Bekijk volle/desktop versie : Iemand die het de hele dag over dr vriend heeft

06-03-2009, 15:01
OMG, ik kan daar niet tegen

06-03-2009, 15:03

Hahaha,

of als je er tussen wilt komen, maar het maar niet lukt..

Achja, zolang ze maar gelukkig zijn...

06-03-2009, 15:05

Citaat door __Esmaatje__:
Hahaha,

of als je er tussen wilt komen, maar het maar niet lukt..

Achja, zolang ze maar gelukkig zijn...

waaaa om schijtziek van te worden

gaan we eten.. hmm karim vind dat ook lekker.. ja dat ga ik nemen.. trouwens wist je dat karim me gisteravond heeft gebeld...... er komt geen EINDE aaaaaaaaaaaaaaaaan!

06-03-2009, 15:07

Citaat door Lella_Fatima:
waaaa om schijtziek van te worden

gaan we eten.. hmm karim vind dat ook lekker.. ja dat ga ik nemen.. trouwens wist je dat karim me gisteravond heeft gebeld...... er komt geen EINDE aaaaaaaaaaaaaaaaan!

Meskina...

Ik heb op een gegeven moment iets van gezegd...

Op een gegeven moment, kan je het niet meer aan..Hoe mooi het allemaal ook klinkt..

06-03-2009, 15:09

Citaat door __Esmaatje__:
Meskina...

Ik heb op een gegeven moment iets van gezegd...

Op een gegeven moment, kan je het niet meer aan..Hoe mooi het allemaal ook klinkt..

woullah ik ook

die jongen flasht haar gewoon.. dit is de 3e keer dat hij het flikt om te zeggen dat hij dr hand zaterdag komt vragen.. en hij komt gwn niet opdagen

ik heb gezegd schat sorry.. maar ik kan er niet tegen.. als je met mij praat wil ik het woord karim niet eens horen

ze doet nu zwaaaar afstandelijk

06-03-2009, 15:12

Citaat door Lella_Fatima:
woullah ik ook

die jongen flasht haar gewoon.. dit is de 3e keer dat hij het flikt om te zeggen dat hij dr hand zaterdag komt vragen.. en hij komt gwn niet opdagen

ik heb gezegd schat sorry.. maar ik kan er niet tegen.. als je met mij praat wil ik het woord karim niet eens horen

ze doet nu zwaaaar afstandelijk

Aaah meskina...Inshaallah komt er nog een tijd dat het allemaal goed verloopt...

Ik heb het ook gewoon gezegd, ik zo je mag er best over praten, meshe er is een grens...

Mesha lieverd, ik moet er zo vandooor, heb namelijk zo een bruidloft..

Veel plezier nog vandaag, doe rustig aan...
Beslama meid...

06-03-2009, 15:15
shake ze!!

chek je hoek

06-03-2009, 15:16
heb ik ook
wat te doen ?

06-03-2009, 15:17
Uiteraard lieverd, check ook jouw hoekje...

06-03-2009, 15:18

Citaat door marokkaan18:
heb ik ook
wat te doen ?

gwn zeggen

06-03-2009, 15:28
Ik ben ook wel s zo, hoor..

Maar ik snap wat je bedoelt..

06-03-2009, 15:43
Ach, ik gun het ze.

06-03-2009, 15:46

Dat doe ik nooit, maar nu je het zegt hij is eigenlijk echt mooi en die ogen, jeetje daar verdrink ik gewoon bijna in en dan is hij nog zo een beetje getint oefh en hoe hij lacht, nou echt je wordt spontaan verliefd daarom mag hij niet met meisjes omgaan want ik vind hem echt een pareltje, ik hou zoveel van hem oh my god, we zijn gewoon ntb enzo dus ntl enzo.

IEUW!