Bekijk volle/desktop versie : marokko-gabon word geleid door sengalezen



Pagina's : [1] 2

07-03-2009, 16:38
De CAF heeft gekozen voor een Senegalese trio om de eerste WK-kwalificatiewedstrijd te leiden van Marokko. Marokko speelt op 28 maart zijn eerste wedstrijd tegen Gabon.

Diata Badarra zal worden geassisteerd door Ndione Mamadou en Thiare Mamadou Faililou. Fall Osmane zal als 4e arbiter fungeren.

07-03-2009, 18:05


me3lish ze zijn tenminste moslims
voordeel voor Marokko?

07-03-2009, 18:09
Yesssssssssssssssssssssssssss Eindelijkkk insallah een eerlijke scheidsrechter...


senegal en marokko zijn goede vrienden van elkaar. Dat wil niet zeggen dat ze voor ons gaan fluiten Neej.Maar niet tegen ons gaan fluiten.


gelukkig geen TUNESIER

07-03-2009, 19:35

Citaat door elzhar8:
Yesssssssssssssssssssssssssss Eindelijkkk insallah een eerlijke scheidsrechter...


senegal en marokko zijn goede vrienden van elkaar. Dat wil niet zeggen dat ze voor ons gaan fluiten Neej.Maar niet tegen ons gaan fluiten.


gelukkig geen TUNESIER


wahahaha want ander fluit hij tegen marokko toch?

oppervlakkig ventje!

07-03-2009, 19:36



Citaat door kapoon129:
wahahaha want ander fluit hij tegen marokko toch?

oppervlakkig ventje!


die tunesier die marokko-tsjechie floot, floot alles tegen marokko.

100% goal, Penalty?

het had 2-0 moeten staan voor marokko.

07-03-2009, 19:40

Citaat door rette177:
die tunesier die marokko-tsjechie floot, floot alles tegen marokko.

100% goal, Penalty?

het had 2-0 moeten staan voor marokko.



Als het een algerijn was had je dan ook zo zitten zeiken?

Elke scheids maakt fouten.

laat het eens los, die haat is niet goed voor je hart.

07-03-2009, 19:46

Citaat door kapoon129:
Als het een algerijn was had je dan ook zo zitten zeiken?

Elke scheids maakt fouten.

laat het eens los, die haat is niet goed voor je hart.


je zag duidelijk dat ie tegen marokko was!

07-03-2009, 19:53

Citaat door rette177:
je zag duidelijk dat ie tegen marokko was!


AHAHAHAHAHAHAH

zo ontstaat haat dus, door domme mensen zoals jou gaat onze generatie elkaar haten.

Desondanks onwetende, oppervlakkige, gefrustreerde pubers als jou hoop ik dat mensen jou uit zullen lachen en niet serieus zullen nemen.

Ik weet dat mensen zoals jij verwachten dat er een Tunesier opstaat die jou bewering bevestigd zodat je kan roepen: " zie je wel Tunesiers haten Marokkanen & Omgekeerd ook...maar dat zal niet gebeuren.

Wij Tunesiers haten namelijk niet zoveel , als wij eruit liggen voor het wk, can, unaf etc, gaan we door met juichen voor de rest van de Noord-Afrikanen, en als we verliezen van jullie geven we gewoon eerlijk toe dat we het mindere team waren.

07-03-2009, 19:58
tuurlijk a jacks moet ik je die beelden laten zien.1 was geen buitenspel okej daar kan je mischien een foutje in maken.En de 2e ahah gewoon bijna nabil dirar`s shirt kapot gescheurd.Die had de scheidsrechter ook niet gezien.





ja Doei Je staat voor lul..

07-03-2009, 20:03

Citaat door elzhar8:
tuurlijk a jacks moet ik je die beelden laten zien.1 was geen buitenspel okej daar kan je mischien een foutje in maken.En de 2e ahah gewoon bijna nabil dirar`s shirt kapot gescheurd.Die had de scheidsrechter ook niet gezien.





ja Doei Je staat voor lul..



De enige die voor lul staat ben jij, wil je een goed onderbouwde argument geven kom dan niet met zoiets slaps aan.

Alsnog staat de nationaliteit van de scheids los van de fouten die hij maakt hoor.

07-03-2009, 20:29
Tunesiers ahahahhah

07-03-2009, 20:30
Als we maar geen tunesiers krijgen die ons fluiten dan verloopt alles eerlijk

07-03-2009, 20:35


en scheidrechters uit gabon kameroen en togo en tunesie en algerije en egypte

07-03-2009, 20:36
I love senegal!!!!!!!!!!!

07-03-2009, 22:04
alle afrikaanse scheidse zijn drama

Pagina's : [1] 2