Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie studeert rechten aan de Vrije Universiteit?



06-03-2009, 04:15
Kan diegene mij meer vertellen over de moeilijkheidsgraad van de opleiding. Hoeveel uur moet je er wekelijks aan besteden? Moet je echt alle colleges volgen? Hoe is de begeleiding? etc. etc.

Aangezien ik Hbo-rechten heb gedaan, weet ik wat de opleiding in zn algemeenheid inhoudt, dus info daar over is ten overvloede.

Ik hoor jullie graag.

06-03-2009, 21:50


Ik ga er volgend schooljaar inchallah aan beginnen, dus ik kan er nog niets over zeggen Maar up!

06-03-2009, 23:19
Wat wil je precies weten?

07-03-2009, 17:36
Ik wil gewoon weten of het moeilijk en veel is? Ik weet dat het niet van zijn luie dakje zal gaan, maar kun je aangeven in hoeverre ik het zeg maar moet bijbenen? En hoe zijn de docenten?

07-03-2009, 23:39



Citaat door appie666:
Ik wil gewoon weten of het moeilijk en veel is? Ik weet dat het niet van zijn luie dakje zal gaan, maar kun je aangeven in hoeverre ik het zeg maar moet bijbenen? En hoe zijn de docenten?



Het is niet moeilijk. Zolang je de hoorcolleges volgt en de werkgroepen bijwoont, dan haal je alles makkelijk. In het begin zal het wel even wennen zijn.

Docenten zijn docenten. Sommige zijn aardig, andere zijn klootzakken.