Bekijk volle/desktop versie : Enn op wie lijken ze!



Pagina's : [1] 2

06-03-2009, 10:56
Op wie lijken je kinderen en op wie lijk jij, op je vader of moeder

Ik zelf heb nog geen kids,

Maar als ik kijk naar mijn zusjes en broertjes lijkt iedereeen op mijn moeder.

Helaas lijk ik op niemand op bepaalde trekjes na van mijn vader !

06-03-2009, 11:03


Dochter lijkt sprekend op mij en me zoontje leek heel veel op me man, maar dat is nu aan het veranderen. Hij begint nu meer op me dochter te lijken en dus ook op mij

06-03-2009, 11:07

Citaat door Mariam_M:
Dochter lijkt sprekend op mij en me zoontje leek heel veel op me man, maar dat is nu aan het veranderen. Hij begint nu meer op me dochter te lijken en dus ook op mij



hihi is wel leuk als het eerlijk is verdeeld.

trouwens bepaalde dingen moeten mijn kids insallah niet van mij erfen

06-03-2009, 11:08
hihi op ons beiden lijkt hij eigenlijk, maar de meeste zeggen dat hij toch meer op mij lijkt

06-03-2009, 11:10


Ik heb geen kinderen.


Ik heb de neus,donkere ogen,haarkleur,huidskleur van mijn moeder. Handen,lippen,krullen en kuiltjes van mijn pa.

Qua karakter lijk ik op mijn vader. Bescheiden,rustig,ambitieus en behulpzaam.

06-03-2009, 11:23
ik heb alles van me pa.. alles!

06-03-2009, 11:26

Citaat door mama_lief:
ik heb alles van me pa.. alles!



zo leuk een vrouwelijke dubbelganger

06-03-2009, 11:35
Ik heb zelf geen kinderen maar ikzelf lijk echt op mijn vader. Alleen de lengte heb ik van mijn moeder en de nuchterheid. Verder lijk ik in alles op mijn vader. Ik vind dat altijd wel boeiend om te zien op wie een kind lijkt. Sommige kinderen lijken zoooooo op hun ouder en andere weer helemaal niet!

06-03-2009, 11:45
bij mijn kleintje zien we het niet, en iedereen zegt wat anders, de 1 vind haar op mij lijken de ander op mijn man, weer een ander op mijn broertje en weer een ander op mijn zusje!...dus ik zeg nu, ze lijkt op zichzelf!

ik lijk qua uiterlijk op mijn moeder denk ik, als mensen mij zien dan is het meteen, ben jij de dochter van .....?? yeps that's me! een schoonheid is het hoor, mijn moeder!

06-03-2009, 11:47
Mijn dochtertje lijkt super veel op mijn man echt alles

06-03-2009, 11:50
Mijn oudste zoontje lijkt sprekend op mij.
Mijn middelste zoon lijkt op zijn vader maar heeft mijn lichte huidskleur. Mijn jongste zoontje (3maanden) lijkt sprekend op mij.

06-03-2009, 11:51

Citaat door san_rayane:
Mijn oudste zoontje lijkt sprekend op mij.
Mijn middelste zoon lijkt op zijn vader maar heeft mijn lichte huidskleur. Mijn jongste zoontje (3maanden) lijkt sprekend op mij.



jou genen heersen

06-03-2009, 11:52


Mijn dochter lijkt erg op mijn man maar heeft ook wel iets van mij vind ik.
Ik zelf ben er nog niet uit of ik echt het kind van mijn ouders ben, al mijn broers en zussen lijken of op mijn vader of op mijn moeder, ik ben echt de enige die TOTAAL anders er uitziet (iedereen zegt dat ook altijd.

06-03-2009, 11:53

Citaat door Spa:
Mijn dochter lijkt erg op mijn man maar heeft ook wel iets van mij vind ik.
Ik zelf ben er nog niet uit of ik echt het kind van mijn ouders ben, al mijn broers en zussen lijken of op mijn vader of op mijn moeder, ik ben echt de enige die TOTAAL anders er uitziet (iedereen zegt dat ook altijd.



ja zal wel op je voorouders lijken

06-03-2009, 11:56
Mijn dochter en mijn zoon lijken allebei op hun vader !

Pagina's : [1] 2