Bekijk volle/desktop versie : Ik heb dus besloten..

Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 23:41
Dat ik geen bruiloft wil als ik ga trouwen

Bunch of crap, die alleen maar tijd, moeite en geld kost..

De gedachte alleen al dat ik al die troep moet gaan organiseren, is genoeg

05-03-2009, 23:42

Me too. Ik denk alleen een etentje voor de familie. Het moet bekend worden gemaakt.

05-03-2009, 23:44
bestaan zulke vrouwen echt

05-03-2009, 23:45
en ik heb besloten dat mijn bruidsschat duurder zal worden

grapje maar inderdaad das voor niets nodig dat is enkel voor de mensen een grote trouw

05-03-2009, 23:45

Ik ben een beetje apart, maar dat geeft niet

05-03-2009, 23:46
Oh-so very tempting...

Maar mijn (vaders) familie zou me afstoten als ik zoiets alleen al in overweging neem.

05-03-2009, 23:47

Citaat door CoCo_:
Oh-so very temping...

Maar mijn (vaders) familie zou me afstoten als ik zoiets alleen al in overweging neem.

, ik hoop dat je een grapje maakt.

05-03-2009, 23:48

Citaat door CoCo_:
Oh-so very temping...

Je mist een T ..

Ik denk dat mijn familie ook niet blij zal zijn met die beslissing, maar ik heb een tweede beslissing gemaakt En dat is dat ik het belangrijkste ben in mijn leven, men kan hoog of laag springen, maar ik ga niets doen wat ik zelf niet wil

05-03-2009, 23:51

Citaat door fatima4life:
, ik hoop dat je een grapje maakt.

I wish! Mijn ideale bruiloft is eentje waarbij ik geen bruid hoef te zijn (althans, niet volgens de Marokkaanse standaard).

Maar mijn vaders familie is zó groot en heeft zúlke grote verwachtingen. (Hell, mijn tante heeft mn hele bruiloft uitgestippeld!) en een übergrote trots, dat als ze erachter komen dat zij niet aanwezig zullen zijn op mijn bruiloft, WO III uitbreekt (directe familie excluded of course, maar in Marokkaanse kringen blijft het daar nooit bij).

05-03-2009, 23:51

Citaat door Samir:
Een bruiloft op twee kippen dus.
1 kip voor de moskee en 1 kip voor de familie

...Schaapje mag ook nog wel (Marokkanen zijn flinke eters )

05-03-2009, 23:54

Citaat door CoCo_:
I wish! Mijn ideale bruiloft is eentje waarbij ik geen bruid hoef te zijn (althans, niet volgens de Marokkaanse standaard).

Maar mijn vaders familie is zó groot en heeft zúlke grote verwachtingen. (Hell, mijn tante heeft mn hele bruiloft uitgestippeld!) en een übergrote trots, dat als ze erachter komen dat zij niet aanwezig zullen zijn op mijn bruiloft, WO III uitbreekt (directe familie excluded of course, maar in Marokkaanse kringen blijft het daar nooit bij).

Gelukkig is dat bij mij niet zo.

Alleen mijn ma wil wel dat ik een bruiloft geef, zodat de mensen weten dat ik ben getrouwd. Ik zelf wil dan een bruiloft geven dat gewoon Islamitisch is. Als je dan gaat kijken wat allemaal niet mag, heb ik er totaal geen zin in.
Ik vind een paar schapen slachten en familei uitnodigen om te eten genoeg.

05-03-2009, 23:54

Citaat door Melleke:
Je mist een T ..

Ik denk dat mijn familie ook niet blij zal zijn met die beslissing, maar ik heb een tweede beslissing gemaakt En dat is dat ik het belangrijkste ben in mijn leven, men kan hoog of laag springen, maar ik ga niets doen wat ik zelf niet wil

Woops! Ik zal het zo verbeteren. Thnx.

Een hele wijze beslissing. Helaas zit ik nog "onder de plak" van mijn familie.

05-03-2009, 23:57

Citaat door CoCo_:
Woops! Ik zal het zo verbeteren. Thnx.

Een hele wijze beslissing. Helaas zit ik nog "onder de plak" van mijn familie.

Ach, denk niet dat ik niet onder de plak zit. Maar mijn ouders beginnen ook wel te snappen dat ik een grote meid aan 't worden ben en dat ik zelf ook wel weet wat goed voor mij is en wat niet.

Anywho, I really don't care what others think

06-03-2009, 00:01

Citaat door fatima4life:
Gelukkig is dat bij mij niet zo.

Alleen mijn ma wil wel dat ik een bruiloft geef, zodat de mensen weten dat ik ben getrouwd. Ik zelf wil dan een bruiloft geven dat gewoon Islamitisch is. Als je dan gaat kijken wat allemaal niet mag, heb ik er totaal geen zin in.
Ik vind een paar schapen slachten en familei uitnodigen om te eten genoeg.

Gelukkig hebben mijn ouders dezelfde afkeer als ik heb tegenover al die poespas op bruiloften tegenwoordig. Mijn vader zei ooit dat als ik een neggafa zou nemen, hij haar persoonlijk naar huis zou brengen.

Dat lijkt mij ook ideaal, een etentje met familie, een kleine feest (je gaat wel trouwen... ik bedoel, je moet het wel een beetje vieren) et c'est ca. Niks meer. Geen twintig jurken op één avond waardoor je, je hele bruiloft mist. Geen shiki serveersters die een attitude tegenover je gasten hebben. Geen DJ die elk liedje verpest door haar verotte stem erdoor te gooien. Niets van dat. Het enige wat ik wil is catering en schoonmaak, maar dat wil ik alleen voor mijn moeder.

Verdeurie, heb net gewoon mn hele bruiloft gepland.

06-03-2009, 00:04

Citaat door Melleke:
Ach, denk niet dat ik niet onder de plak zit. Maar mijn ouders beginnen ook wel te snappen dat ik een grote meid aan 't worden ben en dat ik zelf ook wel weet wat goed voor mij is en wat niet.

Anywho, I really don't care what others think

Me neither. Seriously, als ik niet wst dat mijn vader en mijn oma het zich zouden aantrekken (wat de rest v.d familie denkt), had het mij geen moer kunnen schelen. Het gaat mij om hen, niet om de tientallen andere gezichten die ik één keer per jaar zie.

Pagina's : [1] 2