Bekijk volle/desktop versie : Vriend van me heeft zijn vriendin laten overvliegen vandaag,,

Pagina's : [1] 2

06-03-2009, 16:22
Lag te slapen hoor ik opeens geklop op mijn kamer. Had een zeer drukke week achter de rug, was net 40 minuten aan het slapen en zo chagrijnig, als ik eruit zie altijd net nadat ik ben opgestaan, loop ik naar de deur toe. Gelukkig had ik mijn jean en blousje nog aan, want slaap normaal gesproken in heel wat minder kledij, maar dit keer gewoon ''op'' bed. Staat ene Mister.H voor m'n deur en in nog geen fractie van een paar seconden word ik gegroet met een stralende glimlach van Miss.H (vriendin van Mister.H). Ik begon opeens allemaal scenario's in mijn hoofd te krijgen en vond, dat Mister.H geluk had met zijn vriendin op dit moment en een weekend met haar, weg van hier, hem erg Goed. zou doen.

Ze bleef maar een beetje schaamtevol glimlachen en zei uit het niets: ''Hey, is dat een kachel, die jij daar hebt staan op de grond[AR][/AR]?'' Ik dacht,, KACHEL (!!),, die gebruik je toch op héle andere ''momenten''

''Uhm,, nee,, dat is mijn Philips Wake-Up Light'',, waarop ze antwoordde: ''Oh, en werkt hij Goed.?'' Ik: ''Ja, als ik er al mee kan wakker worden, dan werkt hij inderdaad Goed. ha-ha'' (die ha-ha deed ik een beetje geforceerd).

Om een beetje uit te sloven (:cool wilde ik even zien hoe dat rot ding werkte. Ik hield de deur met 1 hand vast, strekte me een beetje uit om bij dat rot ding te komen en gaf een mep op het knopje. Het bleef stil,,

En daar kwam -ie- dan,, m'n hele kamer belicht met 400 lux aan licht,, zag het licht hierdoor in haar ogen oplichten,, how romantic

Ik vond het genoeg geweest, aangezien Mister.H ook al niets meer zei en liep weer terug naar de deur. Keek ze beiden even aan, glimlachte en zei op een wat mysterieuze manier: ''Veel succes jullie twee dit weekend en geniet ervan'' en keek Miss.H nog een halve seconde langer aan met m'n brede glimlach waarna ik nog tegen Mister.H zei, dat ik hem zondagavond wel weer zou spreken. Waarop hij zijn excuses aanbood, aangezien hij me wakker heeft gemaakt (hij moest eens weten wat hij gedaan heeft,, très dangereux om zijn vriendin op zo'n moment proberen voor te stellen) en ik sloot de deur.

Ik heb geleerd van zijn fout: ik zou mijn vriendin nooit direct voorstellen aan ''vrienden'' van me!

Zouden jullie wel je vriend/in voorstellen aan vriend/in en waarom wel/niet?

Egg Out.
p.s: ik spel Goed. altijd als Goed. (wen er maar aan)

06-03-2009, 16:26

Nee.. Hou niet zo van showen..
En mijn man moet ook niet met die voorstel komen, want dan gaat hij ze voelen!!

06-03-2009, 16:31
denk je iemand gaat dat lezen wella als dat zo is dan liegen ze jij moet dick bruna achterna

06-03-2009, 16:33

Citaat door Gwn_Nadoriaa:
denk je iemand gaat dat lezen wella als dat zo is dan liegen ze jij moet dick bruna achterna

Beter dit dan dat eeuwige gezeik over elkaar, dacht laat ik eens ''anders'' zijn

06-03-2009, 16:34

Citaat door Captain.Egg:
Beter dit dan dat eeuwige gezeik over elkaar, dacht laat ik eens ''anders'' zijn

oki.

06-03-2009, 16:34

Als je van lezen houdt doe je het wel.. !!

06-03-2009, 16:35

Citaat door Machi_Hs0ma:
Als je van lezen houdt doe je het wel.. !!

gaat helemaal nergens over mohiemmm

06-03-2009, 16:38
het is toch lief ?

06-03-2009, 16:38
geef s een samenvatiing in 1 zinn

06-03-2009, 16:40

gaat helemaal nergens over mohiemmm

Echt een verhaal van een Marokkaan.. Snappie!!
Daarom zijn ze leuk om te lezen.. Dima fantasie !

06-03-2009, 16:42

Citaat door Machi_Hs0ma:

Alles wat ik hier heb neer getikt is écht net een half uur/uurtje geleden gebeurd. Je kent me niet eens Voor hetzelfde geld zit ik echt in het buitenland en woon ik op mezelf?

06-03-2009, 16:43

Citaat door Machi_Hs0ma:

!

06-03-2009, 16:44

Citaat door naoualb:
geef s een samenvatiing in 1 zinn

Goed.

06-03-2009, 16:44

Citaat door Captain.Egg:
Alles wat ik hier heb neer getikt is écht net een half uur/uurtje geleden gebeurd. Je kent me niet eens Voor hetzelfde geld zit ik echt in het buitenland en woon ik op mezelf?

Hahaha.. !! Verhalen die door de Marokkaanse dames en heren worden geschreven zijn gewoon leuk. Soms zitten er fanta verhalen bij, maar ook die zijn leuk.. Dus ja..!!

06-03-2009, 16:45

!

Is wel lachen..

Pagina's : [1] 2