Bekijk volle/desktop versie : belangrijke vraag!

06-03-2009, 00:01
salaam; mijn vraag is als er iemand persoonlijke dingen van iemand, op het net zet, en als je dus een klacht ga indienen bij de politie, wat gaan ze dan juist doen? hopelijk krijg ik serieuze reacties

06-03-2009, 00:10

ligt er maar net aan, Hoe serieus ze je gaan nemen.

06-03-2009, 12:15
Ze doen geen moer, want zoiets kunnen ze moeilijk achterhalen. Ze kunnen de gegevens van de dader moeilijk achterhalen, als deze gast goed met computers kan omgaan. Die verandert zijn ip-adres om de seconde, dus dat is voor hun veel te veel tijd en werk. Die tijd kunnen ze beter besteden in andere, belangrijkere zaken..

08-03-2009, 21:46
weet je wat je moet doen... zet maar lekker ook persoonlijke dingen op het net van diegene!! dan weet diegene hoe het voelt

08-03-2009, 22:11

Citaat door Maisake:
salaam; mijn vraag is als er iemand persoonlijke dingen van iemand, op het net zet, en als je dus een klacht ga indienen bij de politie, wat gaan ze dan juist doen? hopelijk krijg ik serieuze reacties

Ze doen alleen iets als het ten eerste strafbaars en ten tweede of het te bewijzen is. Zo niet dan doen ze niks.

09-03-2009, 00:48
ligt er aan in hoeverre zij t schending van privay ofzo vinden.. meeste gevallen doen ze niks, tenzij t kan leiden tot....iets levensbedreigends ofzo

09-03-2009, 11:45
een meisje heeft bij het uit het oog verloren een keer foto's geplaatst van een paar andere meiden om hen zwart te maken.
al die meiden zijn toen naar de politie geweest en de politie heeft toen achtergehaald wie de dader was.

het bleek gewoon een jaloers meisjes te zijn uit onze stad die geen leven heeft