Bekijk volle/desktop versie : Lastige vragen



Pagina's : 1 [2]

27-01-2002, 18:11
Hoi Roy,

Ga mijn best doen om jou een eind op weg te helpen. Volgens mij ben jij een echte goedzak, die het zo kwaad niet bedoeld. Ondanks de reacties, die ik af en toe lees. Af en toe een grote mond, maar volgens mij een klein hartje.....

Roy, probeer en leer er maar mee te leven, dat er op een aantal vragen, gewoonweg geen antwoorden bestaan.

Zwemmen alleen slankt niet af en by the way, een walvis doet goed zijn best om op gewicht te blijven.

Wat betreft de babyolie, lijm en graden no se...

Dat is mens eigen.

Zo worden de handen schraal gemaakt, om de cosmetische wereld draaiende te houden, money makes en rules the world....

Je zou denken afbinders.

Om je heen Roy, voel maar eens...zwaai een keer met je armen...

Het is helaas een tijd van komen en tijd van gaan, maar als je daar de correcte antwoord op wil hebben. Tip: Ga naar Engeland en find out....

Loveyourself and take care

28-01-2002, 11:20


Medina kan mij maar niet los laten blijkbaar, zij is echt geobsedeerd.

Het stinkt naar vis, weet niet wie haar vader is, heeft haar naaldhakken verxxxxen op de xxxxxxzone in de Bijlmer, voert een koude oorlog tegen de Islam en zij menstrueert en p.oept uit de zelfde gat, rara wie is het?

Ik zal jullie helpen haar naam begint met een m een e een d een i een n en eindigt met een a.

28-01-2002, 18:29
ik denk dat die obsessie meer van jouw komt enne, die beschrijving? ik dacht dat je het over je moeder had? niet dus.....

29-01-2002, 09:56
Medina, nog steeds in de ontkenningsfase?

Pagina's : 1 [2]