Bekijk volle/desktop versie : wat moet je doen als je verliefd bent op iemand die alle vriendin heeft?

Pagina's : 1 2 [3]

14-03-2009, 07:04

Citaat door devilprince2:
het is jezelf schatje

Volgens mij kan je eigen ook wel maar het is in ieder geval niet zo lomp als 'hij heeft allee vriendin en verleeft'

hou nou toch op

14-03-2009, 07:04

BTW ik ben GEEN schatje!!

14-03-2009, 07:09

haaha ja pas nou maar snel aan ik verwijder mn reactie

ik heb helemaal niks aangepast

14-03-2009, 07:10

klopt je bent GEEN schatje maar MIJN schatje...Woef Woef

Hahaha ik hou niet zo van honden dus jouw schatje lijkt me een beetje ongepast.. ik heb meer met katjes

14-03-2009, 07:16

die tering katten kapen al mijn meisjes weg

Die meisjes zijn bang van honden vandaar dat ze liever met die katten er vandoor gaan!

14-03-2009, 07:27

jullie houden toch van stoere types

ik ga een schoonheidsslaapje doen

slaap lekker alvast, moge de engelen van allah over je waken
ciaoooo

Ik hou er niet van.. maar kan niet over de hele mensheid spreken!

Slaap lekker... en ik heb al geslapen dus dat zit er niet meer in
Drukke dag vandaag!

Sweet dreams doggy!

14-03-2009, 08:31
Ik zou afstand nemen en mij concentreren en focussen op iets anders

14-03-2009, 11:52

En toen was ze verdwenen net als sneeuw voor de zon

Echt grappig dat ze het steeds over de 'marokkaanse vrouw' hebben terwijl wij de marokkaanse sletten bedoelen....

Maakt meteen al duidelijk wie zich aangesproken voelen en de feiten proberen te verzachten

Salam 3ayalkoum,

Haha, jij voelt je eigen wel slim is het niet..verdwenen als sneeuw voor de zon hahaha

Het was gewoon bedtijd. En conclusies trekken zou ik maar achterwegen laten. Of jij Marokkaanse vrouwen als dames ziet of als sletten toch hoor je respect te hebben voor elk. Simpelweg omdat er maar 1 kan en mag oordelen. Wat je als broeder kan doen is ze tips en raad geven, maar afkraken is not the right way. Moge Allah alle onwetende leiden en hun imaan vergroten.

Ik heb nog wel 1 vraagje aan je: Weerspiegelt die hond jou uiterlijk of innerlijk? Dit is btw geen conclusie trekken hoor, maar gewoon een vraag .

Wa3alaykoum Salam

14-03-2009, 11:58

Citaat door Zzonnebril:
helemaal niet het was een poll en kraakte niemand af

Btw ik weet wie je bent

Salam 3alaykoum,

Dit is confusing, Ik had gereageerd op een blond meisje en niet op een jongen?

In ieder geval, ik vond het afkraken en dat jij mij kent lijkt me stug, maar dat maakt mij wel benieuwd. Dus vertel mij eens, wie ben ik? Just like the game

Salam 3alaykoum,

Pagina's : 1 2 [3]