Bekijk volle/desktop versie : What a load of crap

Pagina's : [1] 2 3

05-03-2009, 20:33
[ dat gegeil om bekeerden, de mensen die doorgaans juist de superdeluxe fitna's hebben gepleegd, zoals bijvoorbeeld anita's, die hunne maagdelijkheid al op hun 15e aan ene mauritio hebben kwijtgeraakt en alsnog marokkaanse mannen erop geilen, enkel omdat ze een hoofddoek nu draagt en oprecht gelovig is, terwijl marokkaanse meiden zonder dat er bewezen is dat ze evt. ontmaagd zijn gelijk als hoe.ren worden gezien, Yeh hypocrisie en kleinzieligheid geldt ook vice verca, de meiden kunnen ook behoorlijk schuimbekken om blonde en rode baarden, die zogenaamd marokkaanse mannen passeren in Dien

05-03-2009, 20:35

True, maar het is gewoon provocatie van beide kanten. Uiteindelijk nemen we allemaal een Marokkaan(se). Ja wé.

05-03-2009, 20:36
ja idd..

maar who cares!

voor wie blijf ik maagd om aan een man te komen

of om god en om je droom te kunnen vervullen

05-03-2009, 20:36
je hebt gelijk,
reageer je door die topics van bekeerden gezocht

05-03-2009, 20:38

Citaat door Ait_Saidiaanse:
True, maar het is gewoon provocatie van beide kanten. Uiteindelijk nemen we allemaal een Marokkaan(se). Ja wé.

Maar het is toch prachtig

ik krijg er kippenvel van als ik weet dat er iemand bekeerd is en oprecht ook nog

zelf tranen krijg ik daarvan

ik vind het alleen jammer dat vele zich bekeren om te kunnen trouwen met een marokkaan, of algerijn enz...

want het is een feit.. de meeste "bekeren" zich voor een jongen en dat vind ik jammer

05-03-2009, 20:38

Citaat door Ait_Saidiaanse:

Ja inderdaad

Citaat door fatimake:
ja idd..

maar who cares!

voor wie blijf ik maagd om aan een man te komen

of om god en om je droom te kunnen vervullen

Ja, natuurlijk

Citaat door meriamtje:
je hebt gelijk,
reageer je door die topics van bekeerden gezocht

Ja, maar ook praatjes op straat, die bij mij de neusgaten uitkomen

05-03-2009, 20:39
True.

Maar de bekeerde, zijn wel zonder Islaam opgegroeid.
Dus die weten soms niet beter, om die maagdelijkheid bijv.

Citaat door fatimake:
Maar het is toch prachtig

ik krijg er kippenvel van als ik weet dat er iemand bekeerd is en oprecht ook nog

zelf tranen krijg ik daarvan

ik vind het alleen jammer dat vele zich bekeren om te kunnen trouwen met een marokkaan, of algerijn enz...

want het is een feit.. de meeste "bekeren" zich voor een jongen en dat vind ik jammer

Ach, ieder zijn/haar ding.

Citaat door C.TheThurd:
Ja inderdaad

We all belong together.

C.TheThurd heeft gesproken!

05-03-2009, 20:40

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
True.

Maar de bekeerde, zijn wel zonder Islaam opgegroeid.
Dus die weten soms niet beter, om die maagdelijkheid bijv.

Je hebt geen Islam nodig om maagd te blijven, je hebt ook zoiets als Principes en zelfrespect, normen die in de menselijke aard zitten, maar helaas niet altijd worden nageleefd.

05-03-2009, 20:41

Citaat door Chickaas:
C.TheThurd heeft gesproken!

Ben ook gezegend met een goed lid van de audiëntie als jij

05-03-2009, 20:41

Citaat door C.TheThurd:
Ja inderdaad

Ja, natuurlijk

Ja, maar ook praatjes op straat, die bij mij de neusgaten uitkomen

weetje als je nu een meisje zou leren kennen die echt bekeerd is en je trouwt er mee why not??

dat is gewoon fantastisch.. taal kan ze leren, cultuur is ook geen probleem

maar gewoon ze zijn zeldzamer dan sommige denken

05-03-2009, 20:42

De ene keer zijn het de Latino´s, dan is het Megan Fox, dan zijn het halfbloedjes, de Marokkaanse meiden zijn ook aan de beurt geweest, de blondjes, de krullenbollen en nu de bekeerden.

Zoals altijd gaat het nergens over.

05-03-2009, 20:44

Citaat door fatimake:
weetje als je nu een meisje zou leren kennen die echt bekeerd is en je trouwt er mee why not??

dat is gewoon fantastisch.. taal kan ze leren, cultuur is ook geen probleem

maar gewoon ze zijn zeldzamer dan sommige denken

Nee, heb liever een marokkaanse.

Citaat door Samirab_:
De ene keer zijn het de Latino´s, dan is het Megan Fox, dan zijn het halfbloedjes, de Marokkaanse meiden zijn ook aan de beurt geweest, de blondjes, de krullenbollen en nu de bekeerden.

Zoals altijd gaat het nergens over.

en jouw toevoeging is het kersje op de taart.

05-03-2009, 20:44

Citaat door C.TheThurd:
Je hebt geen Islam nodig om maagd te blijven, je hebt ook zoiets als Principes en zelfrespect, normen die in de menselijke aard zitten, maar helaas niet altijd worden nageleefd.

Ik heb zo vaak de vraag gekregen moet je maagd blijven tot huwelijk

en altijd.. mijn vriendinnen zijn niet marokkaans en ze zijn jaloers op mij als ze mij al horen spreken

altijd zeg ik.. ja ik ben maagd vanwege mijn godsdienst en wat is mooier dan ontmaagd worden op huwelijksnacht door degene die je graag ziet

jullie hebben er zoveel gehad.. wat is er dan nog speciaal aan en ik heb echt meer dan honderd keer niet gelogen op school, werk, waar ik sport.. complimenten gekregen om mijn maagdelijkheid

dus echt meisjes wees er trots op als je die nog hebt echt waar!

Pagina's : [1] 2 3