten als iemand niet luisterde


Menna krijt, wij kregen taq taq op onze vingertjes!

09-03-2009, 20:54

Citaat door _Soumia:
Menna krijt, wij kregen taq taq op onze vingertjes!




Hahahah ja dat deed die vrouw ook hoor

09-03-2009, 21:41
pfff met bidden in de ramadan, je weet jongeren meestal achteraan in de rij, ewa wij allemaal beginnen en er zitten altijd wel van die jongens tussen die ''ze3ma'' even 2 raka3at willen rusten maar nee hoor dat noem ik geen rusten als ze achter ons aan onze voeten gaan kietelen terwijl wij bij te7iya zijn hahahahhaha sjonge jongens

09-03-2009, 21:44
pfff platte hand en stok dr op die tijden heb ik ook nog gehad

09-03-2009, 22:09
hahaha mooie herrineringen!
We hadden een les in zo'n kamertje endaar was een raam en op dat raam waren allemaal lieveheersbeestjes echt gewoon honderden! en die vielen steeds op de grond dus iedereen ging flippen behalve leraar natuurlijk.
en eehm bij ons in moskee kregen altijd sousies de hardste klappen was gewoon gevaarlijk die tijd(heb niks tegen sous ofzo maar tviel me gewoon op)

Genoeg verteld voor vandaag:P