Bekijk volle/desktop versie : hoe vaak zet jij koran op in huis?



Pagina's : [1] 2

07-03-2009, 10:40
effe de tv uit, geen internet..maar alleen de klanken van de heilige koran in huis....soebhanaAllah wat een rust

07-03-2009, 10:41


elke avond standaard soerat albaqarah en verder tijdens de schoonmaak of stijken/kleren opruimen

07-03-2009, 10:42
Eerlijk gezegd, bijna de hele dag als ik thuis ben. Het is gwn automatisch dat ik het thuis opzet.

07-03-2009, 10:43
bijna elke dag, en vrijdag altijd

07-03-2009, 10:43



Citaat door Niyah:
elke avond standaard soerat albaqarah en verder tijdens de schoonmaak of stijken/kleren opruimen


goed van je meid! ik probeer dit nu ook sinds een paar dagen, soerat baqarah ook, het mooiste vind ik nog hoe iedere keer mijn zoontje zo in slaap valt in mijn armen, als ik het op zet...masjaAllah

07-03-2009, 10:43

Citaat door Vogeltje_:
Eerlijk gezegd, bijna de hele dag als ik thuis ben. Het is gwn automatisch dat ik het thuis opzet.


Citaat door hananaa:
bijna elke dag, en vrijdag altijd


tbarkeAllah 3likoem!

07-03-2009, 10:45
ja ik doe het ook voor het slapen gaan, is gewoon ff lekker ontspannend, zeker voor de kids.

07-03-2009, 10:47
Meestal s'avonds zet ik koran op, word ik lekker rustig van en kan ik heerlijk bijkomen van alle drukte van de dag.

07-03-2009, 10:48
Trouwens ommo_Amin waar is je zwangerschapsbanner gebleven?

07-03-2009, 10:49
in de auto heb ik het trouwens ook standaard opstaan, zo heb ik onbewust heel wat soera's mee leren lezen

07-03-2009, 10:52

Citaat door Niyah:
in de auto heb ik het trouwens ook standaard opstaan, zo heb ik onbewust heel wat soera's mee leren lezen


ja das ook zo mooi he, ik zal je is vertellen..een paar jaar terug ging ik ook met de auto naar marokko, ik had een paar korancds gekocht en zette ze op..onderweg in spanje had ik 1 cd en als ik die opzette soebhanaAllah, ik voelde me zo beschermd..het was een cd van saad alghamidi..omdat ik de koran niet kon lezen wist ik ook niet welke soerat het was...bleek achteraf dus dat het soerat baqarah was, soebhanaAllah wat een mooie soerat!

07-03-2009, 10:53

Citaat door Ouissam:
Meestal s'avonds zet ik koran op, word ik lekker rustig van en kan ik heerlijk bijkomen van alle drukte van de dag.


ja heerlijk he, ik moet eerlijk zeggen het heeft een tijdje geduurd voordat ik het weer opzette, maar nu denk ik wat heb ik het verwaarloosd! Allahiesmehna


Citaat door Ouissam:
Trouwens ommo_Amin waar is je zwangerschapsbanner gebleven?


ooh die heb ik weggehaald, wacht mijn echo eerst af en dan zet ik hem weer terug

07-03-2009, 10:56


Het is goed als je Quraan luistert, het geeft je rust en je onthoudt ook meer ayaat. Als mijn zusje wilt slapen en ik Quraan opzet dan valt je ze gelijk in slaap Walillahilhamd.

07-03-2009, 10:56

Citaat door Ommo_Amin:
ja heerlijk he, ik moet eerlijk zeggen het heeft een tijdje geduurd voordat ik het weer opzette, maar nu denk ik wat heb ik het verwaarloosd! Allahiesmehna



ooh die heb ik weggehaald, wacht mijn echo eerst af en dan zet ik hem weer terug



Er is niets mooiers dan de woorden van de koran, die door de hele huiskamer weerklinken.


Allahi kemel bilGhair Inshallah.

29-03-2011, 16:10
Is het echt dat als je koraan thuis aan doet dat je de shitaan verjaagt in je huis? hoe lang blijft de shitaan weg, allahin3eloe.

Pagina's : [1] 2