Bekijk volle/desktop versie : Zieligerdssss...

Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 16:57
Maak wat van je leven ipv alleen maar denken aan trouwen, trouwen en nog eens trouwen..!!!

Dat is wel het laatste waar ik op dit moment behoefte aan heb..

05-03-2009, 16:58

En toch ga ik lekker trouwen. (insha'ALLAH)

05-03-2009, 16:58
Dat het wel het laatste is waar je behoefte aan hebt wilt niet zeggen dat de anderen zielig zijn.Je bent eerder zelf zielig als je hier een topic over opent

05-03-2009, 16:59

Citaat door seniorita1988:
En toch ga ik lekker trouwen. (insha'ALLAH)

hahaha Insha Allah

05-03-2009, 17:00

Citaat door Heartless01:
hahaha Insha Allah

Insha'ALLAH.

En jij ook!!

05-03-2009, 17:00

Citaat door Stoer_wijf:
Dah het wel het laatste is waar je behoefte aan hebt wilt niet zeggen dat de anderen zielig zijn.Je bent eerder zelf zielig als je hier een topic over opent

Ja, whatever

05-03-2009, 17:01

Insha'ALLAH.

En jij ook!!

hahahaha InshaAllah..!!!!

Maar nu nog even niet hoor..Eerst alles zelf op een rijtje zetten

05-03-2009, 17:04

Citaat door Heartless01:
hahahaha InshaAllah..!!!!

Maar nu nog even niet hoor..Eerst alles zelf op een rijtje zetten

Trouwen is ook niet niets.

05-03-2009, 17:05

Trouwen is ook niet niets.

Ja, toch.. En dat bedoel ik er ook mee..

Ik zie hier meisjes van 16 die al denken aan trouwen.. Ontwikkel je eerst en denk er daarna pas aan..

Maar ja who am I..??

05-03-2009, 17:07
je ziet het toch veelste vaak, meiden die alleen maar zeiken over mijn bruiloft dit mijn bruiloft dat. Ik ben verloofd, ik ga trouwen bla bla bla...
Met alle respect hoor, het huwelijk is een prachtig iets, maar niet als je onontwikkeld bent als persoon of met andere woorden nog niet rijp (dat betekent je cupmaat dus niet!), weten wat je echt wilt, wie jij als persoon echt bent, een mening hebben, landen zien etc etc etc, en natuurlijk kan dit ook samen, maar doe het eerst alleen je bent immers ook alleen gekomen en alleen ga je ook weer weg van deze wereld..9 van de 10 doen maar wat

05-03-2009, 17:07

Citaat door Heartless01:
Ja, toch.. En dat bedoel ik er ook mee..

Ik zie hier meisjes van 16 die al denken aan trouwen.. Ontwikkel je eerst en denk er daarna pas aan..

Maar ja who am I..??

Ja, klopt!
Maar zolang je in je achterhoofd houdt, dat het huwelijk niet altijd even mooi is; je hebt je ups and downs..

05-03-2009, 17:09

Citaat door SwaggSoCrazy:
je ziet het toch veelste vaak, meiden die alleen maar zeiken over mijn bruiloft dit mijn bruiloft dat. Ik ben verloofd, ik ga trouwen bla bla bla...
Met alle respect hoor, het huwelijk is een prachtig iets, maar niet als je onontwikkeld bent als persoon of met andere woorden nog niet rijp (dat betekent je cupmaat dus niet!), weten wat je echt wilt, wie jij als persoon echt bent, een mening hebben, landen zien etc etc etc, en natuurlijk kan dit ook samen, maar doe het eerst alleen je bent immers ook alleen gekomen en alleen ga je ook weer weg van deze wereld..9 van de 10 doen maar wat

Sommige zijn ook blijven haken in een bepaalde cupmaat..

05-03-2009, 17:10

Citaat door SwaggSoCrazy:

Iemand die het begrijpt..!!!!

Daarom zie je nu ook zoveel scheidingen..

05-03-2009, 17:11

Ja, klopt!
Maar zolang je in je achterhoofd houdt, dat het huwelijk niet altijd even mooi is; je hebt je ups and downs..

Ja toch..

En sommige mensen vergeten dat Trouwen en de dood elmekteb zijn.. Als je tijd is gekomen dan is je tijd gekomen..!!

05-03-2009, 17:11
So What, dat is beter dan een vriendje nemen...

Pagina's : [1] 2