Bekijk volle/desktop versie : Hij zal mij niet..

Pagina's : [1] 2 3

05-03-2009, 19:43
[ Weg geven aan iemand die geen Nederlandse papieren heeft en die zijn moedertaal niet goed beheerst. Dan heb ik het zowel over l'3arbia en Tamazight. Hij zou mij ook niet weg geven aan iemand die geen Quran kan reciteren. ]

Bij jullie ?

05-03-2009, 19:45

Begrijpelijk

05-03-2009, 19:50

Citaat door liefdesdokter:
Begrijpelijk

Vind ik nou ook.

Hoe zit het bij jou? Hoe zou jouw pa aankijken tegen de vrouw wiens hand je wilt vragen?

05-03-2009, 19:55
Nou, hoe zit dat bij jullie dames. Heeft jullie ouweman er ooit over gesproken?

05-03-2009, 19:57

Nee, zo n goede band heb ik niet met mijn vader. Spreek hem nooit en als ik hem een keer spreek dan gaat het om oppervlakkige dingen.

05-03-2009, 20:00

Citaat door studente88:
Nee, zo n goede band heb ik niet met mijn vader. Spreek hem nooit en als ik hem een keer spreek dan gaat het om oppervlakkige dingen.

Ik spreek hem ook zelden, eens in de zoveel tijd, maar heb hem wel eens vaker zinnen horen zeggen waarom hij mij niet om bepaalde redenen zou weg geven.

Ach, 't is beter om niet over zulke dingen te spreken. Ben je blij, of althans doe je enthousiast dan denk je alleen aan iets war voor jou momenteel niet bestemt is en doe je nogal nonchalant en wuif je het weg ben je niet serieus bezig en nogal onvolwassen.

05-03-2009, 20:09
Wat heb je aan niemand die koraan kan reciteren maar er verder niets mee doet? Ik zou het eerder begrijpen als je vader je geeft aan iemand die de soenah en de koraan toepast in zijn levenstijl.

05-03-2009, 20:09
Wat heb je aan niemand die koraan kan reciteren maar er verder niets mee doet? Ik zou het eerder begrijpen als je vader je geeft aan iemand die de soenah en de koraan toepast in zijn levenstijl.

05-03-2009, 20:13

Citaat door safiane:

Mijn pa vindt het belangrijk dat iemand de Quran kan reciteren, zo uit zijn hoofd zoals wij dat kunnen. Hij vindt het van belang dat hij wat doet met de woorden die hij uitspreekt, maar dat is een vanzelfsprekende eis die hij eist voor zijn dochter.

Hij geeft mij niet zomaar weg, hij geeft mij alleen weg als het een soennieh is en iemand die het toepast. Maar wat voor mijn pa van zelfsprekend is hoeft voor een ander niet te zijn.

Mijn pa kan de Quran blindelings reciteren, hij weet veel en is een soennieh, maar past het niet altijd toe.

05-03-2009, 20:27

Citaat door marokkia_1:
ik vraag me af of hij me uberhaupt zou kunnen weg geven..

Verklaar?

05-03-2009, 20:28
Best hypocriet al met al...ik bedoel think about it, iemand die de Koran reciteert weet ook wat de edicten zijn van Allah, en daaronder valt niet echt een vrouw die een agente als baan heeft en dagelijks bijna alleen maar met mannen in contact komt...Tenzij je een hele liberaal interpreterende man hebt

05-03-2009, 20:31
Volgens mijn vader ga ik nooit trouwen, omdat ik altijd zijn kleine meisje blijf. En ik ben het daarmee eens!

05-03-2009, 20:32

Citaat door C.TheThurd:
Best hypocriet al met al...ik bedoel think about it, iemand die de Koran reciteert weet ook wat de edicten zijn van Allah, en daaronder valt niet echt een vrouw die een agente als baan heeft en dagelijks bijna alleen maar met mannen in contact komt...Tenzij je een hele liberaal interpreterende man hebt

Inderdaad, dat weet ik donders goed. Daar geef ik je gelijk in maar dat neemt niet weg dat ik mijn droom in rook laat opgaan puur omdat enige horde dieren hun ogen of hun zeden gedachtes neit voor hen kunnen houden.

Zolang ik onaangeraakt blijf en ik mijn gebed volg en mezelf blijf ben ik al genoeg tevreden en het thuisfront ook. Wat anderen daar over te zeggen hebben interesseert mij niet. Daarin tegen, mijn man zal weten waar ik werk en waar ik uithang, hij zal niet zomaar met mij trouwen. Hij zal natuurlijk enige research verrichten.

05-03-2009, 20:34

Citaat door Chickaas:
Volgens mijn vader ga ik nooit trouwen, omdat ik altijd zijn kleine meisje blijf. En ik ben het daarmee eens!

Duidelijk. Wil je altijd zijn kleine meiske blijven ?

Citaat door marokkia_1:
niemand is ooit goed genoeg niet dat hij the saint is maar zo ziet hij dat op een of andere manier..hij deed al moeilijk bij zijn zus laat staan bij mij..

Tsja, een vader wilt altijd het beste voor zijn kinderen, maar er komt een tijd dat hij ze zal los moeten laten. Meeste ouders en met namen vaders kunnen dat niet. Lgair Insha Allah.

Al-hamdoellilah is het bij je zus toch nog goed gekomen.

05-03-2009, 20:37

Citaat door Nachtpanter:
Duidelijk. Wil je altijd zijn kleine meiske blijven ?
Tuurlijk,, waarom niet.

Pagina's : [1] 2 3