Bekijk volle/desktop versie : Je man toelaten om vreemd te gaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-03-2009, 23:39
Wat ik niet kan begrijpen zijn vrouwen die van hun mannen weten dat ze vreemdgaan en toch bij hen blijven. Kunnen jullie mij dat aub ff uitleggen???

Dat zijn tog geen vrouwen. Ga nou niet zeggen dat je hierin sbar moet hebben, want dat heb ik namelijk niet. NOOOIT

05-03-2009, 23:41

Het is niet eens toegestaan om bij degene te blijven die vreemd is gegaan. Doe je dat toch, dan zal jij niet eens de geur van het paradijs ruiken.

05-03-2009, 23:43

Citaat door fatima4life:
Het is niet eens toegestaan om bij degene te blijven die vreemd is gegaan. Doe je dat toch, dan zal jij niet eens de geur van het paradijs ruiken.

Dit wist ik niet. Maar blij om te horen dat ik dit mooie argument ook erbij kan gebruiken. HEERLIJK.

dank je wel. Ik weet dat ik het never nooit zal accepteren. Ik walg van zulke wijfen die dat wel doen. TFOE
Zulke vrouwen verpesten het ook voor de andere vrouwen en als je goed verder gaat nadenken.

05-03-2009, 23:44

Citaat door poebri:
awedii

Engellllll.

05-03-2009, 23:47

Ik denk dat veel het niet echt toelaten, maar vaak speelt er meer dan alleen vreemdgaan. Stel je eens voor dat je 4 kinderen hebt met je man. De familiebanden zijn erg close en goed. De kinderen houden van hun vader en scheiden heeft veel impact op hun. Als een man (of vrouw) één keer de fout in is gegaan, maar dan heb ik het hier ook echt over één keer, dan kan ik me voorstellen dat ze dan toch besluiten om het te vergeven. en zoiets vergeven is niet makkelijk.

Mijn eigen mening: Ik kan me niet voorstellen om daar verder mee te leven. Voor mij zou het ook einde zijn.

05-03-2009, 23:48
Jullie, vrouwen, zien zelf mannen als een meerwaardig persoon die alles mag. Raar maar waar

(ik vraag mij ook af waarom jullie dat doen btw )

05-03-2009, 23:49
Ik zou t toelaten..

05-03-2009, 23:50

Citaat door riffia1984:
Dit wist ik niet. Maar blij om te horen dat ik dit mooie argument ook erbij kan gebruiken. HEERLIJK.

dank je wel. Ik weet dat ik het never nooit zal accepteren. Ik walg van zulke wijfen die dat wel doen. TFOE
Zulke vrouwen verpesten het ook voor de andere vrouwen en als je goed verder gaat nadenken.

Ik weet. Ik ken zelfs vrouwen van wie hun man vreemd gaat. En toch blijven ze bij die persoon, omdat ze geen "gezichtsverlies" willen lijden.

Citaat door Be_Quiiettttt:
Ik denk dat veel het niet echt toelaten, maar vaak speelt er meer dan alleen vreemdgaan. Stel je eens voor dat je 4 kinderen hebt met je man. De familiebanden zijn erg close en goed. De kinderen houden van hun vader en scheiden heeft veel impact op hun. Als een man (of vrouw) één keer de fout in is gegaan, maar dan heb ik het hier ook echt over één keer, dan kan ik me voorstellen dat ze dan toch besluiten om het te vergeven. en zoiets vergeven is niet makkelijk.

Mijn eigen mening: Ik kan me niet voorstellen om daar verder mee te leven. Voor mij zou het ook einde zijn.

Zelf vind ik kinderen en familieband geen excuus. Die persoon had moeten weten dat er consequenties aan vast zitten.

05-03-2009, 23:50

Citaat door incognit_oo:
Jullie, vrouwen, zien zelf mannen als een meerwaardig persoon die alles mag. Raar maar waar

(ik vraag mij ook af waarom jullie dat doen btw )

Jij vind vreemdgaan normaal?

05-03-2009, 23:52

Citaat door fatima4life:

Kun je hierbij een bron geven,, ik heb daar namelijk nooit iets van gehoord.
Ik zou het willen weten

05-03-2009, 23:53

Citaat door Melleke:
Jij vind vreemdgaan normaal?

Nee, uit mijn reactie kun je afleiden dat ik het juist raar vind dat vrouwen zoiets accepteren en dus zeker niet normaal. Jullie zouden jullie niet zo minderwaardig moeten opstellen, man en vrouw is gelijk. Hij zou je ook niet vergeven, dus waarom jij hem wel??

05-03-2009, 23:55

Citaat door incognit_oo:
Nee, uit mijn reactie kun je afleiden dat ik het juist raar vind dat vrouwen zoiets accepteren en dus zeker niet normaal. Jullie zouden jullie niet zo minderwaardig moeten opstellen, man en vrouw is gelijk. Hij zou je ook niet vergeven, dus waarom jij hem wel??

Las het woordje 'mannen' in je eerste reactie niet, dus ik begreep 'm verkeerd.

Mijn excuses

05-03-2009, 23:55

Citaat door fatima4life:

en een relatie is wel toegestaan voor het trouwen jek

05-03-2009, 23:56

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Engellllll.

princesje

05-03-2009, 23:56

Citaat door Melleke:
Las het woordje 'mannen' in je eerste reactie niet, dus ik begreep 'm verkeerd.

Mijn excuses

hehe ok no prob

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6