Bekijk volle/desktop versie : Ik wil geen jaloerse vrouw

Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 15:59
AMSTERDAM - Een jaloerse vrouw heeft de penis van haar vreemdgaande man afgesneden en deze aan de honden gevoerd.

De Indiase dame, Raging Kailasben Vyshali, breidde haar vergeldingsactie nauwgezet voor. Toen haar echtgenoot thuiskwam na een bezoekje aan zijn maîtresse deed ze slaappillen in zijn thee. Toen hij zwaar onder zeil was, sneed ze zijn geslachtsdeel af en gooide het de straat op, waar een stel straathonden zich direct op het stuk vlees wierp.

“Uiteraard zal hij nooit meer vreemd kunnen gaan”, was het nuchtere commentaar van de arts die het leven van de hevig bloedende man wist te redden.

Die dames in die Bollywoodfilms bestaan dus echt niet

05-03-2009, 16:01

Allah hifad weha...!!

05-03-2009, 16:01

En ik maar denken dat ze een lief en vredig leven leiden

05-03-2009, 16:05
Dat noem ik geen jaloerse vrouw, maar een vrouw die wraakt neemt op het schandalige gedrag van haar man, die haar trots en eer de grond in heeft gestampt
Lekker voor em

05-03-2009, 16:05

Goeie tip..

05-03-2009, 16:06
meestal krijg je wat je niet wil hihi

05-03-2009, 16:07

Citaat door sima_forever:
Dat noem ik geen jaloerse vrouw, maar een vrouw die wraakt neemt op het schandalige gedrag van haar man, die haar trots en eer de grond in heeft gestampt
Lekker voor em

Stel het bleek een loos vermoeden, daarom beter niet. Jij bent zeker ook zo.

05-03-2009, 16:08

Citaat door sima_forever:
Lekker voor em

Beste wraak is hem te verlaten en negeren bij het vreemdgaan, athans voor mij..Zo beseft die wat die kwijt is geraakt!!

Als ik hem betrap, met mijn eigen ogen, dan is het gedaan, hoeveel sbar ik ook heb..Hij zal geen enkel blik meer van mij ontvangen...

05-03-2009, 16:08

Citaat door _krullenbOl:

En ik maar denken dat ze een lief en vredig leven leiden

Vrouwen zijn universeel, dus hoe kan het daar vredig zijn?

05-03-2009, 16:09
haha

05-03-2009, 16:10

Citaat door Jedwane:
Vrouwen zijn universeel, dus hoe kan het daar vredig zijn?

Dat beeld krijg ik door de Bollywood films

05-03-2009, 16:12

Citaat door Jedwane:
Stel het bleek een loos vermoeden, daarom beter niet. Jij bent zeker ook zo.

Je spoort niet als je zoiets doet laat staan als je zoiets doet bij een loos vermoeden ... maar wat ik zei het is geen jaloers gedrag, maar gwn wraak.
En ja lekker voor hem Had ie 2 keer moeten nadenken voordat hij zijn behoeftes met een andere vrouw wilde delen!

05-03-2009, 16:12

Citaat door _krullenbOl:
Dat beeld krijg ik door de Bollywood films

Aah oke, nou dat is vertekend, denk ik dan.

05-03-2009, 16:13

Citaat door Jedwane:
AMSTERDAM - Een jaloerse vrouw heeft de penis van haar vreemdgaande man afgesneden en deze aan de honden gevoerd.

De Indiase dame, Raging Kailasben Vyshali, breidde haar vergeldingsactie nauwgezet voor. Toen haar echtgenoot thuiskwam na een bezoekje aan zijn maîtresse deed ze slaappillen in zijn thee. Toen hij zwaar onder zeil was, sneed ze zijn geslachtsdeel af en gooide het de straat op, waar een stel straathonden zich direct op het stuk vlees wierp.

“Uiteraard zal hij nooit meer vreemd kunnen gaan”, was het nuchtere commentaar van de arts die het leven van de hevig bloedende man wist te redden.

Die dames in die Bollywoodfilms bestaan dus echt niet

Dat is geen jaloezie, maar een gewelddadige wraakactie
is ook wel extreem zeg

05-03-2009, 16:15
Hmmm.. Dat is pas een echte vrouw.. Heeft ze een fanclub..? Fan meldt zich..

Pagina's : [1] 2