Bekijk volle/desktop versie : Hamdolilah!

Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 19:02
Het is eindelijk opgelost mijn ruzie met mijn broer na 2 jaar Hamdolilah

05-03-2009, 19:03

Ah, Alhamdoulilah meiske!

Waar ging de ruzie precies over, als ik vragen mag?

05-03-2009, 19:03
2jaar? Hoe kunnen jullie nu 2 jaar ruzie hebben met elkaar?

Maar hamdoellilah!

05-03-2009, 19:05

Citaat door xdouniax:
2jaar? Hoe kunnen jullie nu 2 jaar ruzie hebben met elkaar?

Maar hamdoellilah!

Ja 2 jaartjes, allebei koppig hé, hij en ik kwamen al van kleins af niet overeen met mekaar subhanAllah. Maar hamdolilah nu is het eindelijk terug opgelost

05-03-2009, 19:06

Citaat door _Soumia:
Ah, Alhamdoulilah meiske!

Waar ging de ruzie precies over, als ik vragen mag?

Ik was 16, en dom mijn 3kal was nog veel te speels hij had me betrapt met een jongen hij had me in mekaar geslagen tot ik in het ziekenhuis lag, maar ma3lish ik vergeef alles. ben nu gwn blij dat ik mijn broer terug spreek!

05-03-2009, 19:11

Citaat door ZijnVrouwtje:
Ik was 16, en dom mijn 3kal was nog veel te speels hij had me betrapt met een jongen hij had me in mekaar geslagen tot ik in het ziekenhuis lag, maar ma3lish ik vergeef alles. ben nu gwn blij dat ik mijn broer terug spreek!

Oh oke, da's verschrikkelijk!

Wel goed van jullie, dat jullie mekaar eindelijk weer spreken .

05-03-2009, 19:15

Het is eindelijk opgelost mijn ruzie met mijn broer na 2 jaar Hamdolilah

super

05-03-2009, 19:22

Citaat door _Soumia:
Oh oke, da's verschrikkelijk!

Wel goed van jullie, dat jullie mekaar eindelijk weer spreken .

Hamdolilahhhhh Ben blij

05-03-2009, 19:22

jij vergeeft hem?? hij moet jou vergeven, hij heeft je de goede weg op geslagen, hij had er dus een reden voor

05-03-2009, 19:25
ben blij voor je lieverd

05-03-2009, 19:29

Citaat door IdLoos:
jij vergeeft hem?? hij moet jou vergeven, hij heeft je de goede weg op geslagen, hij had er dus een reden voor

Is waar, maar wij zijn allebei koppig, niemand neemt ooit de eerste stap maar nu hamdolilah na 2jaartjes is het terug opgelost, hij is ouder dan me en ik kijk naar hem op! ben blij dat hij me die dag had betrapt, want vanaf die dag ben ik niet meer dezelfde fout begaan. Ik ben blij dat ik broers heb!

05-03-2009, 19:29
Alhamdullilah

05-03-2009, 19:31

Is waar, maar wij zijn allebei koppig, niemand neemt ooit de eerste stap maar nu hamdolilah na 2jaartjes is het terug opgelost, hij is ouder dan me en ik kijk naar hem op! ben blij dat hij me die dag had betrapt, want vanaf die dag ben ik niet meer dezelfde fout begaan. Ik ben blij dat ik broers heb!

of hij nou koppig is of niet, hij hoeft die stap niet te nemen, hij heeft niets fout gedaan, jij was diegene die aan het hoereren was niet hij, dus moet jij naar hem toe gaan en vergeving vragen, en die klappen die je gehad hebt die ga je waarderen wanneer jij je la3qel gaat gebruiken

05-03-2009, 19:36

Citaat door IdLoos:
of hij nou koppig is of niet, hij hoeft die stap niet te nemen, hij heeft niets fout gedaan, jij was diegene die aan het hoereren was niet hij, dus moet jij naar hem toe gaan en vergeving vragen, en die klappen die je gehad hebt die ga je waarderen wanneer jij je la3qel gaat gebruiken

Shoef je hoeft niet die vieze taalgebruik gebruiken oké. NIEMAND is perfect en IEDEREEN leert van zijn fouten onthoud dat goed

05-03-2009, 19:39

Shoef je hoeft niet die vieze taalgebruik gebruiken oké. NIEMAND is perfect en IEDEREEN leert van zijn fouten onthoud dat goed

welke vieze taal gebruik??? mijn tekst is op een acceptabele verwoording getypt, iedereen maakt fouten ja, ewa erken je fout en bied je excuses aan ga niet wachten op je broer want die heeft geen fout gemaakt dat is wat ik je duidleijk probeer te maken

Pagina's : [1] 2