Bekijk volle/desktop versie : Hoe ver zou jij voor jouw man gaan?

Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 19:42
Je man wordt jaloers dat iedereen op staat naar je kijkt en vraagt je een boerka te dragen zou jij dit doen?

Je man krijgt ruzie met een familielid van je en vraagt je om te verhuizen en nooit meer langs te gaan?

Dit zijn best extreme dingen mijn vraag is dus wie zou voor haar man gaan?

05-03-2009, 19:44

Op beide is mijn antwoord NEE..!!

Hij is (hopelijk) met mij getrouwd om hoe ik ben..

Dus ik verander alleen, omdat ik dat zelf wil..!!

Maar voor de rest zal ik wel veel voor hem over hebben..

05-03-2009, 19:45
zolang je als moslima gedraagd en leeft

zal geen enkele man je meer vragen
want dan ben je al op en top

05-03-2009, 19:48
voor zulke dingen niet

05-03-2009, 19:48

Citaat door Heartless01:
Op beide is mijn antwoord NEE..!!

Hij is (hopelijk) met mij getrouwd om hoe ik ben..

Dus ik verander alleen, omdat ik dat zelf wil..!!

Maar voor de rest zal ik wel veel voor hem over hebben..

Juist!
Ik zou zowiezo niet iemand voor zulke keuzes stellen.. Maar ik had het hier gisteren met iemand over dus ik wilde graag meer mening hierover horen..

Citaat door -Whiteshadow-:
zolang je als moslima gedraagd en leeft

zal geen enkele man je meer vragen
want dan ben je al op en top

indd

05-03-2009, 19:49

Citaat door liefdesdokter:
Je man wordt jaloers dat iedereen op staat naar je kijkt en vraagt je een boerka te dragen zou jij dit doen?

Je man krijgt ruzie met een familielid van je en vraagt je om te verhuizen en nooit meer langs te gaan?

Als hij dit aan je kan vragen dan is het geen man! Een echte kerel zou juist zulke dingen niet uit de weg gaan

05-03-2009, 19:50

Situatie1 zou ik in meegaan als hij dat heeel belangrijk vind

Situatie2 zou ik niet doen omdat dat gewoon gemeen is en hij zich niet als een klootzak moet gedragen

05-03-2009, 19:50

Juist!
Ik zou zowiezo niet iemand voor zulke keuzes stellen.. Maar ik had het hier gisteren met iemand over dus ik wilde graag meer mening hierover horen..

indd

Blijft altijd interessant..

05-03-2009, 19:52
De gezichtssluier draag je uit angst voor Allaah, niet uit angst voor je man.

05-03-2009, 19:52

Citaat door Hitlerina_:
voor zulke dingen niet

Je kan ver gaan maar met grenzen toch.. Ik bedoel mijn vrouw kan en zal mij nooit verbieden om bij mijn ouders weg te blijven..

05-03-2009, 19:53

1. Liever niet, maar als hij het wilt heb ik niets te willen, het is binnen de grenzen van de Islaam, dus ik zou wel moeten. [ hem gehoorzamen ]

2. Nee, je man heeft het recht niet jouw familiebanden te verbreken.
Dat gaat wel tegen de Islaam in..
Maar aan de ene kant, ligt eraan wat voor ruzie en met welk familielid.

05-03-2009, 19:55

een echte man weet wat ie van zijn vrouw kan vragen of niet...

05-03-2009, 20:00

Citaat door NadOoria:
la waloo

vraag maar raak...

05-03-2009, 20:04

Citaat door Look_to_my_eyes:
Als hij dit aan je kan vragen dan is het geen man! Een echte kerel zou juist zulke dingen niet uit de weg gaan
Het gebeurd toch en er zijn ook echt vrouwen die daarin mee gaan..

Citaat door Bambiett:
Situatie1 zou ik in meegaan als hij dat heeel belangrijk vind

Situatie2 zou ik niet doen omdat dat gewoon gemeen is en hij zich niet als een klootzak moet gedragen
De tweede situatie is heftig hoor en ik kan me haast niet voorstellen dat mensen dat toc doen... Jij zult ver voor hem gaan denk ik..

Citaat door Heartless01:
Blijft altijd interessant..
Vind ik nou ook

05-03-2009, 20:08

De tweede situatie is heftig hoor en ik kan me haast niet voorstellen dat mensen dat toc doen... Jij zult ver voor hem gaan denk ik..

2e situatie is een situatie uit woede, na 2 dagen denkt hij er vast anders over. Als hij het waard is zal ik alles doen om hem gelukkig te zien inshallah

Pagina's : [1] 2