Bekijk volle/desktop versie : algerijnse man met een marokaanse......

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

06-03-2009, 18:21
De marokkaanse man kan wat leren van de algerijnse man....
Ze hebben respect.. Zijn idd strenger dan de marokkaanse man maar hoe ze dat naar voren brengen, zo netjes dat je er automatisch respect voor krijgt...

Algerijnse mannen zijn hot

06-03-2009, 18:31

@Verdwaalde: je praat focking onzin...

Zal ik eens zeggen waarom jullie soort Marokkanenn negatief denken over Algerijnen.
Niet omdat wij modern zijn en zij ouderwets.

mijn gechiedenislesje aan jou:

Frankrijk gaat in oorlog met Marokko eind jaren .... krijgt onafhankelijkheid in het jaar...

Tijdens de Marokkaans/Franse oorlog gaan veel Marokkaanse families uit het westen van Marokko in Algerije een nieuw leven tegemoet. Marokkanen trouwen met Algerijnen etc.

Frankrijk gaat in oorlog met Algerije en alle Algerijnen die zich verzetten worden vermoord, in de gevangenis gezet.

Frankrijk is harder tegen Algerije tijdens deze oorlog dan in de oorlog tegen Marokko.

Frankrijk geeft onafhankelijkheid aan Algerije in het jaar...

Algerije geeft de schuld van de oorlog aan Marokko (waarom Marokko hun niet heeft geholpen etc./Wat moet Marokko doen tegen Frankijk??/Wil je dood,ofzo))

In de nacht van Al3ied kabir van 1970 stormen Algerijnse militairen/politieagenten/het leger (jardamijen) alle huizen binnen en sturen alle Marokkaanse burgers in bussen terug naar Oujda. Marokkaanse mannen en Marokkaanse vrouwen met kinderen. Met alleen de kleding die ze toen droegen, zelfs slippers en schoenen moesten ze bij de deuren van de bus uitdoen en dan in de bus stappen. Alles wat Algerijns was bleef in Algerije.

De helft van de Marokkaanse bevolking heeft:
MAROKKAANSE MOEDER MET KIND (afkomstig van Algerijnse man)
MAROKKAANSE VADER zonder iemand/alleen (kind en vrouw zijn Algerijns)

Deze burgers mogen Algerije ook niet binnen, doen ze dat wel reskeren ze een gevangenis straf of vermoord te worden.

Marokkaans overheid eist nu via de VN(verenigde naties) geld via de Algerijnse autoriteiten.

Dat is waarom jou soort MAROKKANEN Algerijnen niet.

Bedenk dan ook dat degene die dat heeft gedaan tegen de Marokkaanse burgers toen Minister van Binnenlandse Zaken was in Algerije en nu is hij de PRESIDENT van dat LAND.

Challas..

XXX
NxG

geef antwoorde op deze vraag:
waarom zou ik als Marokkaanse burger de Algerijnen van nu de schuld geven om iets wat 39 jaar terug is gebeurt?
Hebben zij dat gedaan?Nee, toch.

Vergeven en vergeten.

06-03-2009, 18:35

Citaat door Sexy_Can_I:
De marokkaanse man kan wat leren van de algerijnse man....
Ze hebben respect.. Zijn idd strenger dan de marokkaanse man maar hoe ze dat naar voren brengen, zo netjes dat je er automatisch respect voor krijgt...

Algerijnse mannen zijn hot

box

06-03-2009, 19:05

Citaat door MamaS_Kindje:
Ja dat weet ik maar weetje je moet hun vertrouwen niet schade en niet overdrijven. Kijk hij zegt me vaak doe dat niet en dat niet omdat ik er niet bij ben, maar dat respecteer ik zoals hij mijn dingen respecteer die ik tegen hem zeg.

Een marokaanse gaat met ze onnozele kop stoer lopen doen bij mensen dat hij je dit en dit heb verboden te doen,

snappie:P

IK GENERALISEER NIET GRAAG ....

van elk volk heb je goeie en minder goeie....

maar algerijnen zijn wel driftkoppen..........

[i know] dat is de helft die ik geerfd heb...

06-03-2009, 19:06

Citaat door MarOcia^:
Haha nee joh ik luister alleen vaak naar hun muziek

ik zal je maar niet tegenspreken.......

ik denk niet dat een grotere railiefhebber is dan ik....

06-03-2009, 19:07

Citaat door NayaOuna:
@Verdwaalde: je praat focking onzin...

Zal ik eens zeggen waarom jullie soort Marokkanenn negatief denken over Algerijnen.
Niet omdat wij modern zijn en zij ouderwets.

mijn gechiedenislesje aan jou:

Frankrijk gaat in oorlog met Marokko eind jaren .... krijgt onafhankelijkheid in het jaar...

Tijdens de Marokkaans/Franse oorlog gaan veel Marokkaanse families uit het westen van Marokko in Algerije een nieuw leven tegemoet. Marokkanen trouwen met Algerijnen etc.

Frankrijk gaat in oorlog met Algerije en alle Algerijnen die zich verzetten worden vermoord, in de gevangenis gezet.

Frankrijk is harder tegen Algerije tijdens deze oorlog dan in de oorlog tegen Marokko.

Frankrijk geeft onafhankelijkheid aan Algerije in het jaar...

Algerije geeft de schuld van de oorlog aan Marokko (waarom Marokko hun niet heeft geholpen etc./Wat moet Marokko doen tegen Frankijk??/Wil je dood,ofzo))

In de nacht van Al3ied kabir van 1970 stormen Algerijnse militairen/politieagenten/het leger (jardamijen) alle huizen binnen en sturen alle Marokkaanse burgers in bussen terug naar Oujda. Marokkaanse mannen en Marokkaanse vrouwen met kinderen. Met alleen de kleding die ze toen droegen, zelfs slippers en schoenen moesten ze bij de deuren van de bus uitdoen en dan in de bus stappen. Alles wat Algerijns was bleef in Algerije.

De helft van de Marokkaanse bevolking heeft:
MAROKKAANSE MOEDER MET KIND (afkomstig van Algerijnse man)
MAROKKAANSE VADER zonder iemand/alleen (kind en vrouw zijn Algerijns)

Deze burgers mogen Algerije ook niet binnen, doen ze dat wel reskeren ze een gevangenis straf of vermoord te worden.

Marokkaans overheid eist nu via de VN(verenigde naties) geld via de Algerijnse autoriteiten.

Dat is waarom jou soort MAROKKANEN Algerijnen niet.

Bedenk dan ook dat degene die dat heeft gedaan tegen de Marokkaanse burgers toen Minister van Binnenlandse Zaken was in Algerije en nu is hij de PRESIDENT van dat LAND.

Challas..

XXX
NxG

geef antwoorde op deze vraag:
waarom zou ik als Marokkaanse burger de Algerijnen van nu de schuld geven om iets wat 39 jaar terug is gebeurt?
Hebben zij dat gedaan?Nee, toch.

Vergeven en vergeten.

ik ben een trotse algerijn en marokkaan.............

en fuck wat de regeringsleiders met elkaar doen of laten............

06-03-2009, 19:22
Alle moslims zijn gelijk !!!!

Maar eerlijk, Marokkanen en vooral de rifijnnen zijn wat dapperder en moediger dan de rest van de naffers. Zelfs de Ottomanen konden de Rifijnnen niet aan.

06-03-2009, 19:27

Citaat door Blizzard:
Alle moslims zijn gelijk !!!!

Maar eerlijk, Marokkanen en vooral de rifijnnen zijn wat dapperder en moediger dan de rest van de naffers. Zelfs de Ottomanen konden de Rifijnnen niet aan.

ik ben een trotse halve riffijn..........

maar uhh ....ik zie dat je algemene kennis beperkt is ...

oordeel dan ook niet..

[weet je wel hoeveel dappere algerijnse en marokkaanse mojahidien gestorven zijn om hun land en geloof..] allah ji rhamhoem..

06-03-2009, 19:27
De enige Algerijnen met ballen zijn Kabyliers. De rest zijn pussy's net als hun evenknie uit Marokko.

06-03-2009, 19:30

Citaat door yougivemefever:
De enige Algerijnen met ballen zijn Kabyliers. De rest zijn pussy's net als hun evenknie uit Marokko.

niet liegen!

06-03-2009, 19:31

Citaat door n2srina:
niet liegen!

Klopt, ik bedoelde Kabyliers EN Riffijnen.

06-03-2009, 19:31

Citaat door HBAJLI:
ik ben een trotse halve riffijn..........

maar uhh ....ik zie dat je algemene kennis beperkt is ...

oordeel dan ook niet..

[weet je wel hoeveel dappere algerijnse en marokkaanse mojahidien gestorven zijn om hun land en geloof..] allah ji rhamhoem..

Hou je bek man algerijn, je wilt eerst de verschillen weten noem ik er 1, wordt je hier helemaal paranoide...damnnn.chill outttt...neem een jonko, wordt je rustig van

06-03-2009, 19:33

praat niet over iets wat je kent..........

06-03-2009, 19:36

Citaat door Blizzard:
Hou je bek man algerijn, je wilt eerst de verschillen weten noem ik er 1, wordt je hier helemaal paranoide...damnnn.chill outttt...neem een jonko, wordt je rustig van

is dit de manier van communiceren van een trotse riffijn..........

je doet onze volk schande...

en die jonko kun je in je reet douwen......

06-03-2009, 19:36

Klopt, ik bedoelde Kabyliers EN Riffijnen.

Ik heb een goede zesde zintuig he! Ik voel alles aan.....

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13