Bekijk volle/desktop versie : Waarom nou zo gieriggggg?????



30-10-2002, 21:19
waarom zijn nederlanders zo gierig?

kijk, ik stond vandaag in de winkel, alweer zoeen stagedag!
maar jah, komt een nederlandse vrouw binnen en wil een lekkere geur kopen, komt ze mijn advies vragen......... ik zeg;
Mevrouw, u heeft geluk want we hebbe een van de beste geuren in aanbieding Chanel nr5, dus zij zo van; oh lekker, die had me man een keer voor me gekocht.......ik zeg deze fles van 50ml is normaal 39.82 maar nu voor 32.45 en deze fles van 75ml was 47.65 en wordt 40.80, weet je dan wat ze zegt!!!!!!!!!!!!???????????



ik wil kijken hoe ik goedkoper uitkom, wilt u mij het bedrag geven per ML????????? Wollah ik schrok.......ik d8 zo gierig kun je toch niet zijn????

ik bedoel maar,toen heb ik het toch maar voor haar uitgerekend, want de bedrijfsleider stond voor me neus!!! maar jah.......het bleek dat de fles van 75ml 0.03cent duurder is per ml!!!

ewa jah............. :geld:


het is gewoon zo ,het is een grote fles dus is het ook duurder,maar dat begrijpen ze niet

30-10-2002, 21:36


kijk in een supermarkt is het nog begrijpelijk voor nederlanders, maaaaar in een parfumeriezaak?

30-10-2002, 21:36
gohhh die hollanders toch !!! Gelukkig woon ik in Belgie

Ha

Ha

Ha

30-10-2002, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door xxMarockaasjexx
Uhhh zijn belgen ook niet zo dan

~ Marockaasje ~
shhhht tegen niemand zeggen é, maar belgen zijn egoisten en dikke hypokrieten

bilah enkel aan hen zelfdenken iggggggggggggg even erg als roemies van hoelanda




30-10-2002, 21:39


niet alle natuurlijk

30-10-2002, 22:03
Hoi Narcis,
Ik begrijp je frustratie, maar....je berekening klopt niet. De grote fles is per ml. goedkoper dan de kleinere. De fles van 50 ml. kost per ml. €0,649 en de fles van 75 ml. kost €0,544 per ml. Dus de fles van 50 ml. is €0,105 duurder per ml. Dat is maar liefst 10,5 EUROCENT per ML!

Je hebt die arme oude vrouw afgezet....

Flauw van mij, he om het allemaal na te rekenen. Nou, dan weet je wel hoe erg ik me verveel

30-10-2002, 22:10
tja waarschijnlijk heb ik dan toen wat verkeerd berekend,maar jah boeit niet!!!!!

je koopt het ofniet, hallo je krijgt zoiezo 10% korting

30-10-2002, 22:12

Citaat:
Origineel gepost door miss_kreta
Hoi Narcis,
Ik begrijp je frustratie, maar....je berekening klopt niet. De grote fles is per ml. goedkoper dan de kleinere. De fles van 50 ml. kost per ml. €0,649 en de fles van 75 ml. kost €0,544 per ml. Dus de fles van 50 ml. is €0,105 duurder per ml. Dat is maar liefst 10,5 EUROCENT per ML!

Je hebt die arme oude vrouw afgezet....

Flauw van mij, he om het allemaal na te rekenen. Nou, dan weet je wel hoe erg ik me verveel
Zo jij moet je echt doodvervelen

30-10-2002, 22:17
hahaha
nou valt wel mee hoor.
ik ben ook zeker niet gierig. ik dacht altijd
dat soussies gierig waren dat is ook niet
waar me vriend is een soussie en ik krijg genoeg van hem.

weer zo een voorval van vooroordelen.
lees forum ik word schijtziek van vooroordelen.
misschien hebben die mensen wel geldproblemen
heeft ze een bepaald gedrag gewoon niet over voor iets.
dat kan toch..........

tttt

30-10-2002, 22:20

Citaat:
Origineel gepost door sherine
hahaha
nou valt wel mee hoor.
ik ben ook zeker niet gierig. ik dacht altijd
dat soussies gierig waren dat is ook niet
waar me vriend is een soussie en ik krijg genoeg van hem.

weer zo een voorval van vooroordelen.
lees forum ik word schijtziek van vooroordelen.
misschien hebben die mensen wel geldproblemen
heeft ze een bepaald gedrag gewoon niet over voor iets.
dat kan toch..........

tttt
ja dat kan zeker

kan ook dat ze denkt , tja , omdat het een marokkaanse stagiaire is, dat ze me extra wil aanrekenen, ik zal gauw es vragen om per ml te berekenen, gohh, over vooroordelen gespreken joh

30-10-2002, 22:21
uhm..........sorry maar ik was vandaag vanaf half 10 tot aan 6 in de winkel...............en het was niet alleen dat ene vrouw!!!

30-10-2002, 22:50

Citaat:
Origineel gepost door narcis
[B]waarom zijn nederlanders zo gierig?

kijk, ik stond vandaag in de winkel, alweer zoeen stagedag!
maar jah, komt een nederlandse vrouw binnen en wil een lekkere geur kopen, komt ze mijn advies vragen......... ik zeg;
Mevrouw, u heeft geluk want we hebbe een van de beste geuren in aanbieding Chanel nr5, dus zij zo van; oh lekker, die had me man een keer voor me gekocht.......ik zeg deze fles van 50ml is normaal 39.82 maar nu voor 32.45 en deze fles van 75ml was 47.65 en wordt 40.80, weet je dan wat ze zegt!!!!!!!!!!!!???????????



ik wil kijken hoe ik goedkoper uitkom, wilt u mij het bedrag geven per ML????????? Wollah ik schrok.......ik d8 zo gierig kun je toch niet zijn????

ik bedoel maar,toen heb ik het toch maar voor haar uitgerekend, want de bedrijfsleider stond voor me neus!!! maar jah.......het bleek dat de fles van 75ml 0.03cent duurder is per ml!!!

ewa jah............. :geld:


het is gewoon zo ,het is een grote fles dus is het ook duurder,maar dat begrijpen ze niet [/B]

wat een flauwe beredenering van jou zeg ...

nederlanders zijn beslist niet gierig maar bewuste kopers die zoveel mogelijk afwegen om een juiste koop te doen en ik kan ze daar echt om bewonderen , zij blijven tenminste zichzelf
ik bedoel daarmee dat een marokkaanse klant ook bij zichzelf zou denken ..jeetje wat is die parfum duuur , maar hij koopt het toch omdat hij geen raar figuur wil slaan bij de verkoopster

dus in feite heeft hij zichzelf bedonderd ..een nederlander zegt gewoon eerlijk dat ie het te duur vind en koopt het niet !!

en trouwens als nederlanders dom en gierig waren , dan waren ze niet één van swerelds meest welvarendste volken , so een beetje respect lijkt me wel op zn plaats !!

30-10-2002, 22:54


wat zeik je nou remii?
hallo het product is al 10% goedkoper, koop het of niet!!!!!!!!!!!!
waarom dan nog zo gierig elke ml nagaan?

31-10-2002, 00:23
ja maar ...het is nog steeds HAAR geld die mevrouw bepaald zelf of ze koopt of niet ..en bovendien ..de klant is koning remember

31-10-2002, 00:39
mmmmmm.........als die mevrouw tegen mij zegt," rekent dat eens uit in ml.."..well zou ik ff liegen en zeggen "mevrouw het kost .....zoveel minder of zoveel méér , "...gewoon om cash binnen te brengen hé ....

ge moet verkopen hé maske !!.....

Ik weet nog vorig jaar , ik verkocht tombolakaartjes aan deur...waiauwwwwwwwwww ik heb super véél verdiend....
Ik ging zo héél m'n straat af , belde aan zei tegen de mensen " goeiendag, ik verkoop tombolakaartjes voor.....je wint er prachtige prijzen mee....van een computer tot een héél set van meubels....zelfs als je niet wint heb je zeker één van deze prachtige prijzen ......"
En jaa mensen geloofden dat natuurlijk en kochtte zo'n 5 tot 10 kaarten ......
En de waarheid was wél, je kon alleen maar zo'n oude fiets winnen en dat was het.....

MAAR wat ik ermee bedoelde ....".het doel heiligt de middelen."....I've got my money !!!

Zeker geen koop-DNA in u bloed ?

Thalla