Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meid, valt op homolijkende jongens

06-03-2009, 13:01
Is dat een tekortkoming van hun " vrouwelijke" ik?

06-03-2009, 13:02

Wat een domme topic zeg..

06-03-2009, 13:03
na jou opmerking in de vorige topic, denk ik niet dat jij iets of iemand dom mag/kan noemen.

06-03-2009, 13:04
sletjes vallen op alles

die wilde hoe-re

gaan de gekste kant opzoeken
tfoe

06-03-2009, 13:07

Citaat door mohammedddd_:
na jou opmerking in de vorige topic, denk ik niet dat jij iets of iemand dom mag/kan noemen.

Jij bent nog dommer dan het achtereind van een koe...Ik snap werkelijk niet waarom je overal iets achter zoekt, wellicht een Marokkaanse eigenschap, ontsproten uit onzekerheid...

06-03-2009, 13:09
Een marokkaanse eigenschap? duis jij hebt die ook maar toch noem jij me dommer dan het achtereind van een koe

Dan ben jij of geen Marokkaanse, of je erkent het niet en denkt beter te zijn dan andere Marokkanen

zegt dit niets over jou?

06-03-2009, 13:11

Een marokkaanse eigenschap? duis jij hebt die ook maar toch noem jij me dommer dan het achtereind van een koe

Dan ben jij of geen Marokkaanse, of je erkent het niet en denkt beter te zijn dan andere Marokkanen

zegt dit niets over jou?

Ik zeg ''wellicht'', want het komt vaker voor onder Marokkanen....Afgeven op anderen en ja ik deed het zelf ook vroeger, ik geef het ruiterlijk toe.. Slechts onzekerheid en ik weet dat jij daar ook last van hebt..

06-03-2009, 13:13
Jamie je weet niets ... je bent niet zo slim als je denkt meisje verder heb ik geen zin om deze discussie voort te zetten .. gaat nergens ove rnamelijk

06-03-2009, 13:14

Citaat door JAMIE_4:
Jij bent nog dommer dan het achtereind van een koe...Ik snap werkelijk niet waarom je overal iets achter zoekt, wellicht een Marokkaanse eigenschap, ontsproten uit onzekerheid...

heb je wat tegen marokkanen ofzo? ik lees alleen negatieve dingen van je...anders moet je maar naar een andere site ofzo gaan hoor. libelle.nl werft nog leden..

06-03-2009, 13:14

Jamie je weet niets ... je bent niet zo slim als je denkt meisje verder heb ik geen zin om deze discussie voort te zetten .. gaat nergens ove rnamelijk

Zwakkeling, jij opent de topic op een laffe manier en nu wil je hem sluiten omdat je het niet aankan..?

Had je hoger ingeschat Mohammed...

06-03-2009, 13:15

Citaat door Mentis:
heb je wat tegen marokkanen ofzo? ik lees alleen negatieve dingen van je...anders moet je maar naar een andere site ofzo gaan hoor. libelle.nl werft nog leden..

Alleen tegen schijnheilige Marokkanen...Ik heb téveel met ze meegemaakt om ze nog op een objectieve manier te bekijken, helaas...

06-03-2009, 13:17

zegt dit niets over jou?

ooit er aan gedacht om de opleiding psychiatrie? te volgen zou wel goed bij je passen als ik een aantal reactie's van je moet lezen

06-03-2009, 13:20

Citaat door JAMIE_4:
Alleen tegen schijnheilige Marokkanen...Ik heb téveel met ze meegemaakt om ze nog op een objectieve manier te bekijken, helaas...

you're freakin' kiddin' me..

06-03-2009, 13:21

Citaat door Mentis:
you're freakin' kiddin' me..

Rechterbovenhoek, view image..