Bekijk volle/desktop versie : Weet jullie wat ik niet begrijp!!!!!



Pagina's : 1 [2] 3 4

05-03-2009, 22:31

Citaat door Khalid0906:
nee.......

maakt het wat uit? niet-maagden wijfjes zijn walgelijke h0eren....... dus kom niet aanzetten met maagd en maagd.... niet-maagd en niet-maagd bij elkaar horen.... ik neuk alleen met niet-maagd, trouwen doe ik wel met een maagd

ben jij dan een haar beter dan die zogenaamde walgelijke hoeren? wat een achterlijke gedachte heb jij sorry hoor

05-03-2009, 22:32



Citaat door Khalid0906:
nee.......

maakt het wat uit? niet-maagden wijfjes zijn walgelijke h0eren....... dus kom niet aanzetten met maagd en maagd.... niet-maagd en niet-maagd bij elkaar horen.... ik neuk alleen met niet-maagd, trouwen doe ik wel met een maagd



eis dingen waar jezelf ook aan voldoet a zbel...jij bent ontmaagd en eist een maagd??? weet je zelf wel wat je zegt??? en dan over de islaam komen praten??? je spreekt jezelf wel erg tegen!!!!!

mannen zijn de grootste h.oeren...inshallah krijgen jullie jullie verdiende loon!!!!! meiden die zich laten nemen zijn net zo goed als vuil!!!!!!! sletjes!!!

05-03-2009, 22:33

Citaat door Khalid0906:
nee.......

maakt het wat uit? niet-maagden wijfjes zijn walgelijke h0eren....... dus kom niet aanzetten met maagd en maagd.... niet-maagd en niet-maagd bij elkaar horen.... ik neuk alleen met niet-maagd, trouwen doe ik wel met een maagd


weet je ik begrijp je heus het klinkt wel heel erg walgelijk als je hoort dat een meisje niet maagd is...maar eerlijk antwoorden je leert een meisje kennen en je wordt helemaal gek op haar zo zelfs dat je met haar wilt trouwen wanneer je dat haar vertelt bekent ze eerlijk dat niet maagd is...wat doe dan???

05-03-2009, 22:34

Citaat door Chicka_oujdia:
ben jij dan een haar beter dan die zogenaamde walgelijke hoeren? wat een achterlijke gedachte heb jij sorry hoor


waarom zeg je sorry???? is goed je recht wat je hebt geplaatst!!! dat is oprecht!!!

05-03-2009, 22:36



Citaat door Khalid0906:
van mij mogen alle vrouwen lekker seks hebben.... ik ben geen hypocriet... doe wat je wil

jij wilt xxxxxx?? ga maar lekker n euken

ik wil maagd mee trouwen? laat mij een maagd trouwen

bemoei je met je eigen zaken kut teef





ja, maar heb jij geld? eis je van je man dat ie veel geld heeft? zo ja, wees stil

ben jij lang? nee toch? verwacht je van je man dat ie 1.80 lang is? zo ja, wees stil

jij gaat mij niet wijsmaken dat je voorkeuren hebt waaraan je zelf niet eens voldoet


ik ben geen moslim ik leef volgens mij eigen principes.. en daarin geld: niet-maagd n euken,... maagd trouwen





moge allah je daarvoor straffen

05-03-2009, 22:38

Citaat door najma_tazzz:
waarom zeg je sorry???? is goed je recht wat je hebt geplaatst!!! dat is oprecht!!!

zoiets zal hij niet kunnen begrijpen en dan noemen ze ons scheinheilig

05-03-2009, 22:40

Citaat door Khalid0906:
van mij mogen alle vrouwen lekker seks hebben.... ik ben geen hypocriet... doe wat je wil

jij wilt xxxxxx?? ga maar lekker n euken

ik wil maagd mee trouwen? laat mij een maagd trouwen

bemoei je met je eigen zaken kut teef





ja, maar heb jij geld? eis je van je man dat ie veel geld heeft? zo ja, wees stil

ben jij lang? nee toch? verwacht je van je man dat ie 1.80 lang is? zo ja, wees stil

jij gaat mij niet wijsmaken dat je voorkeuren hebt waaraan je zelf niet eens voldoet


ik ben geen moslim ik leef volgens mij eigen principes.. en daarin geld: niet-maagd n euken,... maagd trouwen



ik heb voorkeuren waar ik zelf aan voldoe!!! anders zou ik geen eisen stellen a zbel!!! nu ben je ze3ma geen moslim??? eerst over de islaam komen praten en dan zeggen dat je geen moslim bent?? wat kom je over de islaam praten dan???? tfoe 3liek!!!

jij bent net zo goekdoop als die h.oeren...dat besef je nu misschien niet maar hiernamaals zul je dat niet alleen beseffen maar ook voelen!!!!

branden zul je!!!! amien!!!!

05-03-2009, 22:40

Citaat door Khalid0906:
ga janken niet-maagde sloerie... dindjemmak

Alhamdoelilah ben ik maagd iets wat ik niet van jou kan zeggen

05-03-2009, 22:41

Citaat door najma_tazzz:
ik heb voorkeuren waar ik zelf aan voldoe!!! anders zou ik geen eisen stellen a zbel!!! nu ben je ze3ma geen moslim??? eerst over de islaam komen praten en dan zeggen dat je geen moslim bent?? wat kom je over de islaam praten dan???? tfoe 3liek!!!

jij bent net zo goekdoop als die h.oeren...dat besef je nu misschien niet maar hiernamaals zul je dat niet alleen beseffen maar ook voelen!!!!

branden zul je!!!! amien!!!!



ameeen

05-03-2009, 22:42

Citaat door Khalid0906:
ontmaagde h0eren zoals jij worden alleen geneukt en gedumpt... overlijd aan achterlijkheid van ons hmmmmm



een voorspelbare reactie!!!! ga jij maar naar je h.oertjes!! soort zoekt soort!!!

ik leef volgens de regels van de islam!!! jij integendeel!!! a zbel!!!

05-03-2009, 22:43

Citaat door Chicka_oujdia:
zoiets zal hij niet kunnen begrijpen en dan noemen ze ons scheinheilig


laat die achterbakse mannen maar praten!!! hun woorden hebben geen waarde!!!

05-03-2009, 22:46

Citaat door najma_tazzz:
laat die achterbakse mannen maar praten!!! hun woorden hebben geen waarde!!!

Ja precies ze zijn het niet waard beetje ons uitschelden enzo terwijl ze zelf net zo hard meedoen

05-03-2009, 22:48



Citaat door Khalid0906:
ik heb gezegd wat de islam erover zegd.. nergens gemeld dat ik zelf een moslim ben



ben je een maagd? zo nee: kk hoertje


ga maar trouwen met die gast die jou heeft ontmaagd, ik ben je niks schuldig, dus val me niet lastig...
ik heb nooit een meid ontmaagd... dus ben geen enkel niet-maagd iets schuldig, stomme kanker hoeren


waarom spreekt islam jou aan als je zelf geen moslim bent???? a zbel!!

ik trouw inshallah een praktiserende moslim die mijn kuisheid verdient!!!! niet iedereen is zo goedkoop als jij!!! kanker??? weet je wel wat dat inhoudt? houd die woorden maar voor je!!!!




een maagd eisen terwijl die zelf naar de klote is!!! wayaaw wayaaw!!!

05-03-2009, 22:50
neja_tazz je hebt helemaal gelijk

05-03-2009, 22:52

Citaat door Khalid0906:
heb ik je ontmaagd? nee toch

waarom wil je dat een man jouw accpeteert als niet-maagd, terwijl iemand anders je heeft ontmaagd

alleen mannen die vrouw(en) hebben ontmaagd, verdienen een niet-maagd vrouw

ik daarentegen, heb geen 1 vrouw ontmaagd, dus kowed van mij hoertje



nou komt ie met praatjes dat ik ontmaagd ben!!! een voorspelbare reactie oesafie!!!

nogmaals niet iedereen is zo goedkoop als jij!!! ik beschik een gezonde verstand!!! jij integendeel!!!!

jouw woorden hebben geen waarde a sahbie..!!!! zo goed als vuil!!! ik ben hier om jouw erop te wijzen!!!!

BRANDEN ZUL JE!!! kowed zelf!!! mannen als jij horen op de brandstapel!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4