Bekijk volle/desktop versie : laat es zien waar je roots liggen...



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

08-03-2009, 20:46

Citaat door Godvruchtig:
ouzzan, waar ligt dat ongeveer? ken het namelijk niet


Goed zoeken op de kaart


08-03-2009, 20:54



Citaat door Shamalia_84:
Goed zoeken op de kaart



in het begin dacht ik zó dat is zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat het zo minuscuul was hihi. ow nu weet ik het. weer wat geleerd, shokran!

08-03-2009, 20:56

Citaat door Southwood:
Overal een beetje. Tetouan, Rif. Kwil ooit eens echt een diepgaand onderzoek doen naar mijn genealogie, kdenk dat ik nogal zal verschieten als ik echt moest weten waar m'n voorouders 300 of 500 jaar geleden woonden.


jeetje lijkt me een zware klus, hoe wil je dit allemaal te weten komen? (heel veel succes )
ok, ik zie daar een foto in je avatar ook in maghreb gemaakt?

08-03-2009, 20:57

Citaat door Godvruchtig:
in het begin dacht ik zó dat is zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat het zo minuscuul was hihi. ow nu weet ik het. weer wat geleerd, shokran!


Ik wilde het omcirkelen met paint, maar had niet veel zin, dus dacht ze vindt het vast wel

La shokran 3ala wajib!

08-03-2009, 20:59



Citaat door Godvruchtig:
jeetje lijkt me een zware klus, hoe wil je dit allemaal te weten komen? (heel veel succes )
ok, ik zie daar een foto in je avatar ook in maghreb gemaakt?


Is best te doen. Gewoon doorvragen aan je vader/opa en zo kom je best een hoop te weten. Ten minste ik! Ook mijn echte roots liggen dan niet in Ouazzane , maar goed laat ik het nu maar gewoon op Marokko houden.

08-03-2009, 21:04

Citaat door Shamalia_84:
Is best te doen. Gewoon doorvragen aan je vader/opa en zo kom je best een hoop te weten. Ten minste ik! Ook mijn echte roots liggen dan niet in Ouazzane , maar goed laat ik het nu maar gewoon op Marokko houden.



ja als je het wilt uitvogelen zou ik in ieder geval niet verder komen dan 4 generaties geleden, hij wilt zo een 500 jaar terug de tijd in. dat is andere koek

08-03-2009, 21:08

Citaat door Southwood:
Waar een wil is, is een weg. En hoewel de wegen in Magreb in slechte staat zijn, benk ik ervan overtuigd dat moeilijk niet onmogelijk betekent. In ieder geval, tzal toch ni zo ingewikkeld zijn als 'de vrouw', dus da zal wel minder dan 40 jaar duren.

Nee, kweetni vanwaar die foto komt. Volgens mij is da zelfs geen echte foto maar een schilderij.

haha! grapjas, ik wil je niet ontmoedigen maar ik denk dat je eerder de vrouw kunt doorgronden dan dat je tot 500 jaar je roots wilt achterhalen.

gair insha Allah, khoop voor je dat het je lukt. precies, waar een wil is is een weg.

weekend is weer voorbij! heb je morgen ook colleges, ik kijk er echt tegenop

08-03-2009, 21:19
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://ak.static.dailymotion.com/dyn/preview/160x120/4819580.jpg&imgrefurl=http://www.dailymotion.com/video/x2vat9_ain-hamra_music&usg=__f7bnzHaaHmihtyTVSBYtXQHYP8k=&h=1 20&w=160&sz=19&hl=nl&start=2&tbnid=x5_bZf5MWka58M: &tbnh=74&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dajdir%2Bgzenaya%26gbv%3D2%26hl%3Dnl%2 6sa%3DG

08-03-2009, 21:37
Dames wie van jullie is ooit in die grot bij Taza geweest? afgelopen zomer zijn we naartoe gereden, maar toen ik van die gids hoorde dat je meer dan 500 traptreden op en af moet, heb ik vriendelijke bedankt, en zijn we teruggereden. Is het de moeite waard? ben namelijk wel benieuwd eigenlijk.

09-03-2009, 00:40

Citaat door Southwood:
Ik kan bv mn DNA laten testen. Daaruit valt ook een en ander af te leiden.

Als je er geen zin in hebt, wrom ga je dan? Das toch ni verplicht, no?
Kga morgen goed uitslapen. Kwestie van ervoor te zorgen dat het 2de luik van de spreuk ' een gezonde geest in een gezond lichaam' uitgevoerd wordt!



ja dat klopt, DNA zegt ook veel.

néé zelf discipline, hoorcolleges vind ik wel erg belangrijk anders raak ik de draad kwijt. en jij dan wanneer ga jij naar je colleges? of ben je zo een type dat de gehele periode niet gaat om vervolgens de week voor de tentamens flink te blokken?

gelijk heb je!

09-03-2009, 20:33

Citaat door Southwood:
Héhé, het lijkt wel of je me door en door kent.



en ben je uitgerust?!

haha, nou je weet maar nooit.zou goed kunnen, misschien woon je hier om de hoek

09-03-2009, 20:50

Citaat door Southwood:
Yep, volledig uitgerust. Kzou met gemak 3 marathons met de auto kunnen afleggen.

Mss woon ik wel rechtover jou, en ben ik je met mn verrekijker aant bespieden! Big Brother is watchin' you!



! met de auto, zo kan ik het ook

dat zou erg eng zijn haha, even mn lamellen dicht doen.
wat heb je gedaan eigenlijk, aangezien je toch niet naar colleges bent gegaan!

09-03-2009, 21:04



Citaat door Southwood:
Niks speciaals eigenlijk. Kmoet me dringend gaan herpakken, want ik doe al maanden niks speciaals, terwijl ik boordevol plannen en ambities zit!



luie donder je bent gewoon lui . ja wat zijn je ambities zoal? naast het feit dat je je roots wilt vinden..

niksen is zonde van je tijd inderdaad.

09-03-2009, 21:15

Citaat door Desolate:
Toul


TSoul.
Behalve dat, klopt jouw reactie helemaal.

09-03-2009, 21:16

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9