Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse scheiding helpppp!!!



Pagina's : [1] 2 3

05-03-2009, 22:10
Dames heb eindelijk mijn nederlandse scheiding in handen..maar hoe nu verder..wie kan me helpen..

Waar moet ik alles laten vertalen legaliseren..en wat moet ik nog meer??


en wie kent een hele goede advocaat die dit voor mij kan regelen binnen de kortste tijd

Hoor van veel meiden hier dat ze binnen een maand of 3 gescheiden zijn,..

hoe hebben jullie het gedaan ...alle info is welkom...ervaringen en tips..

gr

05-03-2009, 22:11


Reacties zijn welkom pm's mag ook...

05-03-2009, 22:12
wie heeft een goede stappenplan voor me,,,was het al een keer eerder tegen gekomen op het forum maar heb het helaas niet opgeslagen,,

05-03-2009, 22:16
niemand die me kan helpen??

07-03-2009, 16:58



Citaat door yasminaatje-24:
Dames heb eindelijk mijn nederlandse scheiding in handen..maar hoe nu verder..wie kan me helpen..

Waar moet ik alles laten vertalen legaliseren..en wat moet ik nog meer??


en wie kent een hele goede advocaat die dit voor mij kan regelen binnen de kortste tijd

Hoor van veel meiden hier dat ze binnen een maand of 3 gescheiden zijn,..

hoe hebben jullie het gedaan ...alle info is welkom...ervaringen en tips..

gr



er lopen ook heren rond , advies die ik je kan geven is neem je nederlandse scheiding naar een vertaalbureau , (erkend door de marokkaanse consulaat) laat het vertaklen , breng ze naar consulaat , zet er een stempel op , en vraag dan je Mocro scheiding aan , en ik heb gehoord via mensen die daar werken dat het op deze manier heeel snel gaat , omdat je de hollandse hebt

Lah i3awnek

07-03-2009, 16:58
Nou als je man gewoon mee werkt dan heb je de marokkaanse scheiding binnen 4 weken al rond.

07-03-2009, 17:02

Citaat door FemmeLa:
Nou als je man gewoon mee werkt dan heb je de marokkaanse scheiding binnen 4 weken al rond.


als men aan het scheiden is dan doen ze beide moeilijk , als de man het wilt en vrouw niet dan doet zij moeilijk , of als zij het wilt en hij niet dan doet de man moeilijk .
zo te zien is deze jonkie er heel blij mee (denk dat 24 voor haar leeftijd staat) allaho a3lam maar scheiden is nooit goed .


abghad al7alal 3ind allahi attalaa9 (de ''smerigste'' halal bij allah is scheiden)

07-03-2009, 17:03
http://www.marokkaansescheiding.nl/

07-03-2009, 17:08

Citaat door Khataarlijk:
er lopen ook heren rond , advies die ik je kan geven is neem je nederlandse scheiding naar een vertaalbureau , (erkend door de marokkaanse consulaat) laat het vertaklen , breng ze naar consulaat , zet er een stempel op , en vraag dan je Mocro scheiding aan , en ik heb gehoord via mensen die daar werken dat het op deze manier heeel snel gaat , omdat je de hollandse hebt

Lah i3awnek

Oke dus vertalen en laten legaliseren..en welk vertaalbureau doet dat weet je dat?

07-03-2009, 17:09

Citaat door FemmeLa:
Nou als je man gewoon mee werkt dan heb je de marokkaanse scheiding binnen 4 weken al rond.


hij werkt niet mee

07-03-2009, 17:10

Citaat door Daima:
http://www.marokkaansescheiding.nl/


Heb je ervaringen met ze zo ja hoe gaan ze te werk en binnen welke termijn lossen ze het voor je op als hij er niet aan meewerkt..


en bedankt

07-03-2009, 17:10

Citaat door Khataarlijk:
als men aan het scheiden is dan doen ze beide moeilijk , als de man het wilt en vrouw niet dan doet zij moeilijk , of als zij het wilt en hij niet dan doet de man moeilijk .
zo te zien is deze jonkie er heel blij mee (denk dat 24 voor haar leeftijd staat) allaho a3lam maar scheiden is nooit goed .


abghad al7alal 3ind allahi attalaa9 (de ''smerigste'' halal bij allah is scheiden)


Natuurlijk is scheiden nooit goed, waar heb je mij zien roepen dat het ow zo ge-wel-dig is... en als men willen scheiden waarom dan nog moeilijk doen? Als het mektab gewoon niet verder wilt, klaar basta en werk gewoon mee. En bovendien kunnen wij nooit de echte reden weten waarom zij wilt scheiden, misschien heeft ze wel een hele goede reden.

Ik vind dit zo naar van Marokkanen, als er een marokkaanse koppel gaan scheiden dan breekt er echt de oorlog los. Ik heb zoiets van ga gewoon als broeder en zuster uit elkaar en handel als volwassen mensen en move on!

07-03-2009, 17:11



Citaat door FemmeLa:
Natuurlijk is scheiden nooit goed, waar heb je mij zien roepen dat het ow zo ge-wel-dig is... en als men willen scheiden waarom dan nog moeilijk doen? Als het mektab gewoon niet verder wilt, klaar basta en werk gewoon mee. En bovendien kunnen wij nooit de echte reden weten waarom zij wilt scheiden, misschien heeft ze wel een hele goede reden.

Ik vind dit zo naar van Marokkanen, als er een marokkaanse koppel gaan scheiden dan breekt er echt de oorlog los. Ik heb zoiets van ga gewoon als broeder en zuster uit elkaar en handel als volwassen mensen en move on!



De meeste mensen scheiden niet zomaar ik in ieder geval niet...Maar als het niet gaat na een aantal jaren het geprobeerd te hebben..dan moet je jezelf niet nog gekker gaan maken,,,wat niet gaat..gaat niet!!

07-03-2009, 17:12

Citaat door yasminaatje-24:
hij werkt niet mee


Bah wat haat ik zulke mannen! Zeker een illie uit Marokko die bang is dat hij terug moet keren naar Marokko.

07-03-2009, 17:13

Citaat door yasminaatje-24:
Oke dus vertalen en laten legaliseren..en welk vertaalbureau doet dat weet je dat?



Dat weet ik zelf niet , maar als ej contacten hebt (netwerk) in Marokko dan is dat zo geregeld .

kijk die link van Daima , maar ik zou zegen OPPASSEN , waar flous een rol spelen en Mgharba zich bevinden is het nooit goed , voordat je het weet zuigen ze je leeg

Pagina's : [1] 2 3