Bekijk volle/desktop versie : Ze plakt als secondelijm, hoe kom ik van haar af?



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

06-03-2009, 14:13

Citaat door oualid2009:
Wil jij mijn bodyguard zijn en me bewaken met je gele sokken..


Het is al een wonder als ik op mezelf kan letten, je zult een andere oplossing moeten zoeken.

06-03-2009, 14:15



Citaat door oualid2009:
Ze belt me constant
Ze verschijnt daar waar ik ben
Ze komt in de buurt van me familie
Ze kent me vrienden allemaal(en vraagt van alles over me)


Heb haar meerdere keren op een nette manier duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben. Maar dit dringt maar niet door tot haar botte kop. Hoe kom ik af van dit plaksel..plak plak plak plak



Dat heb ik 4 jaar lang gehad..

Ik weet hoe je voelt.

06-03-2009, 14:15

Citaat door oualid2009:
Ze belt me constant
Ze verschijnt daar waar ik ben
Ze komt in de buurt van me familie
Ze kent me vrienden allemaal(en vraagt van alles over me)


Heb haar meerdere keren op een nette manier duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben. Maar dit dringt maar niet door tot haar botte kop. Hoe kom ik af van dit plaksel..plak plak plak plak


stap op haar familie af en maak het hun duidelijk wat zij doet

06-03-2009, 14:19

Citaat door _MysteriousGirl:
Denk je dat ze in rijen staan voor jou!
NERD!!



Gooi alles eruit. Kom op je kan het wel

06-03-2009, 14:20



Citaat door anissa2005:
Dat heb ik 4 jaar lang gehad..

Ik weet hoe je voelt.


Die spoort echt niet. Ik heb er nu zo een drie maanden last van en heb het gehad met haar. Hoe ben je uiteindelijk van hem afgekomen?

06-03-2009, 14:26

Citaat door oualid2009:
Die spoort echt niet. Ik heb er nu zo een drie maanden last van en heb het gehad met haar. Hoe ben je uiteindelijk van hem afgekomen?


x Nooit opnemen. zijn smsjes gelijk wissen. en dan 1000000X mijn nummer veranderen

xZijn zussen gebeld of ze met hem willen praten.

xUitschelden

xNegeren Negeren.

xzn Kado`s terug sturen

Noem maar op

06-03-2009, 14:29

Citaat door anissa2005:
x Nooit opnemen. zijn smsjes gelijk wissen. en dan 1000000X mijn nummer veranderen

xZijn zussen gebeld of ze met hem willen praten.

xUitschelden

xNegeren Negeren.

xzn Kado`s terug sturen

Noem maar op


Hoe bedoel je die heeft een grote bord voor ze kop. Ik heb echt medelijden met dat soort mensen.

06-03-2009, 14:34

Citaat door oualid2009:
Hoe bedoel je die heeft een grote bord voor ze kop. Ik heb echt medelijden met dat soort mensen.



Ja ja. Wat een tijd was dat....

Sommige mensen zijn de weg kwijt als ze verliefd zijn.
Soms als ik nog wel eens aan die tijd denk Krijg ik een glimlach op me gezicht.. Van hoe kon hij zo ver gaan voor iemand.


En nog steeds hoor ik dat hij het nog elke dag over me heeft.

Hij was opeens ook gewoon iemand die bij mij leven hoorde.
Hij was er en kon er niks aan doen.!

Zo ga je dat zien.

06-03-2009, 14:43

Citaat door oualid2009:


Heeft me broertje al gedaan maar wellou net een EZELIN
Ik wil dit het liefst met haar doen



ik heb een goed manier geef haar nummer dan komt het allemaal in orde.


06-03-2009, 14:47

Citaat door oualid2009:
Ze belt me constant
Ze verschijnt daar waar ik ben
Ze komt in de buurt van me familie
Ze kent me vrienden allemaal(en vraagt van alles over me)


Heb haar meerdere keren op een nette manier duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben. Maar dit dringt maar niet door tot haar botte kop. Hoe kom ik af van dit plaksel..plak plak plak plak




ik wens je veel succes

06-03-2009, 14:48
Ik heb precies hetzelfde, een ex-collega die me gek maakt omdat hij gek op me is en iedere keer maak ik hem weer duidelijk dat ik hem niet zie zitten terwijl hij volhardend blijft en het constant beargumenteert, ben er doodmoe van geworden!! Hij is zelfs achter mijn nr gekomen en dit is niet de eerste keer helpppppppppppppp.

06-03-2009, 15:09
Jeetje wat stom zulke mensen, als je duidelijk de boodschap hebt gekregen waarom nog plakken dan?

Mouhimm weet je wat je doet, van tevoren research doen naar haar adres... Face to face vertel je haar heeeeeeeeeel serieus dat je AB-SO-LUUT niet geinteresseerd bent en dat je iemand anders in je leven hebt en dat jongens er niet van houden dat meisjes zich zo blijven opdringen, als ze t dan nog niet begrijpt dan zeg je IKHEB ER GENOEG VAN IK WEET WAAR JE WOONT IK GA NU NU NUUUUU NAAR JE OUDERS/BROERS.

Waarom praat die vriendin van je vriend niet met haar? Of misschien moet je je moeder haar eens laten bellen en dat ze tegen haar zegt Gali el Weld Trankil, of k ga naar je moeder...

Mouhim succes ermee Jongen!

06-03-2009, 15:12



Citaat door LaMarocaine:
Jeetje wat stom zulke mensen, als je duidelijk de boodschap hebt gekregen waarom nog plakken dan?

Mouhimm weet je wat je doet, van tevoren research doen naar haar adres... Face to face vertel je haar heeeeeeeeeel serieus dat je AB-SO-LUUT niet geinteresseerd bent en dat je iemand anders in je leven hebt en dat jongens er niet van houden dat meisjes zich zo blijven opdringen, als ze t dan nog niet begrijpt dan zeg je IKHEB ER GENOEG VAN IK WEET WAAR JE WOONT IK GA NU NU NUUUUU NAAR JE OUDERS/BROERS.

Waarom praat die vriendin van je vriend niet met haar? Of misschien moet je je moeder haar eens laten bellen en dat ze tegen haar zegt Gali el Weld Trankil, of k ga naar je moeder...

Mouhim succes ermee Jongen!


was het maar zo gemakkelijk

Als een meisje gek op je is, zou ze zelf voor de trein voor je springen.
Dan kom je er ook niet gemakkelijk vanaf, na pas ene aantal maanden of zelfs jaren, als ze beseft dat ze ermee moet leven.

06-03-2009, 15:26

Citaat door Nabil19..:
was het maar zo gemakkelijk

Als een meisje gek op je is, zou ze zelf voor de trein voor je springen.
Dan kom je er ook niet gemakkelijk vanaf, na pas ene aantal maanden of zelfs jaren, als ze beseft dat ze ermee moet leven.



Ze doen egt alles voor je..

06-03-2009, 15:28
Ik zou een straatverbod aanvragen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21