Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft het er ook zo moeilijk mee....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-03-2009, 13:29
Ik ben nu een paar jaar getrouwd en zwanger van de 2de. Mijn familie woont best wel ver bij me vandaan en ik kan dus helaas niet zomaar binnen wippen bij ouders, zussen of broers. In het begin was het even moeilijk maar ik raakte er aan gewend, nu merk ik de laatste tijd dat ik het toch weer moeilijk vind dat ze ver bij me vandaan wonen. Ik heb wel (lieve) schoonfamilie maar dat is toch anders.
Hebben jullie dit ook? Hoe vaak gaan jullie(die ver bij de ouders vandaan wonen) naar jullie ouders toe?

06-03-2009, 13:31


pfff nu ik een kleine heb wordt het steeds minder, ben blij als ik ze 1x in de 2-3 weken zie, eerst was t veel vaker als ik vrij was ging ik er even snel heen.

06-03-2009, 13:33
ik zou gek worden ik moet mijn pa en ma zien

06-03-2009, 13:34
ik heb dat dus ook heel erg mis ze vreselijk mijn man heeft dat echt door en we proberen 1keer in de week elkaar te zien of bij mij of we gaan die kant uit

06-03-2009, 13:39



Citaat door lunna:
ik heb dat dus ook heel erg mis ze vreselijk mijn man heeft dat echt door en we proberen 1keer in de week elkaar te zien of bij mij of we gaan die kant uit


Dan heb je echt geluk, mijn man snapt dat ik ze mis in het begin ging ik elke week of om de week een weekend, maar nu gaat het toch wat moeilijker met de kleine enzo. Ik zou er echt alles maar dan ook alles voor over hebben om bij mijn ouders in de buurt te wonen maar helaas mijn man wil dat niet

06-03-2009, 13:42
Mijn ouders wonen helaas ook niet om de hoek. Ik vind het nog steeds erg moeilijk indd dat ik niet zomaar even naar mijn ma toe kan. Of lekker met mijn zusjes naar de stad.

06-03-2009, 13:42

Citaat door Mysterious_X:
Dan heb je echt geluk, mijn man snapt dat ik ze mis in het begin ging ik elke week of om de week een weekend, maar nu gaat het toch wat moeilijker met de kleine enzo. Ik zou er echt alles maar dan ook alles voor over hebben om bij mijn ouders in de buurt te wonen maar helaas mijn man wil dat niet


jah dat had ik ook heel erg hoor maar het heeft ook heel wat trandjes en gesprekken gekost nu hij dat eindelijk door heeft

ik heb 2 kinderen en afentoe vind ik het ook wel een gedoe maar blijf toch gaan

06-03-2009, 13:47

Citaat door een_Rotterdamse:
Mijn ouders wonen helaas ook niet om de hoek. Ik vind het nog steeds erg moeilijk indd dat ik niet zomaar even naar mijn ma toe kan. Of lekker met mijn zusjes naar de stad.


Ja he, dat vind ik nog het ergste. Het zit em in de kleine dingetjes zoals met je zusje naar de stad of iets laten zien wat je gekocht hebt. Als ik mijn schoonzusjes zie die zo lekker met elkaar omgaan word ik echt jaloers
Of als ik bij mijn schoonouders ben en al hun kinderen zijn er dan denk ik aan hoe gezellig het bij ons altijd is met mijn broers zussen en schoonzussen en dan moet ik zowat janken dat ik er niet bij ben

06-03-2009, 13:49
hoelver wonen julie van je ouders dan, ik een UUR

06-03-2009, 13:49

Citaat door SaKiNa83:
Me too... In het begin was ik eraan gewend... maar heb het er nu wel moeilijker mee... wel raar want d8 dat het juist minder zou worden maar integendeel..

Ik zie ze meestal ook 1 x in de 2 a 3 weken vrij grote afstand


Ja dat is het gekke na een tijdje raakte ik er echt aan gewend maar sinds kort heb ik het er weer heel moeilijk mee. De laatste keer heb ik de hele autoreis terug gejankt

06-03-2009, 13:50
ik anderhalf uur

06-03-2009, 13:50
over wat voor afstand hebben jullie het? toch niet van amsterdam naar antwerpen ofzo toch? dat zou ik echt heel erg ver vinden.

Mysterious X woon je wel dichtbij je schoonfamilie dan of is dat ook een afstand? jammer dat je niet dichtbij je ouders woont. maar als jullie wel dichtbij jou ouders zouden wonen dan is het weer verweg van zijn ouders. dus 1 van jullie 2 heeft sowieso pech.

06-03-2009, 13:51


Ik woon ook best wel een eindje van me familie vandaan en altijd als ik ga (zo'n 1 keer p.m.) dan blijf ik ook altijd een dag of 4.
Nu er een kleintje op komst is wil ik dat wel gewoon blijven doen, enig verschil is dan wel dat ik op een vaste plek ga blijven slapen (want voorheen sliep ik dan weer bij me zus, dan een vriendin, dan me moeder).
Nu blijf ik gewoon bij mijn moeder, en van daaruit ga ik overdag gewoon weg.

06-03-2009, 13:52
ik ben ook naar een andere stad verhuist gelukkig niet echt heel ver dus ik ben iedere vrijdag bij mij ouders. en soms ga ik ook doordeweeks met de trein als ik een dagje vrij ben ofzo.

06-03-2009, 13:53
ja een uur rijden uur terug indd niet makkelijk zelf blijf ik ook vaak slapen, maar met een kleine is dat ook weer een gedoe. Soms denk ik ook pff had ik maar iemand daar ontmoet kon ik snel langs me ouders :-)

Pagina's : [1] 2 3 4 5