Bekijk volle/desktop versie : Weet jullie wat ik niet begrijp!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

05-03-2009, 21:59
dat er meisjes zijn die vrijwillig worden ontmaagd ik bedoel denk je niet na ben je niet bang voor allah....

jongens tjah die denken met hun penis in plaats van hun hoofd dus hoef ik niet veel woorden eraan vuil maken...

05-03-2009, 22:01

En daar gaan we weer

05-03-2009, 22:03
Zowel jongens als meisjes, behoren hun juiste eer en reinheid te behouden...

Veel dames laten een correctie zetten,na dat ze uit lust ontmaagd zijn, waarom bang dat de man hun dan anders niet wilt."?, maar ontwetend dat allah alziende,alwetende en getuige is..!!..Terwijl het vlies niet alles is,maar met heel het lichaam, als die nooit benadert is uit eigen wilt,dan is het mashallah...En zo behoor je het huwelijk in te gaan,inshaallah

Uit eindelijk zijn ze er zelf verantwoordelijk voor, niemand is perfect...

MOge allah het ze vergeven, met oprecht berouw inshaallah...

En elhamdoelliah, ieder zijn/haar graf, en daden..

05-03-2009, 22:03

Citaat door Araberberse:
En daar gaan we weer

sorry hoor als ik je verveelde...jezus reageer dan niet!!!!

05-03-2009, 22:04

Citaat door __Esmaatje__:
Zowel jongens als meisjes, behoren hun juiste eer en reinheid te behouden...

Veel dames laten een correctie zetten,na dat ze uit lust ontmaagd zijn, waarom bang dat de man hun dan anders niet wilt."?, maar ontwetend dat allah alziende,alwetende en getuige is..!!..Terwijl het vlies niet alles is,maar met heel het lichaam, als die nooit benadert is uit eigen wilt,dan is het mashallah...En zo behoor je het huwelijk in te gaan,inshaallah

Uit eindelijk zijn ze er zelf verantwoordelijk voor, niemand is perfect...

MOge allah het ze vergeven, met oprecht berouw inshaallah...

En elhamdoelliah, ieder zijn/haar graf, en daden..

ja maar ik vraag me echt af denken ze niet na of wat...

05-03-2009, 22:05

Citaat door Khalid0906:
alle marokkaanse wijven worden vrijwillig ontmaagd

ik bedoel, worden ze verkracht dan? nee toch

allemaal hoertjes dus,... ik heb genoeg vuilniszakken hier... dus kom ze ff vullen marokkaanse sletten

i know maar wat ik bedoel wat denken ze op dat moment...

05-03-2009, 22:08

Citaat door Khalid0906:
alle marokkaanse wijven worden vrijwillig ontmaagd

ik bedoel, worden ze verkracht dan? nee toch

allemaal hoertjes dus,... ik heb genoeg vuilniszakken hier... dus kom ze ff vullen marokkaanse sletten

niet allemaal eerst nadenken voordat je wat typt

05-03-2009, 22:08

Citaat door princesjuh:
i know maar wat ik bedoel wat denken ze op dat moment...

Op dat moment, denken ze dan niks...

Liefde maakt blind, het is een momentopname...

Athans dat denk ik..

Allah oe 3lem...

05-03-2009, 22:09

Citaat door Khalid0906:
marokkaanse wijven zijn allemaal hoertjes, sommige kunnen zich nog inhouden, maar de meeste xxxxxx er op los.. en als ze willen trouwen, wil niemand ze, dan gaan ze boos worden op mannen..tazz

alsof wij gedwongen met een niet-maagd moeten trouwen, rot toch op joh stomme niet-maagden

en mannen moeten die niet maagd blijven??? in de islam moet dat ook...

05-03-2009, 22:11

Citaat door __Esmaatje__:
Op dat moment, denken ze dan niks...

Liefde maakt blind, het is een momentopname...

Athans dat denk ik..

Allah oe 3lem...

ik begrijp dat egt niet ik bedoel ik durf niet eens met een jongen te praten zonder bang te worden voor allah maar als ik zie hoe sommige meisjes losgaan...

05-03-2009, 22:15

Citaat door princesjuh:
dat er meisjes zijn die vrijwillig worden ontmaagd ik bedoel denk je niet na ben je niet bang voor allah....

jongens tjah die denken met hun penis in plaats van hun hoofd dus hoef ik niet veel woorden eraan vuil maken...

Ik begrijp je standpunt helemaal.

Normaal gezien zou je dit ook moeten zeggen van de mannen gezien zij dezelfde islamistische gedragsregels dienen na te leven; maar toch begrijp ik het wanneer je zegt dat het voor de jongens misschien meer 'begrijpelijker' is doordat hun verstand echt in hun broek zit.

Je zou toch denken dat de meisjes sterker zijn en dat zij wél de verleidingen kunnen weerstaan omdat zij simpelweg niet 'geleid' worden door een penis (om het zo cru te verwoorden)

Maarja de shaytaan is er dan ook altijd bij om bij de minste verleiding een groot duwtje in je rug te geven om toch toe te geven.

Groetjes H.

05-03-2009, 22:18
ik zou niet weten wat er bij zo'n meisje in der hoofd omgaat.. ik denk dat ze dan denkt dat hij de ware is ofzo.. maar goed een jongen hoort ook maagd te blijven en die jongens die meisjes hoeren noemen omdat ze ontmaagd zijn die moeten eerst bij zichzelf beginnen vieze hoerelopers..

05-03-2009, 22:22

Citaat door Khalid0906:
nee, er worden nauwelijks vrouwen verkracht... ga maar ergens anders ophoepelen met die onzin... alle marokkaanse vrouwen die geen maagd zijn, hebben vrijwillig hun kutje aangeboden

in de islam moeten zowel mannen als maagd blijven

van mij: mogen zowel mannen als vrouwen lekker seks hebben als ze dat willen... vrouwen mogen dat van mij echt.... geen probleem

maaer trouwen met een vrouw die seks voor huwelijk heeft gehad??? nooit van mijn leven kk hoeren

oke hier hoef je geen antwoord op te geven maar ben jezelf maagd??

05-03-2009, 22:22

Citaat door princesjuh:

De hoop opgegeven

05-03-2009, 22:24

Citaat door marruecos87:
De hoop opgegeven

haha maar ik heb tog wel gelijk??

Pagina's : [1] 2 3 4