Bekijk volle/desktop versie : Tassila de BeBah! Die man ook



31-03-2004, 18:03
Wat doe je met een schoonvader (toekomstige schoonvader) waar jij een spuughekel aan hebt. Een typische moskee man is het! Ik ga naar de moskee, ik weet verder niet wat mijn kids doen in het leven. In de moskee roddelen als een gek. En hij denkt dat hij zijn leven goed leid. Die man heeft altijd wel kritiek op mensen. Ik hoor er nog geen eens officieel bij en hij klaagt al.
Zijn zoon tja die ehh mompelt elke keer als ik over zijn pa begin.

Shie oplossing?

31-03-2004, 18:26


Voor je aanstaande moet je toch wel proberen om hem te ''mogen''. Blijf gewoon beleefd en respectvol, want het lijkt me niet echt prettig als je aanstaande het gevoel heeft dat je zijn vader ''haat''. Hoe je het wendt of keert het blijft toch je schoonvader, de vader van je aanstaande. Dus doe het voor je aanstaande.
Allah ie kemel bel ghier!!!!!!!!!!

31-03-2004, 18:30
jij doet t zelfde nadya jij rodelt hier ook over hem

ciao tony

31-03-2004, 18:32

Citaat:
Origineel gepost door meknessia86
Voor je aanstaande moet je toch wel proberen om hem te ''mogen''. Blijf gewoon beleefd en respectvol, want het lijkt me niet echt prettig als je aanstaande het gevoel heeft dat je zijn vader ''haat''. Hoe je het wendt of keert het blijft toch je schoonvader, de vader van je aanstaande. Dus doe het voor je aanstaande.
Allah ie kemel bel ghier!!!!!!!!!!
Maar die man is echt sneaky hoor. Vergis je niet in hem..Wahed gluiperd...zoekt naar info...Omdat ik geen bekende was tjaa dacht die vader wie is zij wel niet. Wat doet ze bij mijn zoon. Die ouwe zak had denk ik iemand anders in gedachten voor zijn zoon en nu heb ik het verpest ff zo
Hij zoekt echt naar dingen op mijn te pakken. Tassila de hishoe, ik ga hem pakken. Die man kan me op niks pakken.

31-03-2004, 18:34



Citaat:
Origineel gepost door tonymontana
jij doet t zelfde nadya jij rodelt hier ook over hem

ciao tony
Die man kan ook praten! Zijn zoon kiest een vrouw en niet hij. Anna be niejti probeer normaal te doen en hij scheef kijken. Nog even en hij word schever dan dat hij is. Wederzijdse recpect en hij toont vrijwel zero. Die man is echt een geval apart.....

31-03-2004, 21:30
Ik krijg al medelijden met je verloofde!
Jullie zijn nog niet eens getrouwd en je begint al te zeiken en te zeuren.
Ik ben allergisch voor vrouwen als jij! En misschien voelt die vader dat instinctief aan en wil hij zijn zoon behoeden voor een grote fout

31-03-2004, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door mojojojo
Ik krijg al medelijden met je verloofde!
Jullie zijn nog niet eens getrouwd en je begint al te zeiken en te zeuren.
Ik ben allergisch voor vrouwen als jij! En misschien voelt die vader dat instinctief aan en wil hij zijn zoon behoeden voor een grote fout
Nou jah zeg..waar slaat dat nou weer op...

Meid trek je niets van die schoonvader aan... je bent GELUKKIG niet met hem getrouwd maar met zijn zoon

En al dat achterbakse gedoe van je schoonvader...ze3ma heilig...moet je niets van aantrekken...

En als ie ze mond weer open trekt...moet je maar beginnen over de ware ISLAM en niet de scheinheilige islam


Veel succes meissie

31-03-2004, 22:20

Citaat:
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Wat doe je met een schoonvader (toekomstige schoonvader) waar jij een spuughekel aan hebt. Een typische moskee man is het! Ik ga naar de moskee, ik weet verder niet wat mijn kids doen in het leven. In de moskee roddelen als een gek. En hij denkt dat hij zijn leven goed leid. Die man heeft altijd wel kritiek op mensen. Ik hoor er nog geen eens officieel bij en hij klaagt al.
Zijn zoon tja die ehh mompelt elke keer als ik over zijn pa begin.

Shie oplossing?
als jij me "toekomstige" was ; zou ik je door het raam zwieren
wie denk je wel niet dat je bent ??
me pa is me pa , ook al is hij "slecht" in jou ogen, zijn kind heeft
voor je gekozen wat zit je hem te volgen en te roddelen
tfoe gooor kind

31-03-2004, 22:26

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
als jij me "toekomstige" was ; zou ik je door het raam zwieren
wie denk je wel niet dat je bent ??
me pa is me pa , ook al is hij "slecht" in jou ogen, zijn kind heeft
voor je gekozen wat zit je hem te volgen en te roddelen
tfoe gooor kind
HALLO...ze heeft hier niet gevraagd om FELLE reacties

Ewa HOE zouden jullie (DE MANNEN) vinden als jullie zo'n schoonmoeder hadden dan

31-03-2004, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door lela_Hanan
HALLO...ze heeft hier niet gevraagd om FELLE reacties

Ewa HOE zouden jullie (DE MANNEN) vinden als jullie zo'n schoonmoeder hadden dan
ik zou haar respecteren ; ook al haat ze me !!
ze is nog altijd ; hoe je het ook draait of keert de moeder
van de vrouw waarmee jij je leven gaat delen;
en ooit zal ze wel beseffen dat ze verkeerd zit

gewoon zo weinig mogelijk in contact komen met haar
oe safi maar zeker niet op internet zo gaan praten over haar !!



31-03-2004, 22:33
leven en laten leven!! med dihashi fih, ghir galih!!!
vermijd hem, maar zeg niet tegen je verloofde, want die zit dan tussen 2 vuren. doe hem dat niet aan, hij kan er niets aan doen!
succes

31-03-2004, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
ik zou haar respecteren ; ook al haat ze me !!
ze is nog altijd ; hoe je het ook draait of keert de moeder
van de vrouw waarmee jij je leven gaat delen;
en ooit zal ze wel beseffen dat ze verkeerd zit

gewoon zo weinig mogelijk in contact komen met haar
oe safi maar zeker niet op internet zo gaan praten over haar !!


Ik geef je gelijk dat je niet moet roddelen over mensen
Maar daar zijn wij niet om over te OORDELEN...

Maaruh de beste oplossing is je een beetje stil te houden en het beste er mee omgaan !!!

31-03-2004, 22:40


Ja die heb je ook heheh. Van haar zal ik me niets aantrekken. Ook als ze over mij roddelt. Behalve natuurlijk als ze haar dochter tegen mij probeert op te zetten. Dan hoef ik haar niet meer te zien en is ze dus niet meer welkom bij mij!

31-03-2004, 22:40

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
leven en laten leven!! med dihashi fih, ghir galih!!!
vermijd hem, maar zeg niet tegen je verloofde, want die zit dan tussen 2 vuren. doe hem dat niet aan, hij kan er niets aan doen!
succes